Czym jest dla Ciebie Forum?

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Czym jest dla Ciebie Forum?

Postautor: Marcin-Moon » 21 kwie 2003, 2:00

Tak się ostatnio zastanawiałem "Czym jest dla mnie Forum Łez?"... i chyba do dziś nie potrafię znaleźć takiej odpowiedzi, która by to okresliła w 100%. Najblizszą prawdzie odpowiedzią jest jednak to, że Forum od pewnego czasu stało się dla mnie wirtualnym miejscem w którym "bardzo"często spędzam czas. Czasem jest dla mnie ważne, bo lubię się tutaj wypowiadać, lubię ludzi (choć do końca ich nie znam) i lubie tę atmosferę (poza tym wiele można sie dowiedzieć). A czasem tak sobie myslę, że - To tylko zwykłe internetowe Forum - i tym wcale nie można Żyć i brać tego sobie do serca i tak na serio do samego końca... Zostanę jednak przy pierwszej opcji :) Mimo to gdyby Forum nie było żył bym dalej... może troszke inaczej, ale napewno Forum nie jest dla mnie wszystkim... Wydaje mi się, że to co tutaj się dzieje i te wyjazdy z czasem miną i wszystko się skończy...a wtedy Osoby, które aż tak bardzo "Żyją FORUM" (o ile sa takie) stracą to co dawało im szczęście...

Mimo to Forum istnieje, jestem tutaj, ciesze sie z tego i mam nadzieje na blizsze znajomości :)



Chciałem wiedzieć jakie jest wasze zdanie na ten temat...
Jak Forum zmienia wasze życie...
Co by było, gdyby zlikwidowano Forum...
Jak zmieniły wasze życie te wyjazdy z Forumowiczami...
...
Awatar użytkownika
po prostu ja
Posty: 1375
Rejestracja: 07 gru 2002, 3:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: po prostu ja » 21 kwie 2003, 2:36

dla mnie forum stalo sie o tyle wazne, ze dosc czesto tu przesaduje, wlasciwie codziennie jesli mam czas. do tego znajomi na GG.... jedni bardzo bliscy, mimo, ze sie nie widzielismy jeszcze (chyba osoby zainteresowane wiedza o kim mowie:) i dla Was buzka:*:*:*:*) inni mniej, ale mimo wszytsko bardzo milo sie anm rozmawia na GG.... w sumie nie zalamalabym sie gdyby forum ne bylo, ale dobrze ze jest, dobrze, ze jestescie:)
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 21 kwie 2003, 3:26

Ja na forum whcodze codziennie.Czasem tu wieje nudą(szczegolnie ostanio).Ale dzieki temu poznalam wielu ciekawych ludzi i nie zaczelabym sie interesowac tym co teraz.Wiele dzieki osobie kotrza stworzyla to furm -bez niego nie mialbym mojej ukochanej sliweczki ;)
ally
Zarząd FFC
Posty: 3301
Rejestracja: 23 maja 2002, 23:07
Lokalizacja: trzebinia

Postautor: ally » 21 kwie 2003, 3:41

forum jest dla mnie wspanialym oderwaniem sie od szarej rzeczywistosci... to chyba sysko wyjasnia...:D
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 21 kwie 2003, 3:45

oj.. Czym jest dla mnie forum? To jest część mojego życia... Gdyby nie forum - a właściwie Ci wszyscy ludzie - to nie wiem co by sie teraz ze mną działo. Poznałam tu tak wspaniałych ludzi.... PRAWDZIWYCH Przyjaciół... A te wszystkie wyjazdy, zloty dają mi - mimo wszystko ;) - wiele radości :):):) Szczególnie gdy jedzie ta taka grupka szczególnie bliska mojemu sercu :):):) (i Oni w tym momencie powinni czuć się pozdrowieni ;)hihi). I jestem pewna, że jakby forum teraz znikło (tak po prostu;))to wiele przyjaźni by i tak jeszcze długo długo trwało...
I teraz jak sie już tak wzruszyłam, to posyłam buziaczki dla wszystkich którzy zmienili moje życie :):):)
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
Aniołek
Posty: 362
Rejestracja: 08 lut 2003, 0:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Postautor: Aniołek » 21 kwie 2003, 3:49

Gdyby nie forum to nie poznałabym paru osób, z którymi się świetnie dogaduje. Forum napewno zmieniło coś w moim życiu, napewno to, że bardziej pokochałam Łzy i jestem jakby bliżej zespołu, wiem co się dzieje wokół nich itd :wink:
I've tried so hard to tell myself that you're gone
and though you're still with me
I've been alone all along


www.natusia17.blog.pl
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 21 kwie 2003, 4:47

Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 21 kwie 2003, 5:35

Myślę sobie nad tym i dochodzę do wniosku, że po tym roku ponad... (hmmm to chyba będzie już 1,5 ;-) ) forum mi dawało jakiś kontakt z zespołem i dzieki temu też tak pokochałam Łezki, gdyby nie forum nie byłabym ich aż taką fanką...
Co do osób na forum mimo tyle czasu tu spedzanego nie znam zbyt wiele osób stąd... ale mi to nie przeszkadza, rzadko się zdarza zebym była akceptowana w pełni w grupie ;-) Mam nadzieję, że to wszystko się zmieni gdy WAS w końcu poznam...
A wiecie co będzie kiedyś?
Kiedyś pierwsi forumowicze, będą wspominani jako legenda naszego forum :D i za te 5 lat będą o nas tutaj pisali jak o jakiś ważnych osobach :D (ale mi się marzy)Będziemy przykładem dla naszych następców.... :D
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 21 kwie 2003, 17:08

Przedewszytskim to dzieki forum poznalem pewną niezwykłą osobę... Osobę która co tu duzo mowic daje mi duuuuuuuuzo szczescia i jest dla mnie niezwykłą inspiracją :P ... :wink:
Jak by nie było forum to bym pisał na innym forum.
A jesli chodiz o spotkania z fanami to byłm na jednym nioficjalnym zlocie in Szczecin i poznląem tam naprawde ciekawcy ludzi :wink:
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 21 kwie 2003, 19:41

Ostatnio zmieniony 21 kwie 2003, 20:12 przez Sylwia, łącznie zmieniany 1 raz.
Sylwia
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 21 kwie 2003, 19:48

Co do spraw znajomości Łez...to chyba nie muszę mówić że cieszę się że znam już większość informacji z pierwszej ręki.....czy to od Adama...czy Kariny...co kiedyś chyba też nie byłoby dla mnie realne.....pomimo tego że mijałam Adama...Adriana...czy Rafała na ulicy.......nie miałabym odwagi.....pytać o wszystko coś się tyczy zespołu...odkad przez Adasia naszego poznałam Adama to znajomość przerodziła się z FANKA-LIDER...KOLEŻANKA-KOLEGA.......albo jak często powtarza......PANI CZYNSZ-PAN MUZYK......zwłaszcza jak razem spotykamy sie na piwku i sobie dogryzamy jak tylko potrafimy najlepiej......bo łączy nas już i wspólne podwórko (ma chłopak ten zaszczyt że mieszka koło mnie) to mam okazję poznać i Jego i Rafała z tej innej strony...mam szansę wysłuchać nowego singla zaraz po nagraniu......mam szansę posluchać nowej płyty.... (oczywiście nie raz kończy sie na tym, że ja krytykuję poczynania zespołu......a Oni krytykują moje marudzenie :lol: .....ale musi im ktoś czasem otwierac oczy)......hm.....nawet mi nie przeszkadza że często to jestem ja......nawet pomimo tego że czasem sie do tego ustpsunkowywują...a czasem.....jednym uchem im to wleci....a drugim wyleci...ot co :twisted:
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2003, 20:16 przez Sylwia, łącznie zmieniany 1 raz.
Sylwia
Awatar użytkownika
kathleen_kelly
Posty: 714
Rejestracja: 22 kwie 2002, 7:00
Lokalizacja: Opole

Postautor: kathleen_kelly » 21 kwie 2003, 19:56

Heh ... czym jest forum :P To teraz ja wyjdę na idiotkę, bo dla mnie forum jest jak drugi dom ( nawet jak się wszyscy na mnie drą :wink: ---> nawet się zrymowało :P no ... tak średnio :wink: ) ... Gdyby zabrakło forum, to zrobiło by się w moim życiu tak jakoś pusto ( bo wbrew pozorom nawet jak długo nie piszę, to zawsze czytam :lol: ) ... KTOŚ baaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo fajny powiedział mi kiedyś, żę to forum jest źródłem moich emocji ... ale niestety się pomylił ... źródłem moich emocji jestem ja - a to forum, to miejsce, gdzie te emocje można śmiało i bez obaw uzewnętrznić ... Poza tym to przecież nie jakieś tam byle jakie forum, tylko forum zespołu ŁZY ... forum fanów zespołu ŁZY ( bo jesteśmy tu zdecydowanie częściej :wink: i na pewno więcej to dla nas znaczy ... nawet jeśli to nie my się uśmiechamy, a Ania ... :roll: ) ... NASZE forum ... Myślę, że gdyby forum przestało działać, to zrobilibyśmy sobie nowe forum ( historia dała tego dowody, kiedy stara strona ŁEZ na jakiś czas przestała istnieć ... myślicie, że sobie nie poradziliśmy ? :wink: W tym miejscu gorące buziaki dla Tomusia - jeśli jeszcze żyje :P ) ... A poza tym ja chciałam w tym miejscu zwrócić szczególną uwagę na fakt, że forum to nie jest ---> www.lzy.pl ---> rozrywka ---> zaloguj się by sprawdzić wiadomości ... Forum to Sylwia, Adas, sara, Martyna, Dorota, Jesoos, Moon, Syriel, Martynka_Pajonczek, po_prostu_ja, Mała___, młoda.jg, Rosz! ( :wink: czy Wam się to podoba czy nie ... ), Cien Anioła, śliwka, Narcyzek, lukrecja_15, Justysia, Ghrave, Iwan i cała, cała masa innych, wspaniałych ludzi ... Forum to nie jest miejsce w sieci ... forum to MY ...
" (...) there was a light in her eyes ... I used to see ... and the song in the words ... I used to hear (...) "
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 21 kwie 2003, 19:58

No i chyba pora na najważniejsze.....znajomości przyjaźnie.......sympatie.....

To chyba mogę z pełną świadomoscią i odpowiedzialnością powiedzieć że poznałam tu fantastycznych ludzi...ludzi kreatywnych...ludzi inteligentnych...ludzi z inwencją.....ludzi potwornie emocjonalnych.......ludzi którzy mi tak weszli do umysłu i serc że czasem aż się tego boję....ludzi na których moge liczyć w kazdej chwili...ludzi przez których wylałam wiele łez....i tych szczęścia....ale nie ukrywam że i tych prawdziwych....bo za bardzo się przywiązałam do nich.....i w sytuacji kiedy dowiaduję się że tym którym zaufałam...tym, których pokochałam.........dzieje sie krzywda...bądź sami krzywdzą........przeżywam to nie mniej niż oni sami.......

Dzięki forum rachunki telefoniczne są ZDECYDOWANIE większe.......na kartki pocztowe przeznaczam większą gotówkę :lol: ....ale działa to w obie strony....co jest niewątpliwie bardzo miłe.....

Co do zlotów.....i wyjazdów które mam przyjemność organizować to muszę powiedzieć że cieszy mnie ciągłe poznawanie nowych twarzy.....ludzi z którymi może na forum nie zawsze sie zgadzam....za przekonania...poglądy.....a z którymi podczas tych spotkań można podjąć bardzo ciekawe tematy....


Na koniec dodam że NAWET JEŚLI FORUM UMRZE KIEDYŚ ŚMIERCIĄ NATURALNĄ......to z czystym sercem powiem że PRZYJAŹNIE PRZETRWAJĄ.....czego dowodem jest znajomość dalsza moja z ludźmi którzy z forum odeszli :wink:
Sylwia
Awatar użytkownika
Syriel
Posty: 2311
Rejestracja: 27 sie 2002, 17:28
Lokalizacja: Jaworzno/Kraków

Postautor: Syriel » 21 kwie 2003, 22:54

Myślę, że to forum to wspaniała sprawa... Nie dość, ze oczywiście jest skarbnicą wiedzy o zespole... to jest również skarbnicą wiedzy o nas... ludzie często piszą tu rzeczy których możliwe, ze nie odważyli by sie powiedzieć na realu... Dla mnie forum stało sie pewnego rodzaju internetową przystanią... nie wyobrażam sobie, żebym siedziała na necie i nie spojrzała co tu sie dzieję... Co do znajomości to nie mogę powiedzieć, ze z kimś tu się przyjaźnie (prócz Moona, ale z nim to i bez forum byśmy się przyjażnili), ale mam mnóstwo znajomych, z którymi naprawdę świetnie spędza sie czas... Myślę, że pók Łezki będą grać.... to forum będzie istnieć... Chcę nawiązać jeszcze do temetu Fan-Clubu (wiem, ze trochę zbaczam). Myślę, że kiedy mówię komuś "wiesz jestem z forum Łez" to nawet jakoś lepiej i orginalniej to brzmy niż "jestem z Fan-Clubu Łez"... Chyba to całe forum już mi weszło w krew...

ps. W tym miejscu pragnę podzękować wszystkim, dzęki którym to forum "ŻYJE", którzy poświęcaj mu swój cenny czas i piszą tu... jesteście wielcy!!
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 22 kwie 2003, 0:00

A myślałem że nieciekawy temat załozyłem :P Widać chyba tak nie jest :P
...

Wróć do „Różne czyli Inne”