Strona 106 z 393

: 21 lis 2004, 10:39
autor: ARTURO2000
z programu tv :D

: 24 lis 2004, 11:42
autor: ARTURO2000
ogladal ktos dzis ten program z Lezkami na TVP2 bo ja zaspalem :(

: 24 lis 2004, 12:42
autor: Sabina_ot_tak
JA OGLADAŁAM I NAWET SOBIE NAGRAŁAM NA VHS. TERAZ BEDE SOBIE OGLODAC CODZIENNIE Z MOJA MALUTKA BRATANICĄ, KTÓRA LUBI OGLADAC ZE MNA KONCERTY LEZ.

: 24 lis 2004, 16:39
autor: łzawa
też oglądałam. było poraz któryś kolejny to coś z Węgrowa.

: 24 lis 2004, 17:57
autor: Belitka
Ja oczywiście przegapiłam :P Ale jak mówicie, że z Węgrowa to dużo nie straciłam po już kilka razy to oglądałam ;)

: 24 lis 2004, 18:54
autor: sylwiak
Ja oglądałam...po raz pierwszy dzisiaj bo zawsze miałam na 7.10 i niestety o tej godzinie byłam już w szkole...w sumie dzisiaj też miałam na 7.10 ale wuef nie zając więc nie ucieknie tymbardziej że ja nie ćwicze na nim więc nie musiałam iść :D ale nie oglądałam do końca...w połowie JJJ musiałam lecieć na autobus :(

: 24 lis 2004, 21:41
autor: ARTURO2000
to widze ze duzo nie stracilem , bo tez juz to kiedys ogladalem :wink: Zobaczymy co puszcza 3.12 :)

: 06 gru 2004, 15:50
autor: Sylwia

: 06 gru 2004, 16:01
autor: Konrado
A to ciekawe, ale dlaczego dowiadujemy sie o takich newsach jak zwykle z innych stronek niz Oficjalna strona Lezek :?

: 07 gru 2004, 14:44
autor: Ignis
http://zespol-lzy.blog.onet.pl/


jutro rano chyba nie bedzie łez, bo u mnie w programie jest napisane że bedzie GolecuOrkiestra

: 08 gru 2004, 8:25
autor: DawcioTarcio
To że łzy występują w sobotę 11.12.2004 w Barze to żadna nowość :) Ale nie sądze, żeby to było coś ciekawego. Oczy i Julka z playbacku, zresztą te wybory miss pewnie to samo :/ Bo warunków żeby śpiewać na żywo w Barze nie ma :/ A szkoda, wielka szkoda że nie ma normalnego konceertu. :(

: 08 gru 2004, 9:30
autor: Małgorzata
Do końca to nie wiem jak to jest, ale o ile dobrze sobie przypominam, to jakiś miesiąc temu Bracia Cugowscy grali 1,5 godzinny koncert w Barze i w dodatku NA ŻYWO :lol: więc może i warunki są :wink:
To tak właściwie tylko....bo teraz pewnie zacznie się odpisywanie, że można/nie można, a temat jest o informacjach, więc do niego powróćmy

http://www.vinylmarket.pl/apr/ - to jest strona poświęcona płytom z archiwum polskiego roka i Łzy też się na niej znalazły ;)

: 08 gru 2004, 11:56
autor: DawcioTarcio
To mnie Gosia pocieszyłaś :D :*

: 08 gru 2004, 13:51
autor: śmiech_przez_łzy
DawcioTarcio pisze:To że łzy występują w sobotę 11.12.2004 w Barze to żadna nowość :) Ale nie sądze, żeby to było coś ciekawego. Oczy i Julka z playbacku, zresztą te wybory miss pewnie to samo :/


rok temu Łzy też śpiewały na wyborach Miss... o ile pamiętam Ania śpiewała na żywo... i jeśli pamięć mnie nie myli zagrali tam po raz 1 utwór "Julia, tak na imię mam"... :wink:

: 08 gru 2004, 17:32
autor: Vampirzyca
Nie, "Julia" rok temu na Miss była z playbacku.