Chorzów.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
fan24
Posty: 45
Rejestracja: 04 wrz 2002, 4:16
Lokalizacja: Czeladź

Postautor: fan24 » 10 lip 2003, 15:03

kathleen_kelly napisala:
>Osobiście jestem zdania, że ten 'gratis' to nie jest chyba dla 'fanów, którzy >chodzą jak jest gratis', tylko dla fanów ..


no coz... a jak stwierdzic kto jest fanem lepszym a kto gorszym?? to proponuje zeby przy wejsciu na impreze kazdemu wreczac test aby stwierdzic na ile ktos jest fanem zespolu...

jesli ktos nalezy do fanow zarejestrowanych na stronce i bierze czynny udzial w dyskusjach to moze juz go to klasyfikuje jako fana nie?

pozdrawiam
fan24

p.s. sorki za moze zbyt ostry ton wypowiedzi ale mam dzis zly humorek :twisted:
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 10 lip 2003, 15:17

fan24 pisze:no coz... a jak stwierdzic kto jest fanem lepszym a kto gorszym?? to proponuje zeby przy wejsciu na impreze kazdemu wreczac test aby stwierdzic na ile ktos jest fanem zespolu...


Wątpie żeby komuś się chciało taki test wymyślać...jeśli chodzi o wejściówki to chyba Sylwia jest zorientowana kto jest najbardziej związany z zespołem.
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 10 lip 2003, 15:36

A wejściówki z tego co się domyslam są dla fanklubu, a Kathleen nie zupełnie o to chodziło :?
Obrazek
Awatar użytkownika
fan24
Posty: 45
Rejestracja: 04 wrz 2002, 4:16
Lokalizacja: Czeladź

Postautor: fan24 » 10 lip 2003, 15:38

ciekawe ile wejsciowek ma Sylwia...

moze ktos wie?

pozdrawiam
fan24
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 10 lip 2003, 15:39

Pewnie tyle ile ludzi się Jej zadeklarowało, ze bedzie na 100% na koncercie.
Obrazek
Awatar użytkownika
fan24
Posty: 45
Rejestracja: 04 wrz 2002, 4:16
Lokalizacja: Czeladź

Postautor: fan24 » 10 lip 2003, 15:40

sara napisala:
>wejściówki z tego co się domyslam są dla fanklubu, a Kathleen nie >zupełnie o to chodziło

a jak mozna sie zapisac do fanclubu? czy bedac czlionkiem fanclubu na stronce juz jest sie pelnoprawnym fanem??
Awatar użytkownika
fan24
Posty: 45
Rejestracja: 04 wrz 2002, 4:16
Lokalizacja: Czeladź

Postautor: fan24 » 10 lip 2003, 15:42

w takim razie ja bede na 100% ;) i mozna jeszce jedna osobe doliczyc. czyli razem dwie osoby.
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 10 lip 2003, 15:44

fan24 pisze:a jak mozna sie zapisac do fanclubu? czy bedac czlionkiem fanclubu na stronce juz jest sie pelnoprawnym fanem??


Było kiedyś o tym w nowosciach na stronie głównej
FANKLUB FFC

Rusza Fanlub FFC...
Wszelkie pytania i uwagi odnośnie Fanklubu prosimy kierować do Sylwii:
Sylwia Stempniak ul. Mariańska 12/3, 44-200 Rybnik, tel. 502 427 220.


i teraz mi się dostanie za zaśmiecanie forum :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tom_gladbach
Posty: 22
Rejestracja: 15 cze 2003, 15:08
Lokalizacja: Świętochłowice

Postautor: Tom_gladbach » 10 lip 2003, 15:47

Ja mam pytanko ile wogole jest tych biletow i czy ich troje tez tam beda grac bo jesli tak to czy przed łzami czy po i kurcze dokladnie o ktorej graja łzy. Tez chetnie bym sie spotkal ze wszystkimi tam pod ta wierza TV ale tak dokladnie nie znam tu nikogo. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje serce jest jak ognia żar
Moje słowa są jak wiatru szept
Szkoda, że dopiero teraz wiem,
Że nie warto jest kochać za dwoje
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 10 lip 2003, 15:51

Przeczytaj dokładnie ten temat to się dowiesz wszystkiego.
Obrazek
Awatar użytkownika
ihas
Posty: 16
Rejestracja: 10 lip 2003, 16:23
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

FajniE

Postautor: ihas » 10 lip 2003, 16:32

Siema jestem tu nowy :wink: i bardzo sie ciesze że tu tak miło i że jade na koncert do chorzowa, mam nadzieje ze trafie do miasteczka :)
Jeżeli jest jakieś spotkanie czy cuś to mnie powiadomcie prosze...
Pozdrwaiam papa
"wiem po co mówie,
czemu mówie,
co i komu..."
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 10 lip 2003, 16:54

no ja bede z ihasem! ja zostaje do konca imprezy a potemjakos sie bujne do chorzowa!
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
fan24
Posty: 45
Rejestracja: 04 wrz 2002, 4:16
Lokalizacja: Czeladź

Postautor: fan24 » 10 lip 2003, 19:08

Do Sary
i dlatego wlasnie kilka postow wczesniej kierowalem kika pytanek bezposrednio do Sylwii...

pozdrawiam
fan24
Awatar użytkownika
Ali3
Posty: 84
Rejestracja: 10 cze 2003, 4:32
Lokalizacja: Chorzów

Postautor: Ali3 » 11 lip 2003, 0:10

Przy wejściu na teren Miedzynarodowych Targów Katowickich są już plakaty reklamowe. Informacji jest na nich niestety tyle co kot napłakał. Napisali tylko że impreza będzie od 15 do 23 i że wystąpią Łzy i Ich Troje. Co o której godzinie już nikt tam nie raczył napisać. W każdym razie przynajmniej już wiadomo na pewno że impreza odbędzie się na teren Miedzynarodowych Targów Katowickich, przy ulicy Bytkowskiej, na przeciwko stacji bęzynowej JETT, jakieś 200 metrów od wieży telewizyjnej.
Jesteś dzieckiem wszechświata: nie mniej niż gwiazdy i drzewa masz prawo być tutaj i czy to jest dla ciebie jasne, czy nie, nie wątp, że wszechświat jest taki, jak być powinien.
Awatar użytkownika
fan24
Posty: 45
Rejestracja: 04 wrz 2002, 4:16
Lokalizacja: Czeladź

Postautor: fan24 » 11 lip 2003, 13:10

Ali3 pisze:Przy wejściu na teren Miedzynarodowych Targów Katowickich są już plakaty reklamowe. Informacji jest na nich niestety tyle co kot napłakał. Napisali tylko że impreza będzie od 15 do 23 i że wystąpią Łzy i Ich Troje. Co o której godzinie już nikt tam nie raczył napisać. W każdym razie przynajmniej już wiadomo na pewno że impreza odbędzie się na teren Miedzynarodowych Targów Katowickich, przy ulicy Bytkowskiej, na przeciwko stacji bęzynowej JETT, jakieś 200 metrów od wieży telewizyjnej.


posiadam dokladniejszy harmonogram i zreszta juz pisalem ze ŁZY maja wystapic o 19:00...
calosc podam jak tylko wroce dzis do domciu.

pozdrawiam
fan24

Wróć do „Koncerty”