Chrzanów

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

ally
Zarząd FFC
Posty: 3301
Rejestracja: 23 maja 2002, 23:07
Lokalizacja: trzebinia

Postautor: ally » 23 maja 2007, 22:32

2 czerwca, na Dniach Chrzanowa, po Łzach grac beda jeszcze:
Sumptuastic :lol: i Big Cyc
... czyli smietanka :wink:

a w niedziele (3.06)
Natalia Kukulska i Boney M 8)
Awatar użytkownika
sylwiak
Członek FFC
Posty: 5315
Rejestracja: 29 cze 2003, 17:28
Lokalizacja: Londyn / Katowice

Postautor: sylwiak » 25 maja 2007, 14:28

Fajny skład....
Łzy przed Sumptuastic :twisted:
tel. 794-968-977
Myspace :-) Last.fm :-) Facebook
ally
Zarząd FFC
Posty: 3301
Rejestracja: 23 maja 2002, 23:07
Lokalizacja: trzebinia

Postautor: ally » 01 cze 2007, 19:03

To co... wybiera się ktoś? :P
Ja będę tylko na tym koncercie i spadam....
Awatar użytkownika
Joanna
Posty: 227
Rejestracja: 15 maja 2005, 21:08
Lokalizacja: Trzebinia
Kontaktowanie:

Postautor: Joanna » 01 cze 2007, 21:04

ally,ja się wybieram na ten jutrzejszy koncercik łez do Chrzanowa mimo tej pochmurnej pogody będe i potem też spadam przed 20;00 do domku..
kto jeszcze jedzie?
ally
Zarząd FFC
Posty: 3301
Rejestracja: 23 maja 2002, 23:07
Lokalizacja: trzebinia

Postautor: ally » 02 cze 2007, 22:30

Umieram :lol:
Awatar użytkownika
tiula
Posty: 1
Rejestracja: 02 cze 2007, 22:58
Lokalizacja: Trzebinia

Postautor: tiula » 02 cze 2007, 23:06

Byłam na koncercie i bylo zarąbiście!! :D na sumptuastic tez i nawet spoko ale Big Cyc odpada.. ;p najlepsze Łyz! a dodtego na Łzach nie paalo dopieor na nastepnym zespole ;) Świetne było to ze wiekszosc znała większośc piosenek także ze ta większosć sie dbrze bawiła :D Agnieszka, Narcyz te sprawy... Naprawde super pozdrawiam!!
Co do wystepu jedna piosenka "Opowiem Wam jej histroię" szczególnie mi wpadła wucho nie znałam jej tak doładnie wcześniej ale jets śliczna. Wiem że to pewnie głupie i może niodpowiednie pytanie ale Aniu czy piszecie piosenki z własnego zycia czy ta jest zmyślona?? Jeśli to przeczytasz proszę o odpoiwedz chociaz na Pw pozdr :* dla całego zespołu :) szczególnie pana z dłuższymi włosami co grał na gitarze :D
Może gdybyś był...
Awatar użytkownika
Martuś
Członek FFC
Posty: 2739
Rejestracja: 11 kwie 2006, 22:25
Lokalizacja: Police

Postautor: Martuś » 03 cze 2007, 1:20

tiula pisze: Wiem że to pewnie głupie i może niodpowiednie pytanie ale Aniu czy piszecie piosenki z własnego zycia czy ta jest zmyślona??

Większość tekstów pisze Adam, OWJH też jest jego :wink:

tiula pisze:szczególnie pana z dłuższymi włosami co grał na gitarze :D
To Arek i gra na basie :wink:
Nie szukam bajki w życiu i walczę do końca... Nie szukam bajki w życiu swoim, bajki są okrutne...
Awatar użytkownika
SandruŚ=*
Posty: 18
Rejestracja: 03 cze 2007, 11:45
Lokalizacja: Chrzanów

...

Postautor: SandruŚ=* » 03 cze 2007, 11:47

Ja byłam, nawet przy samej bramce :twisted: :P. I na autograf sie potem załapałam :D
;)
ally
Zarząd FFC
Posty: 3301
Rejestracja: 23 maja 2002, 23:07
Lokalizacja: trzebinia

Postautor: ally » 03 cze 2007, 13:41

ja tez, ja tez!! :twisted:
i pierwszy raz (po ponad 20 koncertach) udalo mi sie zlapac paleczke :lol:
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 03 cze 2007, 14:17

Fajnie, że "Jesteś" zagrali.
...
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 03 cze 2007, 14:38

My zastanawialiśmy się czy jechać do Chrzanowa na koncert a potem do Krakowa na piwo....czy do Strzelec Opolskich na koncert a na piwo do Opola.....a, że lało to skończyło się na piwkach w Rybniku :roll:

Ps.Chrzanów byłby o tyle lepszy, że spotkałabym ludzi z którymi się daaawno nie widziałam :?
Sylwia
Awatar użytkownika
Paulik
Posty: 1
Rejestracja: 03 cze 2007, 16:10
Lokalizacja: Z Trzebinii

Postautor: Paulik » 03 cze 2007, 16:14

Jestem z Trzebinii.Bardzo blisko Chrzanowa.Koncert był superowy.Łzy dały niezłego czadu.Widać było,że ludziom się podobało! :D Chciałabym,żeby zespół odwiedził nas jeszcze kiedyś!!! :)
Awatar użytkownika
SandruŚ=*
Posty: 18
Rejestracja: 03 cze 2007, 11:45
Lokalizacja: Chrzanów

Postautor: SandruŚ=* » 03 cze 2007, 20:55

ally pisze:ja tez, ja tez!! :twisted:
i pierwszy raz (po ponad 20 koncertach) udalo mi sie zlapac paleczke :lol:


jaka paleczke? :roll:
;)
Awatar użytkownika
Ninona
Członek FFC
Posty: 1743
Rejestracja: 03 maja 2003, 21:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Ninona » 03 cze 2007, 20:56

ally pisze:ja tez, ja tez!! :twisted:
i pierwszy raz (po ponad 20 koncertach) udalo mi sie zlapac paleczke :lol:


no gratuluje moja droga ;D
Obrazek
ally
Zarząd FFC
Posty: 3301
Rejestracja: 23 maja 2002, 23:07
Lokalizacja: trzebinia

Postautor: ally » 03 cze 2007, 21:04

SandruŚ=* pisze:
jaka paleczke? :roll:


od perkusji, a jaka? :lol: :twisted:

Ninonka... feeeenks :D

Wróć do „Koncerty”