ŁZY W BRAVO

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Ewelina(Ewka)
Posty: 576
Rejestracja: 05 paź 2002, 2:32

Postautor: Ewelina(Ewka) » 23 maja 2003, 23:24

Ojj nie mam brava, chyba ze pewnien dobry człowiek mi pożyczy, więc swoje wrażenia pózniej wam opisze.
Pozdrawiam cieplutko
"Nie mogę patrzec na Twoją twarz,me oczy pełne łez"
Awatar użytkownika
Aniołek
Posty: 362
Rejestracja: 08 lut 2003, 0:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Postautor: Aniołek » 23 maja 2003, 23:40

heh rzeczywiście artykuł jest napisany smiesznym, luźnym językiem :wink:
I've tried so hard to tell myself that you're gone
and though you're still with me
I've been alone all along


www.natusia17.blog.pl
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 23 maja 2003, 23:47

dobrze że sie dowiedziałam bo Bravo nie czytam już dość długo- nie mam czasu. ale teraz muszę szybciutko do kiosku lecieć. ciekawe czy jeszcze bedzie jakiś czynny o tej porze..
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
po prostu ja
Posty: 1375
Rejestracja: 07 gru 2002, 3:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: po prostu ja » 24 maja 2003, 1:24

moze komus by sie chcialo zrobic skan i wkleic go tu?? bo jakos mnie odrzuca na sama mysl, zeby kupic te gazetke, a chetnie przeczytam ten artykul. pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 24 maja 2003, 1:35

po prostu ja pisze:moze komus by sie chcialo zrobic skan i wkleic go tu?? bo jakos mnie odrzuca na sama mysl, zeby kupic te gazetke, a chetnie przeczytam ten artykul. pozdrawiam

jestem "za" nigdy nie lubiłam tej gazety... zrobicie to dla nas?? prosimy.....
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
po prostu ja
Posty: 1375
Rejestracja: 07 gru 2002, 3:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: po prostu ja » 24 maja 2003, 1:36

dzieki mloda:* mam poparcie:P:P:P
Obrazek
Awatar użytkownika
Ewelina(Ewka)
Posty: 576
Rejestracja: 05 paź 2002, 2:32

Postautor: Ewelina(Ewka) » 24 maja 2003, 2:36

Udało mi się przeczytać, wywiad bardzo zabawny, niezbyt długi, niestety nie posiadam gazety więc nie moge wam go tu napisać.
"Nie mogę patrzec na Twoją twarz,me oczy pełne łez"
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 24 maja 2003, 19:27

Skana nie zrobie, ale napisze ten artykulik...

Ania wpija się w usta!
Łezka nieźle się rozkręciła. W klipie do najnowszego kawałka zespołu, "Oczy szeroko zamknięte", Ania Wyszkoni ma ognisty romans z Wojtkiem Medyńskim, aktorem z serialu "Samo życie". Ona gra wziętą panią fotograf, on - jej przystojnego modela. Wideo lata już w telewizji. Zwróćcie uwage, że koleś paraduje w nim owinięty jedynie w kawał przezroczystej folii. Co tam sie dało! "To naprawde bardzo przyjemny rockowy kawałek. Polecam. A i na planie było bardzo miło" , wspomina Wojtek, "szczególnie wtedy, gdy Ania wpijała się w moje usta...". No, no, nie wiedzieliśmy, że taka z niej agentka. Piosenka Łez nosi taki sam tytuł jak film Stanleya Kubricka z Nicole Kidman i Tomem Cruise'em. Promuje zaś najnowszy krążek kapeli, "Nie czekaj na jutro". Łezki startują z nią również na tegorocznym koncercie "Premiery" (to już 30 maja) podczas festiwalu piosenki w Opolu. Trzymamy kciuki za zwycięstwo! Sam krążek pojawi sie w sklepach 5czerwca.
Aniu, może piosenka nie doszła, ale cole i buziaka i tak mam ;P Za przepisywanie ;P hihi :*
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 24 maja 2003, 19:33

I nie lubie Bravo głównie przez język jakim piszą....
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 24 maja 2003, 19:38

W bravo jest tylko jeden dział fajny :P
Awatar użytkownika
Martynka_Pajonczek
Posty: 529
Rejestracja: 27 mar 2003, 21:53
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka_Pajonczek » 24 maja 2003, 21:08

Ghrave o jaki dzial Ci chodzi? jaki to jest ten najlepszy :? hmmm... ( :lol: )
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 24 maja 2003, 22:21

A to taki dział co sie nazywa... a niewazne... ale ten dział nie ma nic wspolnego z muzyka :D :P
Awatar użytkownika
Martynka_Pajonczek
Posty: 529
Rejestracja: 27 mar 2003, 21:53
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka_Pajonczek » 24 maja 2003, 22:41

Nadal nie wiem jaki to dzial czy moze mi ktos wyjasnic , bo Ghrave chyba nie ma ochoty ,a ja jestem taka ciekawa :roll: ( :lol: )
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 24 maja 2003, 22:42

Nie ze nie mam ochoty ale sie wstydze :P :)
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 24 maja 2003, 22:44

Nie wstydz się ... i tak się pewnie większość domyśla o co Ci chodzi. Prenumerujesz bravo? :twisted:
Obrazek

Wróć do „Łzy”