Gdzie Was szukać, oczekiwać, wyglądać.....??

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 24 wrz 2003, 13:53

"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 25 wrz 2003, 13:56

http://muzyka.wp.pl/recenzje.html?idn=202 :arrow: Dośc pozytywne oceny płyt Łez.

"PS. Wiem że teksty to osobista sprawa autora, ale wyśpiewywanie historii o gwałconej nocami przy klimatycznej muzyce jest co najmniej niesmaczne." :arrow: To zdanie mnie co najmniej rozbawiło :D
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 25 wrz 2003, 14:16

Hmmm a ja bym sie w pewnym sesie zgodził z autorem "peesa": "OWJH" jakos nigdy mi się specjalnie nie podobało...imo Ania w bardzo 'specyficzny' sposób odbiera/interpretuje ten tekst (sposób w jaki to spiewa)
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
magda89
Posty: 557
Rejestracja: 29 cze 2003, 2:28
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: magda89 » 25 wrz 2003, 16:35

..::Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie,::..
..::Ale wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku::..

www.cien-zablakanej-duszy.pl
Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 1287
Rejestracja: 12 wrz 2003, 20:00
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Ignis » 25 wrz 2003, 16:38

Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 25 wrz 2003, 16:39

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny :lol:
taka gazeta
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
magda89
Posty: 557
Rejestracja: 29 cze 2003, 2:28
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: magda89 » 25 wrz 2003, 16:48

a - dzieki
NIEKUPUJE TO NIEWIEM :D
..::Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie,::..
..::Ale wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku::..

www.cien-zablakanej-duszy.pl
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 25 wrz 2003, 23:54

niezła ściema... :wink:
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 26 wrz 2003, 11:02

ma prenumerate ale sie nieprzyznaje... :)
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
magda89
Posty: 557
Rejestracja: 29 cze 2003, 2:28
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: magda89 » 26 wrz 2003, 16:32

..::Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie,::..
..::Ale wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku::..

www.cien-zablakanej-duszy.pl
Awatar użytkownika
Syriel
Posty: 2311
Rejestracja: 27 sie 2002, 17:28
Lokalizacja: Jaworzno/Kraków

Postautor: Syriel » 26 wrz 2003, 16:59

Mi się zawsze wydawało, że Magda to imię żeńskie... więc nie wiem co się czepiacie... :wink: :twisted:
Awatar użytkownika
magda89
Posty: 557
Rejestracja: 29 cze 2003, 2:28
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: magda89 » 26 wrz 2003, 18:49

NO WLASNIE... :D :twisted:
..::Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie,::..
..::Ale wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku::..

www.cien-zablakanej-duszy.pl
Awatar użytkownika
kasieńka
Posty: 2301
Rejestracja: 30 cze 2003, 16:09
Lokalizacja: G-wo

Postautor: kasieńka » 26 wrz 2003, 19:01

Sorki że to co powiem nie dodtyczy tego teamtu!!!! W Bravie i w Popcornie jest plakat z Łezkami :!: Tylko że w Bravie jest Sama Ania :wink: :lol: :( Kupuje wszystkie gazety gdzie są Łezki :!: Mam ich juz duzo nie wei gdzie je mam kłaść;-)Mozektos chce troche :?:
-



-
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 26 wrz 2003, 21:03

Znów plakat Anki w Bravo?Czy to nie przypadkiem ten stary na zielonym tle czy już jest coś nowego,bo ja na bierząco w tych gazetach nie jestem...
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 26 wrz 2003, 23:52

Kasia to jest całkiem nowy plakat. taki na fioletowym tle zdjęcie chyba z Opola.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"

Wróć do „Łzy”