Strona 185 z 237

: 28 gru 2009, 2:38
autor: Kasiulek

: 28 gru 2009, 11:46
autor: Ania xD
Nemo pisze:A wracając do żon Michała W., to zdecydowanie bardziej podoba mi się nowa Mandaryna, a ściślej mówiąc jej nowy singiel:
http://www.youtube.com/watch?v=IPh7c2gqJXI

Tak wiem, że to Mandaryna :twisted:
Ale kawałek wg mnie dobry ;>

Uparta kobieta. ;) Dziwię się, że po tej wtopie kiedyś, gdzieś tam
(jak zaśpiewała bez playbacku i było to jednym wielkim wyciem :P),
gdy wyszło na świat, że nie potrafi śpiewać, ktoś jeszcze chce ją promować.
Uważam, że skoro potrafi tańczyć, powinna się trzymać tańca i tyle.
No ale niestety kto ma kasę, ten może prawie wszystko.
Wybicie się na rynku muzycznym dzięki swojemu talentowi,
niedługo przejdzie do historii... :roll: :P

: 28 gru 2009, 13:54
autor: Solve
Ania xD pisze:
Nemo pisze:A wracając do żon Michała W., to zdecydowanie bardziej podoba mi się nowa Mandaryna, a ściślej mówiąc jej nowy singiel:
http://www.youtube.com/watch?v=IPh7c2gqJXI


Dziwię się, że po tej wtopie kiedyś, gdzieś tam
(jak zaśpiewała bez playbacku i było to jednym wielkim wyciem :P),


To był bodajże Sopot Festival w 2005r

: 28 gru 2009, 19:14
autor: Ania xD
Nie wiem, nie śledzę jej twórczości... :P
Ale wiem, że takie coś miało miejsce i był wokół tego szum. ;)

: 28 gru 2009, 19:42
autor: Ewa_p
Mandaryna nie powinna się pchać do śpiewania. Oglądając ten sopot 2005 miałam wrażenie, że już ja bym to lepiej zaśpiewała :P Singiel jak dla mnie beznadziejny, zarówno sam kawałek, jak i tym bardziej wykonanie.

: 30 gru 2009, 23:23
autor: Dagmara
Carmen: pisze:Nie wiem czy można w tym temacie,czy był inny dla wykonawców,których polecamy,jeśli tak to sorry Winetou-starym zwyczajem nie znalazłam ;]
Ale ja nie o tym chciałam.

Otóż ja bym polecała Wam Thomasa Godoja
Thomas wygrał niemiecką edycję "Idola",mieszkał na Śląsku,a obecnie w Niemczech,gdzie robi karierę,chociaż w Polsce też może być o nim głośno.
W tym roku Robert Gawliński skomponował dla niego piosenkę pt."Zwykła miłość",którą znajdziecie tutaj: http://www.dw-world.de/popups/popup_sin ... 64932,00.h
Ja generalnie wolę piosenki Thomasa wykonane po niemiecku,chociaż w internecie znajdziecie też zaśpiewane po angielsku.


Próbka możliwości Thomasa:

"Nicht Allein"- http://www.youtube.com/watch?v=41_LiQnktG4
"Liebe zur Sonne"- http://www.youtube.com/watch?v=7Fq0WiRo ... re=related
"Autopilot" http://www.youtube.com/watch?v=tHuIapCD ... re=related
"Helden Gesucht"- http://www.youtube.com/watch?v=RcieJECY ... re=related

: 02 sty 2010, 3:36
autor: Asiuncia

: 02 sty 2010, 9:38
autor: EfektMotyla
i stąd ten "Hałas w mojej głowie" :lol:

: 02 sty 2010, 17:31
autor: jesoos
Asiuncia pisze:ROTLF laska ma burdel w głowie ostry O____O

ma szerokie horyzonty. Ty słuchasz Clostera i Guetty.
i grupę Volver (nowy projekt Tomka Luberta,

LOL. pomyslałem że chodzi o Velvet Revolver ;]

: 02 sty 2010, 21:18
autor: Asiuncia
jesoos pisze:
Asiuncia pisze:ROTLF laska ma burdel w głowie ostry O____O

ma szerokie horyzonty. Ty słuchasz Clostera i Guetty.


Clostera nie słucham, ale w zasadzie wiem co masz na mysli ;] z tą róznicą, że laska mówi "moi przyjaciele po fachu (...) nie wiem, generalnie nie znam się na muzyce" No to jak się nie znasz, to nie mów, że jesteś muzykiem, proste ;]

: 02 sty 2010, 22:18
autor: jesoos
od kiedy trzeba się znać na muzyce żeby być muzykiem? ;))))
nie lubisz jej za coś? :>

: 03 sty 2010, 14:45
autor: Asiuncia
No spoko :roll:
Tak, jestem do niej uprzedzona i cokolwiek zrobi będzie dla mnie śmieszne

: 04 sty 2010, 23:30
autor: Nemo
A Doda zaręczyła się z Nergalem. Wypas, nie?

:twisted:

: 05 sty 2010, 13:07
autor: Asiuncia
Nemo pisze:A Doda zaręczyła się z Nergalem. Wypas, nie?

:twisted:



fajnie, może zatem spotkam ją na tegorocznym CP :P

: 05 sty 2010, 17:57
autor: Z.U.-Oliwia
Asiuncia pisze:
Nemo pisze:A Doda zaręczyła się z Nergalem. Wypas, nie?

:twisted:



fajnie, może zatem spotkam ją na tegorocznym CP :P

...gdzie zrobia gotycki slub ^^ doda w rozowych koronkach