Teledyski....

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Conrad
Posty: 154
Rejestracja: 21 cze 2002, 3:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Conrad » 01 wrz 2002, 23:51

no rzeczywiscie sluszne slowa :P
brafo dla Ghrave'a
Here I Am
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 02 wrz 2002, 4:58

Dzieki Conrad. :lol:
Awatar użytkownika
Conrad
Posty: 154
Rejestracja: 21 cze 2002, 3:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Conrad » 02 wrz 2002, 5:00

nie ma sprawy, taka prawda :)
Here I Am
Awatar użytkownika
Jakub_fan1
Posty: 183
Rejestracja: 05 lut 2004, 15:42
Lokalizacja: Pisz
Kontaktowanie:

Postautor: Jakub_fan1 » 28 maja 2004, 20:05

to znaczy że masz słaby serwer lub połączenie z którego korzystasz było przepełnione
Wielki powrót? :D
Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 23
Rejestracja: 15 lip 2002, 21:50
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Piotrek » 30 maja 2004, 2:20

Nie ma się czym martwić, wiele teledysków Łez są w DC++ i to w bardzo dobrej jakości.
(What`s The Story) Morning Glory ?.
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 31 maja 2004, 18:50

Hehe ja bym sie wcale nie obraziła jakby jakość tych oto teledysków została poprawiona :twisted:
I wcale nie stał by sie tak, że siedzielibyśmy przy kompie a nie chodzili na koncerty:P

Koncert to koncert a video to video :D <--jak to juz ktos wczesniej powiedział:)
Awatar użytkownika
Madzior
Posty: 949
Rejestracja: 02 lut 2004, 13:21
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Madzior » 01 cze 2004, 20:54

Piotrek pisze:Nie ma się czym martwić, wiele teledysków Łez są w DC++ i to w bardzo dobrej jakości.




co to jest DC++?:)
Lenka
Awatar użytkownika
wd5
Posty: 952
Rejestracja: 11 gru 2002, 3:38

Postautor: wd5 » 02 cze 2004, 10:15

na starej stronie Łez ( www.lzy.wb.pl - moze ktos jeszcze pamieta? :) ) byly ciekawe materialy, ktore nie zostaly zreaktywowane na www.lzy.pl . M.in. teledysk do Niebieskiej sukienki w super jakosci zajmujacy kolo 70-90 MB juz nie pamietam, oraz rozne fragmenty koncertów, wystepow. Bardziej podobala mi sie tamta strona od tej, chociaz...

Nie pamietam czy bylo tam forum. ;)

Mysle, ze powinno sie to wklepac tu. Wiem, ze male rozmiary i cienka jakosc jest z myslą o modemowcach, ale tez sa tacy, ktorzy maja DSL i chca miec w ladnej jakosci, bo mogą.
Izma wróciła
Awatar użytkownika
Małgorzata
Członek FFC
Posty: 3192
Rejestracja: 10 gru 2002, 21:06
Lokalizacja: Elbląg / Lewin Brzeski

Postautor: Małgorzata » 02 cze 2004, 17:13

Na starej stronie był teledysk do "Niebieskiej sukienki" chyba nawet w dwóch wersjach....kolorowej i jakiejś innej....dokładnie nie pamiętam jakiej.....ale za to pamiętam, że ściągałam stamtąd 13 minutowy zapis koncertu w Katowicach jak Łzy grały support przed Ofspring i chyba Die Toten Hosen (nie wiem jak się pisze :wink: )
Świat jest jak burdel, w którym Ty bierzesz lub dajesz.
Awatar użytkownika
wd5
Posty: 952
Rejestracja: 11 gru 2002, 3:38

Postautor: wd5 » 02 cze 2004, 17:51

Małgorzata pisze:Na starej stronie był teledysk do "Niebieskiej sukienki" chyba nawet w dwóch wersjach....kolorowej i jakiejś innej....dokładnie nie pamiętam jakiej


tutaj tez to było. Najpierw pojawiła sie wersja jakas biało-niebieska (tak samo było z JJJ) a potem wers. Color.( Obie mam ;) ). BYlo na tej stronie tak, ze byly wszystkie aktualne, dopoki nie zrobili remontu na serwrze.
Izma wróciła
Awatar użytkownika
Belitka
Członek FFC
Posty: 3145
Rejestracja: 14 mar 2003, 2:51
Lokalizacja: że :P
Kontaktowanie:

Postautor: Belitka » 02 cze 2004, 21:04

A mnie to nigdy nie szło ściągać teledysków... nie weim czemu... :cry:
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 02 cze 2004, 22:00

Małgorzata pisze:ale za to pamiętam, że ściągałam stamtąd 13 minutowy zapis koncertu w Katowicach jak Łzy grały support przed Ofspring i chyba Die Toten Hosen (nie wiem jak się pisze :wink: )

Die Toten Hosen chyba dobrze napisałaś, ale pisze isę Offspring ;-)
też to ściagałam, niestety wtedy nie pomyślałam, o tym ze komputer czasem się psuje i nie nagrałam tego na żadną plytę... :(
Do wd5 - tak było tam forum... tzw "stare forum" :lol:
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 1287
Rejestracja: 12 wrz 2003, 20:00
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Ignis » 02 cze 2004, 23:08

te wszystkie teledyski sa na tej stronie w różnych kolorach tylko trzeba poszukać :wink:
Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 02 cze 2004, 23:17

a jak?
Zorganizuj sobie Spontanicznosc!
Awatar użytkownika
Madzior
Posty: 949
Rejestracja: 02 lut 2004, 13:21
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Madzior » 03 cze 2004, 12:42

a mi sie wlacza ww.lzy.pl:(
Lenka

Wróć do „Łzy”