Gdzie Was szukać, oczekiwać, wyglądać.....??

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Ewcyk
Członek FFC
Posty: 393
Rejestracja: 31 sie 2007, 11:39
Lokalizacja: Żywiec/Gliwice

Postautor: Ewcyk » 02 sie 2009, 22:01

Wow Jestem pod wielkim wrażeniem koncert był świetny:DD
Ania i chłopcy dali czadu :-)
Awatar użytkownika
EfektMotyla
Posty: 2793
Rejestracja: 13 cze 2008, 19:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontaktowanie:

Postautor: EfektMotyla » 02 sie 2009, 22:13

Podobało mi się :)

Na początek "Jesteś, wiem że jesteś", trochę się zdziwiłem bo spodziewałem się bardziej znanej piosenki :wink:
Później kolejne zaskoczenie "Aniele mój", fajnie że zagrali "klaskaną" końcówkę. Podobało mi się klaskanie Ani i popis Rafała :D
Pora na "Narcyza", fajne wykonanie :wink: ludziom napewno się podobało.
"Gdybyś był" + wycieczka Ani do publiczności. Niepodobało mi się jak ten facet stanął przy Ani z tym transparentem. Nie miała jak przejść :twisted: Wydawało mi się że widziałem Tobiasza 8)
"Oczy szeroko zamknięte", Ania miała zaszczyt stać na scenie z samym Mikołajem Kopernikiem :lol:
Zaraz po tym "Puste słowa"... podobało mi się :wink: był czad :D Świetne były te skoki kamery :)
No i na koniec mocne uderzenie czyli "Jestem jaka jestem", jak najbardziej pozytywnie.

Ludzie domagali się "Agnieszki...", dziwiłem się że zabrakło tej pani :P
Publiczność wolała by chyba "Agnieszkę..." od Leszczy :wink:

Nagrania mp3, wrzuce jutro :wink:
Ostatnio zmieniony 02 sie 2009, 22:15 przez EfektMotyla, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Martuś
Członek FFC
Posty: 2739
Rejestracja: 11 kwie 2006, 22:25
Lokalizacja: Police

Postautor: Martuś » 02 sie 2009, 22:14

Yes, yes, yes!
Łzy w końcu pokazały w tv namiastkę tego jak jest na koncertach. Ania wokalnie bardzo dobrze i w ogóle jak zawsze świetnie sobie radziła na scenie. Natomiast Panowie także pokazali na, co ich stać - solówka Rafała na Aniele mój, popis Arka na JJJ, no i często pokazywali Adama popisy. Dość często widoczny był też Dawid i Adi.
Co do doboru utworów to już wcześniej mnie bardzo usatysfakcjonował ten wybór piosenek (szczególnie Jesteś, JJJ i Aniele mój).

Te przerywniki Koperniki i Anioła też były ok, natomiast te występy przed sceną trochę zasłaniały widoczność, ale jakoś tam może były atrakcyjne.

Podsumowując występ udany i życzę więcej takich w tv :wink:
Nie szukam bajki w życiu i walczę do końca... Nie szukam bajki w życiu swoim, bajki są okrutne...
Awatar użytkownika
sylwiak
Członek FFC
Posty: 5315
Rejestracja: 29 cze 2003, 17:28
Lokalizacja: Londyn / Katowice

Postautor: sylwiak » 02 sie 2009, 22:21

nagrał ktoś całość?
tel. 794-968-977
Myspace :-) Last.fm :-) Facebook
Awatar użytkownika
klaudia_kl.
Posty: 1126
Rejestracja: 17 cze 2007, 16:30
Lokalizacja: ...

Postautor: klaudia_kl. » 02 sie 2009, 22:26

Było ok.
Myślę, że Anka i Chłopaki najbardziej rozluźnili sie na PS i JJJ. Bo wcześniej nie było tak bardzo na luzie.
Fajny klimacik był. Żałuję, że na najlepszym fragmencie JJJ dali zbliżenia na tych z cyrku, a nie na Arka i Jego grzywę :wink:
Pozytywnie i fajnie, że całość była.
Ostatnio zmieniony 02 sie 2009, 22:34 przez klaudia_kl., łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek

"Oceniaj mnie! Niech jad strumieniami leje się!"
Awatar użytkownika
Solve
Posty: 1303
Rejestracja: 21 kwie 2008, 20:50
Lokalizacja: Głubczyce
Kontaktowanie:

Postautor: Solve » 02 sie 2009, 22:27

Było super :D Na JJJ często pokazywali Adama, ogólnie wszystko co chciałem napisać jest powyżej. Dodam tylko, że byłem bardzo happy, że na żywo mogłem posłuchać "starych" kawałków (Jesteś i Aniele Mój)

Ogólnie była moc :D
Awatar użytkownika
Gabra
Posty: 467
Rejestracja: 10 lut 2004, 15:15
Lokalizacja: Lbn / W-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Gabra » 02 sie 2009, 22:40

Awatar użytkownika
Solve
Posty: 1303
Rejestracja: 21 kwie 2008, 20:50
Lokalizacja: Głubczyce
Kontaktowanie:

Postautor: Solve » 02 sie 2009, 22:41

Gabra jak zwykle niezawodna :D
Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Posty: 11199
Rejestracja: 26 lut 2005, 18:54
Lokalizacja: Police
Kontaktowanie:

Postautor: Nemo » 02 sie 2009, 22:46

Ja miałem niestety zubożony odsłuch tego występu. W mojej kablówce nie każdy kanał jest dostępny w stereo i niestety na TVP Polonia jest mono - dlatego wszystko wydawało mi się takie ugrzecznione i popowe, co mnie na początku zawiodło i myślałem, że tak jest to zagrane. Na szczęście zostałem wyprowadzony z błędu, w stereo było rockowo i dobrze ;)

Wybór piosenek bardzo dobry i trochę zadziwiający. Nie spodziewałbym się jeszcze jakiś czas temu, że zobaczę w telewizji Łzy grające "Jesteś".

Na "Aniele mój" najbardziej czekałem na solówkę Rafała i niestety w moim "mono" nie było jej wyraźnie słychać, ale cóż ;) Szkoda też, że na JJJ nie było zbliżenia na Arka machającego włosami. Cieszę się, że było sporo zbliżeń na chłopaków, Adam był faworyzowany najbardziej :P

Ogólnie cały ten "spektakl" z tymi aniołami i innymi dziwnymi rzeczami nie przypadł mi do gustu, ale rozumiem, że taka była konwencja ;)

Ludzie chcieli "Agnieszki", fajnie jakby zespół jeszcze raz wyszedł i to zagrał. Nawet myślałem, że tak będzie gdy prowadząca przez pomyłkę zapowiadając Leszcze powiedziała "Łzy" :P

Ogólnie bardzo mnie cieszy ten występ, oglądałem go z uśmiechem na twarzy. Taki występ w najlepszym czasie antenowym (niedzielny wieczór), to na pewno dobra promocja dla zespołu. Oby więcej takich dobrych występów na żywo ;)
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...
-
...Nemo my name forevermore...
-
Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl
Awatar użytkownika
Solve
Posty: 1303
Rejestracja: 21 kwie 2008, 20:50
Lokalizacja: Głubczyce
Kontaktowanie:

Postautor: Solve » 02 sie 2009, 22:50

Może jakiś recital z okazji 15lecia istnienia zespołu na jakimś festiwalu :twisted:
Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Posty: 11199
Rejestracja: 26 lut 2005, 18:54
Lokalizacja: Police
Kontaktowanie:

Postautor: Nemo » 02 sie 2009, 22:53

To by było coś, już kiedyś o tym myślałem ;)

Moje wrażenia z występu Łez napisałbym w temacie o wrażeniach z występów Łez w TV, ale ten temat też zniknął.
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...

-

...Nemo my name forevermore...

-

Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl
Małgoś
Członek FFC
Posty: 1464
Rejestracja: 25 wrz 2004, 9:54
Lokalizacja: Kraków/Gdańsk

Postautor: Małgoś » 03 sie 2009, 0:01

Dzięki Gabra za nagrania :wink:
W tv dawno już nie widziałam tak grających Łez i zupełnie nie spodziewałam się zobaczyć i usłyszeć "Jesteś", "Aniele mój" czy JJJ. Cieszę się, że mieli możliwość pokazania się tak, jak na koncertach, dużo lepiej niż zwykle mamy okazję oglądać w tv. Bardzo pozytywnie wypadli, oby więcej takich zaskakujących i sympatycznych występów.
"Najszybsza miłość to ta bez pośpiechu..."
Awatar użytkownika
Dylax
Posty: 356
Rejestracja: 22 maja 2007, 17:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: Dylax » 03 sie 2009, 8:52

Dzieki Gabra za nagrania ja niestety tak jak Damian mialem relacje z poloni w mono :wink: Ale coz... Bardzo mi sie podobal wystep moze np ze wzgledu ze dawno nie bylo takiego "duzego" wystepu w TV take demo koncertu :)
Awatar użytkownika
klaudia_kl.
Posty: 1126
Rejestracja: 17 cze 2007, 16:30
Lokalizacja: ...

Postautor: klaudia_kl. » 03 sie 2009, 9:25

Obrazek

"Oceniaj mnie! Niech jad strumieniami leje się!"
Awatar użytkownika
Kasiulek
Członek FFC
Posty: 621
Rejestracja: 19 maja 2006, 22:12
Lokalizacja: Uniechów / Poznań

Postautor: Kasiulek » 03 sie 2009, 10:55

Nemo pisze:Ja miałem niestety zubożony odsłuch tego występu. W mojej kablówce nie każdy kanał jest dostępny w stereo i niestety na TVP Polonia jest mono - dlatego wszystko wydawało mi się takie ugrzecznione i popowe, co mnie na początku zawiodło i myślałem, że tak jest to zagrane. Na szczęście zostałem wyprowadzony z błędu, w stereo było rockowo i dobrze ;)


I tak miałeś fajnie, bo widziałeś obraz od początku ;p
Miejsce dla ludzi było tak daleko od sceny, że nie było nic widać(zrobili ogromny, zagrodzony plac z krzesełkami dla sportowców i vip-ów, a fosa jest dość wąska i dopiero za tym wszystkim było miejsce dla innych), nie mówiąc o tym, że nie było wogóle słychać muzyki (dobrze, że chociaż wokal był, bo zero instrumentów:/). Pominę fakt, że dopiero po 3 piosence włączyli telebim i można było coś zobaczyć.
Wszystko zrobione pod telewizję, żeby ładnie wyglądało, a na miejscu ludzie zastanawiali się co tam robią (łącznie ze mną).
Cóż...ŻAL - tyle mam do powiedzenia, bo skoro w tv było super, to wystarczyło zadbać o ludzi na miejscu, nie wymagało to zbytniego wysiłku. Kwestia innej lokalizacji lub wyższej sceny i kilku głośników więcej...
Nigdy więcej z drogi nie skręcę, bo przejęłam ster.
Zaciśnięte na nim ręce, dokąd płynąć wiem.
Choć w oczy czasem wieje wiatr, a czasem jest go brak, dopiero teraz czuję że żyje...

Wróć do „Łzy”