Gdzie Was szukać, oczekiwać, wyglądać.....??

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 24 lis 2003, 23:23

Sylwia
Dorota
Posty: 918
Rejestracja: 08 maja 2002, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontaktowanie:

Postautor: Dorota » 25 lis 2003, 19:21

nie wiem czy te linki już były... ale jakby co:



Są łzy, które jak ogień palą...
Dorota
Posty: 918
Rejestracja: 08 maja 2002, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontaktowanie:

Postautor: Dorota » 25 lis 2003, 19:38

a tutaj dużo fotek Łez... i to jakie ładne niektóre:)
Są łzy, które jak ogień palą...
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 25 lis 2003, 19:57

Dziękuję Dortoko :* ciekawy wywiad... i dziękuję Ci szczególnie za zdjęcia z koncertu w Nowym Dworze... bardzo chciałam je zobaczyć, byłam tam w wakacje, chodziłam po tej scenie na której grali... heh a do Jeleniej dojechac nie mogą :(
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 25 lis 2003, 23:17

bardzo fajne są te zdjęcia z KAP. dziekuje :*

co do Nowego Dworu.. to ja byłam tam 2lata temu w wakacje, i nie wiedziałam nawet, że tam jakakolwiek scena jest :roll:
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 25 lis 2003, 23:25

a te zdjęcia ze Wschowy...
gdybym wcześniej pomyślała o tym koncercie...
tak żałuje, że zaspałam...
dzięki za zdjęcia, chociaż to. :-*
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
frezzer
Posty: 214
Rejestracja: 12 cze 2003, 4:34
Lokalizacja: Siemianowice Ślaskie

Postautor: frezzer » 25 lis 2003, 23:29

You cry, You learn
Dorota
Posty: 918
Rejestracja: 08 maja 2002, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontaktowanie:

Postautor: Dorota » 26 lis 2003, 17:12

coś mnie ostatnio wzięło na szukanie fotek Łez z necie :wink: kolejna porcja linków--->



Są łzy, które jak ogień palą...
Dorota
Posty: 918
Rejestracja: 08 maja 2002, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontaktowanie:

Postautor: Dorota » 26 lis 2003, 17:32

a stąd możecie sobie ściągnąć fragment koncertu Łez--->
Są łzy, które jak ogień palą...
Awatar użytkownika
nula
Posty: 220
Rejestracja: 09 maja 2003, 22:31
Lokalizacja: Wschowa

Postautor: nula » 26 lis 2003, 17:45

dzięki Dorotko za wywiad i zdjęcia
Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 26 lis 2003, 18:53

ten kawalek konertu do ogladania jest straszny :/ jezu nie wiem co za debile go nagrywali.... straszna wersja i za miast wsadzic an strone np 2 cale utwory to poprzycinali kazdy.. bleee... niepodoba mi sie ale zawsze cos :)
Zorganizuj sobie Spontanicznosc!
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 26 lis 2003, 18:58

Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 26 lis 2003, 20:43

"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 1287
Rejestracja: 12 wrz 2003, 20:00
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Ignis » 26 lis 2003, 21:22

podzielam opinie - fragmnet z koncertu jest potworny aż wstydziłabym się cos takiego umieszczać na stronie nawet nie zdołałam obejrzec go do końca dzwięk do dupy zamiast scene widac tłum robione z daleka i słychać tylko szumy DO KITU :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
Małgorzata
Członek FFC
Posty: 3192
Rejestracja: 10 gru 2002, 21:06
Lokalizacja: Elbląg / Lewin Brzeski

Postautor: Małgorzata » 26 lis 2003, 22:10

Heh......pamiętam ten koncert w Gliwicach...jeden z najlepszych na jakim byliśmy :D Tak sie doszukiwałam na zdjeciach nas w publiczności.....ale nie było widać....nie mogli zrobić tych zdjęć z drugiej strony sceny..... :roll:
Świat jest jak burdel, w którym Ty bierzesz lub dajesz.

Wróć do „Łzy”