Pamietnik Rosza

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Rosz!
Posty: 156
Rejestracja: 29 wrz 2002, 17:37

Pamietnik Rosza

Postautor: Rosz! » 03 paź 2002, 3:45

Nowy temat. Ciekawa. Mówią co poniektórzy, że Ani głos podupada, ale muzyka to emocje a z głosu zawsze można wydobyć to co się chce. Zastanawia mnie kto to kupi i czego się wymaga, a o czym tylko marzy...
Fantastycznie elokwentni
Płodzimy złote mysli
Przesadnie dowcipni
Na granicy śmiesznosci
Z łatwoscią znajdujemy
Szlacheckie korzenie
Nawet jeśli błękitu
We krwi jedna kropla
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 03 paź 2002, 3:55

Wiesz, ja nie lubie Łez za to jakimi sa osobami (chociaz to tez nawet jest istotne), tylko za to jaka tworza muzyke.. jesli solowa kariera Ani byłaby bliska muzyce Łez to pewnie bym kupiła, lecz jelsi byłby to inny styl muzyczny to nie kupiłabym :wink:
Awatar użytkownika
Rosz!
Posty: 156
Rejestracja: 29 wrz 2002, 17:37

Postautor: Rosz! » 03 paź 2002, 4:03

Dzięki.
mam pierwszy wpis. chodzi mi o to by tylko ożywić to miejsce. Głupotą jest pisanie przez 5 osób rzeczy w stylu widziałam/em - super. Lubie czytac uzasadnienia oi to jest ciekawe - tworcze i zmusza do myslenia - odbioru.
Pozdrawiam.
Fantastycznie elokwentni
Płodzimy złote mysli
Przesadnie dowcipni
Na granicy śmiesznosci
Z łatwoscią znajdujemy
Szlacheckie korzenie
Nawet jeśli błękitu
We krwi jedna kropla
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 03 paź 2002, 4:12

Więc, Ania podoba mi się w Łezkach i nie wyobrażam sobie jej jakoś inaczej...
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 03 paź 2002, 4:18

Własciwie od wyobrazni zalezy czy widzimy Anie w solowym projekcie czy w innym zespole... ja ją widze... no i coz, mysle ze nawet miałby szanse udac sie jakis taki projekt, ale fakt faktem - Ania wszystkim by sie tylko kojarzyła z Łzami i ciagle by porownywano to jaka jest w nowym projekcie a jaka była w czasie istnienia Łez. DLatego mysle ze jakies takie projekty nie miałyby sensu. Za to uwazam ze kariere poza Łzami mogłby zrobic ktorys z muzykow... napewno ludzie niekojarzyli by tak bardzo tej osoby ze Łzami... Ale lepiej niech nikt nie odchodzi z Łezek :)
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 03 paź 2002, 4:22

Łezki się nawzajem uzupełniają...
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 03 paź 2002, 4:42

racja mloda :)
oni uzupelniaja sie nawazajem... kazdy cos wnosi... jakis klimat... :D
Awatar użytkownika
Rosz!
Posty: 156
Rejestracja: 29 wrz 2002, 17:37

Postautor: Rosz! » 03 paź 2002, 14:18

Ok. ale ja nie rozumiem jednego. Dlaczego kariera solowa waszym zdaniem wiaze sie z odejsciem z lez. Jest wiele pezykladow kiedy wokalistka odchodzila od zespolu po to by nagrac kolejna plyte, a w miedzyczasie grala z nim koncerty potem wydawala kolejna plyte z zespolem, kolejna swoja etc. W dodatku ci ktorzy lubia ja za zespol dalej sa z nia, a niektorzy potrafili docenic jej nowy krok i nowy styl a przy tym wiedza na co ja stac.
Fantastycznie elokwentni
Płodzimy złote mysli
Przesadnie dowcipni
Na granicy śmiesznosci
Z łatwoscią znajdujemy
Szlacheckie korzenie
Nawet jeśli błękitu
We krwi jedna kropla
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 03 paź 2002, 16:18

Rosz, racja - nie pomyslałam w tym kierunku. Ale to jest ciezkie zadanie, byc w zespole i dbac o solowa kariere...
Awatar użytkownika
siano
Posty: 5
Rejestracja: 03 paź 2002, 19:20
Lokalizacja: Rzeszów

Postautor: siano » 03 paź 2002, 19:36

Ja sobie jakoś nie moge tego wyobrazić.
Gdyby Ania zaczeła śpiewać solo to ŁZY już by nie były tym samym.
Wszystko by się zmieniło. :evil: :evil: :evil:
Zabij się zabij się nikt nie lu...
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 03 paź 2002, 22:40

Łzy to Łzy.. to Arek, Dawid, Adam, Adrian, Rafał i Ania... Gdyby ktores z nich sprobowało posmakowac solowej kariery badz w innym zespole to Łzy juz nie byłyby ta całoscia... cos by sie zmieniło... to juz nie byłby tylko Arek, Dawid, Adam, Adrian, Rafał i Ania... to by było jeszcze to cos, co by sie kryło pod nazwa solowego projektu... i to by nam niszczyło Łezki... moze mysle pozytywnie (co zdarza mi sie zadko) ale dobrze jest tak jak jest teraz ;)
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 03 paź 2002, 22:41

Miało byc: "moze mysle pesymistycznie" a nie pozytywnie :P
drobny bład, sorka :)
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 03 paź 2002, 23:36

A ja bym chyba widziała Anię w projekcie solowym......(ale żeby nie było wątpliowści bo to tylko wyobraźnia).........w czymś gotyckim....a myśli te nasówają mi się ostatnio gdy słucham DEMO......lub też gdy pamiętam Ani głos z koncertów od których zaczęła się moja przygoda ze Łzami:).......ale może to tylko WŁADZA Ani Orthodox w ywkonaniu Ani (brzmiała chyba lepiej od oryginału w/ mnie) jakoś tak mi utkwiła w pamięci i dlatego tak myślę.....hmmm..........jeszcze o tym pomyślę :) :roll: :roll:
Sylwia
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 04 paź 2002, 2:00

Sylwia nie wiem co napisac, nie słyszałam tego :(
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 04 paź 2002, 3:23

OK Rosz! jak sobie to wyobrażasz? Ania, która, śpiewałaby w Łzach, do tego solo i do tego nie zapominajmy o Tobiaszku... Który musi się dzielić mamą z nami... :)
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."

Wróć do „Łzy”