Zagrożeni...brrr

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
DawcioTarcio
Członek FFC
Posty: 2267
Rejestracja: 25 sie 2003, 18:29
Lokalizacja: Kraków

Postautor: DawcioTarcio » 16 gru 2004, 17:57

tynka pisze:nawet 6 dwie :P:P:P


Z religii i W-F :>
Awatar użytkownika
Akane
Posty: 48
Rejestracja: 12 lip 2004, 18:01
Lokalizacja: Nisko

Postautor: Akane » 17 gru 2004, 18:33

No ja jeszcze nigdy w życiu nie miałam zagrozenia i póki co mi sie na nie nie zanosi(chodzę do 3 gim),a w tym roku pokochałam matmę i fizykę:P
Wszystkim zagrożonym życze szczęscia,zebyscie sie jakos wywinęli z tych zagrozeń.
Awatar użytkownika
sylwiak
Członek FFC
Posty: 5315
Rejestracja: 29 cze 2003, 17:28
Lokalizacja: Londyn / Katowice

Postautor: sylwiak » 17 gru 2004, 19:06

U mnie z fizyki na 27 osób tylko nie jest zagrożona jedna osoba...
Chyba moja klasa pobija rekordy:lol:
tel. 794-968-977
Myspace :-) Last.fm :-) Facebook
Awatar użytkownika
Aja
Posty: 975
Rejestracja: 06 gru 2003, 9:01
Lokalizacja: Jastrzębie

Postautor: Aja » 17 gru 2004, 20:07

heheh a ja się musze normalnie pochwalić, z gery mam 6 i z plastyki :D a tak to same 5 i czwórki żadnej 3 ani 2 ani 1 :D coool wiedziałam, że jestem zdolna
"Żyj tak jakbyś wiedział, że jest to ostatni dzień twojego życia."
Awatar użytkownika
Belitka
Członek FFC
Posty: 3145
Rejestracja: 14 mar 2003, 2:51
Lokalizacja: że :P
Kontaktowanie:

Postautor: Belitka » 17 gru 2004, 20:22

Jezuuuu mam 5 z fizyki :twisted: i 5 z polskiego :twisted: I zaraz zaproszę do siebie program "Nie do wiary" :P


A co do ocen stopnia 3,2,1 to nigdy takich nie miałam :P No może w 6 klasie 3 z maty na półrocze, ale to się nie liczy :P
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 17 gru 2004, 20:46

ale takiego czegoś jeszcze nie słyszałam nigdzie: mojej koleżance wpisała zagrozenie z biologii przy ocenach 3,3,5 ... skomentowała to tak "bo będą jeszcze sprawdziany i mozesz dostać z nich jedynki i wtedy bedziesz zagrożona.." apogeum inteligencji tej nauczycielki..
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 18 gru 2004, 19:52

generalnie mialem zagrozenie z niemieckiego z ocenami 3+,4+,5 chyba sama babka nie wiedziala co pisze...
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
DawcioTarcio
Członek FFC
Posty: 2267
Rejestracja: 25 sie 2003, 18:29
Lokalizacja: Kraków

Postautor: DawcioTarcio » 18 gru 2004, 19:56

Pól osób w mojej klasie ma zagrożenia z fizyki. Facet również uważa, że ktoś może dostać jedynki z przyszłych sprawdzianów i to spowoduje zagrożenie. Szczyt głupoty...
Awatar użytkownika
sylwiak
Członek FFC
Posty: 5315
Rejestracja: 29 cze 2003, 17:28
Lokalizacja: Londyn / Katowice

Postautor: sylwiak » 19 gru 2004, 13:24

Bo oni tak robią na wszelki wypadek...
U mnie też tak jest...
tel. 794-968-977
Myspace :-) Last.fm :-) Facebook
Awatar użytkownika
Kajo
Posty: 1162
Rejestracja: 02 lip 2002, 5:46
Lokalizacja: Racibórz

Postautor: Kajo » 19 gru 2004, 14:59

Ewela pisze:Ja nigdy nie byłam zagrozona i nie jestem w dalszym ciągu , i mam wielką nadzieję , że nie będę :wink:

Podobnie ja staram sie zawsze wychodzic na czysto. Niejest to wzorowe, ale nigdy zagrozenie :wink:
A w klasie mialem 25/34 osoby zagrozone :twisted:
Awatar użytkownika
Aja
Posty: 975
Rejestracja: 06 gru 2003, 9:01
Lokalizacja: Jastrzębie

Postautor: Aja » 20 gru 2004, 18:21

heheh a ja mam kolesia w klasie który jest z wszystkiego zagrożony no oprócz w-f :d a ostatnio jak go się babka z gery pytała na 2 to jej powiedział, że Słowacja to stolica Czech :twisted: :lol:
"Żyj tak jakbyś wiedział, że jest to ostatni dzień twojego życia."
Awatar użytkownika
DawcioTarcio
Członek FFC
Posty: 2267
Rejestracja: 25 sie 2003, 18:29
Lokalizacja: Kraków

Postautor: DawcioTarcio » 20 gru 2004, 19:00

Nie wiadomo czy śmiac się czy płakać :roll:
Awatar użytkownika
Malvina
Członek FFC
Posty: 1242
Rejestracja: 31 sie 2002, 18:56
Kontaktowanie:

Postautor: Malvina » 20 gru 2004, 21:08

Z jednej strony to jest głupie, ze przy znosnych ocenach jest wystawiane zagrozenie...ale załóżmy, ze faktycznie ktos wszystkie kolejne sprawdziany obleje...to wtedy jezeli nie mial wystawionego zagrozenia, nie mozna go oblac.
Nauczyciele się asekurują
:roll:
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 20 gru 2004, 21:31

Musze stwierdzić, ze mam idiote w klasie...... i to jest stwierdzenie jak najbardziej trafne.....
Dzisiaj na Podstawach przedsiebiorczosci babka wystawiala oceny do konca. I dochodzi do tego wlasnie osobnika, ktory mial "nkl/1" i mowi mu zeby przedstawil Biznes plan (a skladal sie u niego z 3 kartek malych, w ktorych nie umial sie odnalezc) no i cos tam powiedzial no to dostal te 2 za to cos..... nastepnie miał oddac uzupelniony zeszyt w dzisiejszy dniu ale powiedziail, ze zapomniał ale am w domu przepisany..... tzn skserowany ;/ Na co oczywiscie wszytyc wybuchneli smiechem, bo to zaledwie 5 kartek hehe. No a jak wiadomo mu bylo zeszyt ma byc przepisany a nie skserowany :) Wiec babka na to nie przystala i chcac mu dać 2....zeby nie musial zaliczac calege semsestru....powiedziała zeby przyniosł na jutro zeszyt przepisany przez niego.... na co stwierdził, ze chce 1 bo on nie ma czaaasu przepisac (5 kartek...) na co babka wywalila oczy....i powiedziala zeby an srode rano przyniosł.... na co dalej byl w swoim przekonaniu, ze chce 1, bo nie ma czasu... ;/ W tym momencie kumpel nie wytrzymal i powiedzial"przeciez i tak wszyscy wiedza, ze Ty nic nie robisz..." ??Na co zaczal sie wydzierac bla bla.. no i ja powiedzialam ze to mu zajmie niecala godzine... takie przepisanie... i mialby 2.... ale mozna bylo mowic... jak do sciany a on swoje... i kobieta z PP poraz pierwszy nie wiedziala co powiedziec( a nie nalezydo osob malomownych:P) I lekcja sie skonczyla i wyszedl z klasy naburmuszony..... PRANOJA :roll:
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 20 gru 2004, 22:21

Malvina pisze:Z jednej strony to jest głupie, ze przy znosnych ocenach jest wystawiane zagrozenie...ale załóżmy, ze faktycznie ktos wszystkie kolejne sprawdziany obleje...to wtedy jezeli nie mial wystawionego zagrozenia, nie mozna go oblac.
Nauczyciele się asekurują
:roll:

ale to jest bez sensu przy ocenach 3 3 5 przy czym wszystkie są ze sprawdzianów.. a poza tym istnieją jeszcze poprawy, wiec nauczyciele nie powinni tak sie bawić o!
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"

Wróć do „Różne czyli Inne”