Gdzie Was szukać, oczekiwać, wyglądać.....??

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Dorota
Posty: 918
Rejestracja: 08 maja 2002, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontaktowanie:

Postautor: Dorota » 26 lis 2003, 23:20

no ja też byłam zawiedziona, że nas nie było widać... :(
Są łzy, które jak ogień palą...
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 26 lis 2003, 23:28

Też patrzyłem, ale nic !!! :( No i dzięki Dorotko za te linki, niektóre z tych zdjęć widzę 1-raz na oczy :shock: A ten filmik też fajny, choć taki beznadziejny :)))))) :!:
...
ally
Zarząd FFC
Posty: 3301
Rejestracja: 23 maja 2002, 23:07
Lokalizacja: trzebinia

Postautor: ally » 26 lis 2003, 23:34

ja wlasnie zaczelam sciagac na dysk ten koncert... przy takim transferze, jaki mam teraz, to moze za jakis tydzien bede juz miala caly plik... :P przy dobrych wiatrach... :)
Awatar użytkownika
Małgorzata
Członek FFC
Posty: 3192
Rejestracja: 10 gru 2002, 21:06
Lokalizacja: Elbląg / Lewin Brzeski

Postautor: Małgorzata » 27 lis 2003, 17:25

Nie wiem czy widzieliście już zdjęcia z tego koncertu....ale wkleję link
:arrow: http://www.kwalus.com/lzy.html

Zdjęcia są co prawda słabej jakości...ale to zawsze coś :wink:
Świat jest jak burdel, w którym Ty bierzesz lub dajesz.
Awatar użytkownika
dokturek
Posty: 175
Rejestracja: 14 sie 2003, 23:49
Lokalizacja: Lublin

Postautor: dokturek » 28 lis 2003, 12:12

Dziś w serwisie CGM wspomnieli o platynie dla Łez w fajny sposób: "Zespół Łzy nie musiał "czekać na jutro", żeby otrzymać Platynową Płytę za album "Nie czekaj na jutro". :)
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 28 lis 2003, 15:59

nom, a tu cały ten artykuł:

http://www.cgm.pl/aktualnosci/wyswietl. ... WS=3660924

i tak sie zastanawiam, czy oni nie maja innego zdjecia? bo daja to samo po raz 100.. ;P
Awatar użytkownika
Ivi
Posty: 226
Rejestracja: 20 cze 2003, 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: Ivi » 29 lis 2003, 14:42

mnie też bardzo wolno się ściąga ten filmik :cry: tez bylam na tym koncercie i powiem ze takich zeczy sie nie zapomina :D
"Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
Zostaną po nich buty i telefon głuchy(..)
Potem cisza normalna więc całkiem nieznośna
Jak czystość urodzona najprościej z rozpaczy
Kiedy myślimy o kimś zostając bez niego(..)"
Awatar użytkownika
Ivi
Posty: 226
Rejestracja: 20 cze 2003, 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: Ivi » 29 lis 2003, 15:16

juz sciagnełam na komp,jakos ogolnie kiepska no ale trudno. za to jedna mysl mnie sie nasuneła ogladajac to i słysząc tych ludzi paplających nieco dalej os sceny tzn tych nie pod samą sceną. tam oni wszytcy sie produkują na tej scenie,zwlaszcza Ania jak jest fragment Twoja.ot tak a ci poprostu se gadają nawet nie wiedza co sie dzieje w danym momencie na scenie,takie odnioslam wrazenie..
"Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
Zostaną po nich buty i telefon głuchy(..)
Potem cisza normalna więc całkiem nieznośna
Jak czystość urodzona najprościej z rozpaczy
Kiedy myślimy o kimś zostając bez niego(..)"
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 01 gru 2003, 18:38

podaję Wam link pod którym znajdziecie recenzje NCNJ ja pierwszy raz to czytam, ale może już kiedyś był podany ten link... bardzo miłę recenzje... pod tekstem macie linki do reszty recenzji
http://muzyka.onet.pl/kl,24061,0,erecenzje.html
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 04 gru 2003, 12:15

Ostatnio Łzy udzielały wywiadu dla BRAVO....tylko niewiem czy będzie to w najbliższym numerze....czy następnym dopiero :)
Sylwia
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 04 gru 2003, 13:39

Fotki sa fajne - dzięki Sylwia :D
"Dziś twe Aniu imieniny, więc do rana się bawimy" :P
http://www.radio.rzeszow.pl/imprezy/fes ... 3008/6.jpg :arrow: Coż za dziwna ( :?: :wink: ) kreacja :)
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 04 gru 2003, 13:55

To jest to co Ania miała na sobie podczas specjalnego wydania Szansy na sukces.. ale nie wiedziałem, że w tym na scenie występuje :/ :?

"W złotą zbroję ubranaa....... " :lol:
...
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 04 gru 2003, 14:05

A mi sie ta kiecka podoba...troche za dużo rzemyków ale pomysł fajny :twisted:
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 04 gru 2003, 15:03

patrząc na Anię w tym stroju przychodzą mi na myśl słowa "wyruszam na podbój jutra w złotą zbroję ubrana" :D (Cieniu wiem że nie lubisz tego fragmentu :D ) ten strój mi naprawdę przypomina zbroję, ale na tym zdjeciu wygląda to lepiej niż w Szansie
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."

Wróć do „Łzy”