Gdzie Was szukać, oczekiwać, wyglądać.....??

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 23 paź 2003, 21:01

Dagmara: nad tym czy lepsze i bardziej trafione mógłbym dłuugo dyskutować :wink:
Nie sadzę żeby chodziło o obrazę... a stwierdzenie że Łzy graja metal przypomina mi jak to na vivie dowiedziałem się że Pink gra rock... :twisted:
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 23 paź 2003, 21:06

magda89 pisze: TERAZ DOPIERO SIE ZACZNIE... NALOT NA ANIE,

Wystarczy poczytać komentarze pod tym artykułem... zlinczowali Anie bez procesu... :?
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
Małgorzata
Członek FFC
Posty: 3192
Rejestracja: 10 gru 2002, 21:06
Lokalizacja: Elbląg / Lewin Brzeski

Postautor: Małgorzata » 23 paź 2003, 22:07

Czytałam te komentarze i aż mi sie źle zrobiło....oni tak strasznie ja oskarżają.....nie widzą tego, że Labus też jest winny.... :( Poza tym...ja napisałam swój komentarz....ale do nich widocznie nie dociera.... :roll:
Świat jest jak burdel, w którym Ty bierzesz lub dajesz.
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 23 paź 2003, 22:19

no tak ten ciążki okres własnie nabiera swoich konsekfencji. szkoda że ludzie z WP nie potrafią zrozumieć kto jest tu tak naprawde winny. obrzucają Anie błotem a nie biorą pod uwage tego co ona mówi o Labusie. sugerują sie tylko jego zdaniem i nie patrzą na to że sie zrzekł tych praw.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Malvina
Członek FFC
Posty: 1242
Rejestracja: 31 sie 2002, 18:56
Kontaktowanie:

Postautor: Malvina » 24 paź 2003, 7:31

No ale lepiej obwinić o wszystko zespół...bedzie bardziej atrakcyjny artykuł..... A co do tego zespołu metalowego to...ta osoba chyba jeszce Łez nie słuchała....bo co jak co,ale do metalu to tej muzyce jeszce troche brakuje... :twisted:
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 24 paź 2003, 8:14

Paula_Jestem pisze:no tak ten ciążki okres własnie nabiera swoich konsekfencji. szkoda że ludzie z WP nie potrafią zrozumieć kto jest tu tak naprawde winny. obrzucają Anie błotem a nie biorą pod uwage tego co ona mówi o Labusie. sugerują sie tylko jego zdaniem i nie patrzą na to że sie zrzekł tych praw.


zgadzam się. ale ludzie po prostu chcą skandali, żeby było.. nie wiem, ciekawiej? wolą oczernić zespół, Anię, bo są popularni, lubiani.. może zazdroszczą? nie mam pojęcia, co przez takich ludzi przemawia.
Awatar użytkownika
M@rio
Posty: 33
Rejestracja: 19 wrz 2003, 12:29
Lokalizacja: Katowice

Postautor: M@rio » 24 paź 2003, 12:29

Jak ktos mowi, ze ŁZY graja metal to gosciu ma nie rowno pod sufitem, a po za tym prasa chce zarobic na tym, ze wymysla jakies bzdury takich ludzi to naj chetniej bym... :twisted:
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 25 paź 2003, 0:26

Vampirzyca pisze:
Paula_Jestem pisze:no tak ten ciążki okres własnie nabiera swoich konsekfencji. szkoda że ludzie z WP nie potrafią zrozumieć kto jest tu tak naprawde winny. obrzucają Anie błotem a nie biorą pod uwage tego co ona mówi o Labusie. sugerują sie tylko jego zdaniem i nie patrzą na to że sie zrzekł tych praw.


zgadzam się. ale ludzie po prostu chcą skandali, żeby było.. nie wiem, ciekawiej? wolą oczernić zespół, Anię, bo są popularni, lubiani.. może zazdroszczą? nie mam pojęcia, co przez takich ludzi przemawia.

gazety "urozmaicając" takimi opiniami kierują sie tym aby jak najwięcej kasy wyciągnąć od czytelników. ludzie szukają sensacji, jakby jej było mało w Polsce.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 25 paź 2003, 12:26

Justysia pisze:Akurat lepsze jest 1000000 razy porównanie do metalu niż do popu czy kapeli"biesiadno - rockowej.

Myślę ,że porównanie do popu jest bardziej trafne niż do metalu.Bo niektóre piosenki podchodzą pod pop,ale żeby pod metal ,to w żadnym stopniu.
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 25 paź 2003, 13:10

czemu nikt nie napisze, że łzy grają rock....tylko pop, metal, gotyk :roll: niedługo bedzie disco polo :? ;P
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 25 paź 2003, 13:11

Disco polo juz gdzies bylo ;) :P
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 25 paź 2003, 13:21

Nie chodzi o to czy trafne czy nie.... Chodzi o to, że dla nas (ja tak sądzę) korzystniej wypada do metalu niż do disco....
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 25 paź 2003, 13:28

Justysia pisze:Nie chodzi o to czy trafne czy nie.... Chodzi o to, że dla nas (ja tak sądzę) korzystniej wypada do metalu niż do disco....


Ale dla orotdokyjnych metalowcó to juz nie tak korzystne... ;)
Awatar użytkownika
Małgorzata
Członek FFC
Posty: 3192
Rejestracja: 10 gru 2002, 21:06
Lokalizacja: Elbląg / Lewin Brzeski

Postautor: Małgorzata » 25 paź 2003, 14:59

To ja Wam napisze stwierdzenie pewnej osoby:
"Zespół Łzy- wieś tańczy i śpiewa" :lol: Autora niestety nie podam....ponieważ dane personalne tej osoby są zastrzeźone :twisted:
Świat jest jak burdel, w którym Ty bierzesz lub dajesz.
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 25 paź 2003, 15:20

Asiuncia pisze:czemu nikt nie napisze, że łzy grają rock....tylko pop, metal, gotyk :roll: niedługo bedzie disco polo :? ;P


taak, Robert Leszczyński w swoim programie Mopman stwierdził, że Łzy to gotyk, i że ich teksty są gorsze, niż telenowele.. :/

Wróć do „Łzy”