Strona 1 z 5

Słowa Adama Konkola " z nami wszystko albo nic"

: 08 paź 2002, 1:52
autor: Ewelina(Ewka)
No nie wiem co to będzie. Solowa kiariera Ani hmmmmmm. Ania sama
bez chłopaków. Fajnie to Adam powiedziała
"Z nami wszysko albo nic"

: 09 paź 2002, 4:00
autor: Rosz!
Te słowa były bardzo ważne i daja pewien obraz...
wywindowalem temat

: 09 paź 2002, 6:19
autor: Conrad
eeee
nie to, ze mnie to denerwuje ale denerwuje mnie to, jestescie w sumie jeszcze nowi i taka mala uwaga, zebyscie zdeczka sobie podpisiki skrocili bo przez was (ewelinka, rosz) strasznie ciezko czyta sie posty.

pozdrowionka :D

: 09 paź 2002, 14:49
autor: Rosz!
Conrad: przykro mi nie skroce podpisu bo zawiera bardzo wazna esencje. poza tym mi sie nie czyta zle :P

: 09 paź 2002, 18:57
autor: Conrad
nie no nie mowie, ze przeslanie podpisu jest zle tylko, ze jest dlugie a na pewno jeszcze znajdzie sie ktos kto mnie poprze, tylko musze poczekac :D

: 09 paź 2002, 19:29
autor: Ghrave
No witaj Conrad. Dawno cie na formu nie było. a co do podpisów, mi tam nie przeszkadzają takie długie.

: 09 paź 2002, 19:38
autor: Dagmara
mi troszke przeszkadza to Rosza...

: 09 paź 2002, 22:21
autor: Conrad
no Justysia, rosz troszk wybiega po za norme bo ty sie w sumie jeszcze miescisz ;)

: 09 paź 2002, 23:51
autor: Dagmara
.

: 09 paź 2002, 23:58
autor: Rosz!
no ja to mysle ze we mnie przeszkadza nie tylko podpis...
pozdrawiam

: 10 paź 2002, 0:19
autor: Dagmara
.

: 10 paź 2002, 0:26
autor: Rosz!
dziekuje... chociaz nie! wróć. przepraszam - co masz na mysli twierdzac intrygujaca osoba? to ze jestem intrygantem i knuje intrygi, czy cos cie we mnie intryguje?

: 10 paź 2002, 0:29
autor: Rosz!
poza tym odeszlismy od tematu. pomyslcie nad tym co powiedzial adam. jak to rozumiec?

: 10 paź 2002, 0:35
autor: Dagmara
.

: 10 paź 2002, 0:40
autor: Rosz!
ja uwazam ze ta mysl byla bardzo znaczaca.
adam ma dobrze przemyslane to co robi.
a co do moich celow... widzisz: ciebie zaintrygowalem, innych zdenerwowalem, innych moze jeszcze przestraszylem i wytracilem z rownowagi... to wszystko emocje. rzecz bardzo wazna a czesto ich temat na forum jest unikany... emocji dla mnie tez coraz mniej w zespole... chociaz mysle z drugiej strony ze ostatnio sporo tam emocji ukrytych ktore powinny przeistoczyc sie w teksty lub muzyke... ale o tym nikt nie mysli...

pozdrawiam :)