Łzy u Kuby...podobno...Rozpruwacza:)

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 19 lis 2002, 19:23

Nie wiem czy by coś stracił czy nie ale fajnie by było gdyby wywiad z Lezkami puścili :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
Niussia
Posty: 213
Rejestracja: 23 wrz 2002, 5:51
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Niussia » 19 lis 2002, 20:01

Mam wrażenie, że nie puszcza mojego pytania o Łzy na tym chacie... :)
Gdy do walki Ci zabraknie sił, chcesz poddać się, masz dość. Jestem tutaj aby pomóc Ci, więc wsłuchaj się w mój głos - (c) Tres
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 19 lis 2002, 20:18

a to to już jest?? :roll:


Niussia jak tam jesteś a się czegoś dowiesz to daj nam znać :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Niussia
Posty: 213
Rejestracja: 23 wrz 2002, 5:51
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Niussia » 19 lis 2002, 20:51

Minęła już godzina a moderatorka nie puściła ani jede=nego pytania o ten "jałowy umysł"... :roll:
Ktoś zapytał dlaczego zaprosił Łzy, a Kuba na to "Łzy to zespół bojkotowany przez media dlatego uznałem, że warto im pomóc..."
Gdy do walki Ci zabraknie sił, chcesz poddać się, masz dość. Jestem tutaj aby pomóc Ci, więc wsłuchaj się w mój głos - (c) Tres
Awatar użytkownika
Niussia
Posty: 213
Rejestracja: 23 wrz 2002, 5:51
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Niussia » 19 lis 2002, 21:12

No i nic nie było... :? Kuba chyba bardzo nie chciał na to odpowiedzieć... To on zazwyczaj wypowiada takie rzeczy, wiec jak Adam sie wybił to mogło mu się nie spodobać. Ale odnosze wrażenie, ze mimo wszystko lubi w jakiś sposób Łzy...
Gdy do walki Ci zabraknie sił, chcesz poddać się, masz dość. Jestem tutaj aby pomóc Ci, więc wsłuchaj się w mój głos - (c) Tres
Awatar użytkownika
Niussia
Posty: 213
Rejestracja: 23 wrz 2002, 5:51
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Niussia » 20 lis 2002, 2:19

Ale zastanawia mnie co on chciał pokazać takim montażem, bo ja w ogóle tego nie czaję! :)
Gdy do walki Ci zabraknie sił, chcesz poddać się, masz dość. Jestem tutaj aby pomóc Ci, więc wsłuchaj się w mój głos - (c) Tres
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 20 lis 2002, 15:11

On sam pewnie nie wie co chciał tym montażem pokazać :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 20 lis 2002, 20:39

cos mu moze sie nie spodobało.. phi...lac na takich ludzi


H...im w d....

myslałam ze to pisze sie przez CH :wink:
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 21 lis 2002, 3:24

Ale przez samo H lepiej wygląda. :wink:
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 21 lis 2002, 3:31

hmm... lepiej??
H CH
u u
j j

przepraszam, to tak napisałam zebym mogła sobie porownac ;) przepraszam.... prosze o rozgrzeszenie ;)
Ghrave, jakos mi bardziej pasuje przez CH ;)
ale koniec na ten temat..... bo to załosne i głupie co teraz zaczynam pisac :D
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 21 lis 2002, 3:34

No skonczmy ten temat. :wink:
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 21 lis 2002, 20:45

no przez samo H ładniej wygląda. a co do powtórki to spoko że jest- napewno nagram. ja zazwyczaj nie oglądam tego wojewódzkiego bo wkurza mnie jego osoba ale skoro były Łzy to siem poświęcem.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 21 lis 2002, 21:42

Ja tez sobie nagram.

P.S. Justysia dzieki za fotki. :wink:
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 21 lis 2002, 21:48

oby tylko był na pewno. zaraz lece po program telewizyjny.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 21 lis 2002, 22:03

RAaczej bedzie bo w soboter oglądałem powtórke jak Smolik był.

Wróć do „Łzy”