Strona 8 z 11

: 07 mar 2003, 20:41
autor: Olcia
ja też nigdy jeszcze nie trafiłam na GG na Adama ani Adriana ale kiedyś na pewno z nimi pogadam:) ale na wszystkie e-maile mi odpowiadają:P

: 07 mar 2003, 23:34
autor: Asiuncia
ja tez myslalm ze Adam nie odpisze. moze powinienes sprubowac?

: 08 mar 2003, 2:04
autor: Aniołek
Mysle, że powinnaś spróbować. Ja mysle, że Ci odpisze:)

: 20 lip 2004, 13:03
autor: Małgorzata
Zauważyłam, że z działu "Kontakt" na stronie Łez znikły maile ....został tylko Adiego, Rafała (przcież nie miał cyba komputera?) i Arka.....a gdzie reszta? Ania to wiem, że nie ma komputera.....Dawid chyba też......ale Adam? Dotąd odpisywał na maile.... :roll:

: 20 lip 2004, 13:23
autor: Cień Anioła
Widocznie Im się odechciało odpisywać :lol: :wink:

Ale zawsze jeszcze zostaje pw :twisted: :P

: 20 lip 2004, 14:11
autor: Sylwia;-)
PW, którą moze potraktować na równi z mailami :wink: sylwia;-)

: 20 lip 2004, 14:13
autor: Jakub_fan1
Ja kiedyś pisałem do Ani i pojakiś 2. miesiącach dostałem odp

: 20 lip 2004, 14:24
autor: Małgorzata
Cień Anioła pisze:Ale zawsze jeszcze zostaje pw :twisted: :P


Ale np. Ania czy Dawid z Rafałem Ci na PW nie odpiszą...bo ponoć nie wchodzą na forum......pozostaje tylko Arek, Adam i Adi :twisted:

: 20 lip 2004, 20:42
autor: Asiuncia
AAAAAAAAAAAAAAAA :lol: nawet nie pamiętałam, że kiedyś takie głupie tematy zakładałam.... :P hahaha :lol:

I nawet jest słynne
BUZIAKI KOCIAKI Martynki :lol:

A co do maili...po co im one, skoro i tak by nie czytali wiadomości...ludzie by się wkurzali że piszą, a oni nie czytają.. :roll:

: 23 lip 2004, 11:20
autor: ARTURO2000
przydalby mi sie adres domowy lib telefon ANI WYSZKONI.jak ktos ma to nie pisze z gory dziekuje :wink: ----------------------------------------------------------------------------a jednak sa lzy szczescia ktore splywaja z oczu mych

: 23 lip 2004, 11:53
autor: Małgorzata
Ty chyba jesteś jakiś śmieszny jeśli myślisz, że ktoś Ci poda adres domowy Ani albo numer telefonu :roll: :lol: Własnie przed takimi FANAMI jak Ty Ania próbuje się urchronić i wcale Jej się nie dziwię :lol:

: 23 lip 2004, 12:14
autor: ARTURO2000
malgorzata jak jestes taka madra to mi powiedz jak moglbym sie skontaktowac z z moja ulubiona wokalistka.przeciez wierni fani powinni miec mozliwosc kontaktu ze swoimi idolami. :x

: 23 lip 2004, 12:20
autor: tynka
Hmm...moześz napisać pw do Ani ale watpie ze odpisze, bo nie ma kompa....
A tak swoją drogą to z Aniią mozesz pogadac na koncercie....wiec bedziez mia kontakt ze swoja idolka na koncercie... ...co tu duzo gadać....Tyle powinno ci wystarczyć i nie warto być takim natręciuchem, bo to może sie źle skonczyc.... :lol:

: 23 lip 2004, 12:22
autor: Małgorzata
Wierni fani? Człowieku Ty masz jakąś chorą obsesję na punkcie Ani :lol: :roll: Weź powieś Jej plakat nad łózkiem i módl się do Niej codziennie, czcij Ja jak boginię :lol: .........Ja wysiadam :roll:

: 23 lip 2004, 12:26
autor: tynka
Ja bym proponowała zrobic ołtarzyk na środku pokoju :twisted:


Boze to juz jest obsesja ponadnormowa (ale to brzmi :lol: )

Takiemu dac jej adres to od razu Anka by go codziennie widywala...;/;/