RELIGIA

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Kontaktowanie:

RELIGIA

Postautor: Nemo » 18 wrz 2006, 20:31

Szukałem tematu, który odpowiadałby temu o czym chce napisać, ale nie znalazłem, bo ani Radio Maryja, ani Polityka, ani Katastrofy, wypadki itd. chyba nie pasują;>
W tym temacie moglibyśmy się wypowiadać na temat religii i problemów z nią zwiazanych;>
Ja akurat staram się trzymać z dala od jakichś wierzeń i, mimo że pochodzę z katolickiej rodziny to skłaniam się ku ateizmowi;> Więc nie wiem do końca czy jestem jeszcze katolikiem czy już ateistą ;) Nie znam się też jakoś szczególnie na religiach :twisted: Myślę jednak, że taki temat może być interesujący;>
Możecie się tu wypowiadać na temat różnych religii, co o nich sądzicie, które wyznajecie itd.;>
Impulsem do założenia tego tematu stała się obecna sytuacja wywołana przez słowa Benedykta XVI;>
Można powiedzieć, że to co "nasz" Papież budował przez lata swojego pontyfikatu, Benedykt XVI zniszczył jednym cytatem;> Co o tym sądzicie;> Od razu piszę, że nie jestem dokładnie zorientowany w tej sprawie;)
<Jeżeli nowa Pani moderator lub "stary" Pan moderator zdecydują, że temat jest zbędny, bądź nadaje się gdzie indziej to ok>
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...
-
...Nemo my name forevermore...
-
Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl
Awatar użytkownika
ciacho
Członek FFC
Kontaktowanie:

Postautor: ciacho » 18 wrz 2006, 20:33

Dla mnie B16 miał rację.Islam jest zagrożeniem dla świata i tyle.
Za nasze miasto i za te barwy, oddamy całe życie swe.
Zwyciężaj dla nas, my zwyciężamy.
Legio Warszawa kocham Cię.
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 18 wrz 2006, 20:34