Zagrożeni...brrr

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Madzior
Posty: 949
Rejestracja: 02 lut 2004, 13:21
Lokalizacja: Szczecin

Zagrożeni...brrr

Postautor: Madzior » 14 gru 2004, 15:38

chciala bym abyscie w tym miejscu" wyzalili jesli chodzi o wszystkie pały,glany i laski .............
bo na przyklad mi takie miejsce bylo baaardzo potrzebne, bo mam lacza z matmy, a w czoraj zudem ominelam jeszcze jednego z fizy-no zawsze jeden egzamin poprawkowy mniej:)....
Lenka
Awatar użytkownika
DawcioTarcio
Członek FFC
Posty: 2267
Rejestracja: 25 sie 2003, 18:29
Lokalizacja: Kraków

Postautor: DawcioTarcio » 14 gru 2004, 18:10

hehehe Ja nie mam żadnego zagrożenia :) Ale za to z gegry pewnie bede miał dwóję :/ I pomyśleć, że w gimnazjum miałem szóstke :D buahaha
Afromen
Członek FFC
Posty: 312
Rejestracja: 14 gru 2004, 17:51
Lokalizacja: Świdnica

Postautor: Afromen » 14 gru 2004, 19:15

Ja narazie niemam żadnych chociaż matma jest do bani
Życzę wszystkim pomyślnych poprawek hehe :]
Awatar użytkownika
Konrado
Posty: 1467
Rejestracja: 14 lip 2004, 19:54
Lokalizacja: E 16°30'; N 50°51'; wys. 250 m n. p. m.

Postautor: Konrado » 14 gru 2004, 19:21

Co ja bede wam tu wkrecal ze bedzie lepiej. :twisted: Moze i bedzie ale tylko jak sie wezmiecie do roboty :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
Ewela
Posty: 2123
Rejestracja: 30 paź 2002, 5:28
Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin

Postautor: Ewela » 14 gru 2004, 21:40

Ja nigdy nie byłam zagrozona i nie jestem w dalszym ciągu , i mam wielką nadzieję , że nie będę :wink:
,,... poczuć mi daj, że to wszystko ma sens..."
FC Ani Wyszkoni -> zapraszamy http://www.aniawyszkoni.pl/fanclub
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 14 gru 2004, 22:16

A ja rowniez :D Nie mam zagrozenia:P hehe
Ale ocena z histori nie jestem zadowolona....;/ zreszta jak cala klasa ....
Ale ogolnie oceny mam dobre... jak na 3 LO :D:D:D:D nawet 6 dwie :P:P:P
Awatar użytkownika
sylwiak
Członek FFC
Posty: 5315
Rejestracja: 29 cze 2003, 17:28
Lokalizacja: Londyn / Katowice

Postautor: sylwiak » 15 gru 2004, 10:22

A ja mam chyba z 5 zagrożeń :cry:
i napewno będzie mieć znowu 2 kapy na półrocze :(

Fizyka i Polski...lub..
Fizyka i Biola..lub..
Fizyka i Chemia...
tel. 794-968-977
Myspace :-) Last.fm :-) Facebook
Awatar użytkownika
__daria__a
Posty: 4590
Rejestracja: 20 gru 2003, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: __daria__a » 15 gru 2004, 15:29

ja, aż wstyd się przyznać(mama jeszcze nie wie :roll: )jestem zagrożona z fizy, choć podejrzewam że jedyneczki nie będzie(w końcu jestem wielkim sportowcem szkoły :? )
pocieszam się faktem,że nie jestem jedną osobą, która jest zagrożona, bo na trzydzieści jest ich ok 15 :lol: :lol: tak się właśnie naucza fizyki w naszym liceum :lol:
Awatar użytkownika
Belitka
Członek FFC
Posty: 3145
Rejestracja: 14 mar 2003, 2:51
Lokalizacja: że :P
Kontaktowanie:

Postautor: Belitka » 15 gru 2004, 17:26

Ja też nie jestem zagrożona :P A z fizyki narazie wychodzi mi 5 :lol: Fizyka to jedyny przedmiot, który lubie ;)
Gorzej z chemią... mam tylko jedną ocenę, a jest nią 3. Akurat mam jutro chemie, więc pewnie będę pytana wrrr...

Trzeba wymyślić jakąś chorobe do symulacji, by nie pójść do szkoły :twisted:
Moniczka
Członek FFC
Posty: 1131
Rejestracja: 12 mar 2003, 1:58
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Moniczka » 15 gru 2004, 20:56

A ja mam dużo zagrożeń,nawet niemówie,ale większość to 3:D
Awatar użytkownika
Elly
Posty: 1350
Rejestracja: 03 lis 2003, 17:40
Lokalizacja: Mosina k/Poznania
Kontaktowanie:

Postautor: Elly » 15 gru 2004, 23:57

...tak się właśnie naucza fizyki w naszym liceum :lol:


Daria, u nas w liceum tez jest podobnie.. zresztą cała nasza klasa z fizyki jest ciężko kapująca, więc co się dziwić.. Ja akurat fizyki nie lubię i wiele bym dała, żeby była ona zamieniona na astronomię <serduszka> :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
__daria__a
Posty: 4590
Rejestracja: 20 gru 2003, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: __daria__a » 16 gru 2004, 9:25

dla większości osób z którymi rozmawiam fizyka to czarna magia :D tylko,że w naszej klasie około 15 na 30 zagrożonych i to nie byle jak ale na przykład z ocenami: 2-,1,1. :shock:
jednak najgorsze jst to, że Ci ludze (ja nie) zdają, (a przynajmniej mają taki zamiar) maturę z fizyki, bo jestem w biol-chemie :lol: :lol: :lol: :lol: i jakoś nie wyobrażam sobie, żeby zdali :P
Awatar użytkownika
Sabina_ot_tak
Posty: 2404
Rejestracja: 21 lis 2003, 21:20
Lokalizacja: Raszowice/Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: Sabina_ot_tak » 16 gru 2004, 12:59

A JA ZA CHWILĘ IDĘ POPRAWIAĆ SPRAWDZIAN Z CHEMII, BO JAK NIE POPRAWIE, TO MNIE BABA ZAGROŹI! MAM NADZIEJE, ZE ZALICZE I BEDE MIEC SPOKUJ?
"KIEDY MOJĄ DUSZĘ OGARNIE CIEMNOŚC,KSIĘŻYC ZOSTANIE MOIM KOCHANKIEM"

tel:603418753, gg3231269
Awatar użytkownika
iwonkax
Posty: 1723
Rejestracja: 10 maja 2003, 4:05
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Postautor: iwonkax » 16 gru 2004, 13:02

ja nie mam żadnych zagrożeń (I klasa LO)... i nigdy nie miałam z tym problemu.. ;)

będę mieć (w najgorszym przypadku) osiem trój na semestr...to mnie martwi... :| ale cóż, to LO a nie gimn. ;) na koniec roku będzie lepiej. :mrgreen:

pozdrawiam wszystkich zagrozonych.. ;) - uczyć się!! :)
Tutaj miejsce gdzie jest dobrze
Tutaj aksamitny spokój...
Awatar użytkownika
MeDuZa
Posty: 593
Rejestracja: 05 maja 2004, 20:57
Lokalizacja: Przemyśl
Kontaktowanie:

Postautor: MeDuZa » 16 gru 2004, 17:19

Nio, przyznaję rację - fizyka jest powalona :/, u ans gościu nic w ogóle nie tłumaczy, tylko podaje definicję jakąś z jedną i zadanie domowe zadaje, a my mamy umieć :/. Beli - mi też 5 póki co... A chemię lubię ;).
Obrazek
Obrazek
don't copy

Wróć do „Różne czyli Inne”