I co jeszcze?????

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Posty: 11199
Rejestracja: 26 lut 2005, 18:54
Lokalizacja: Police
Kontaktowanie:

Postautor: Nemo » 09 sie 2010, 20:35

Nergal w szpitalu! Jego stan jest poważny -
http://muzyka.wp.pl/gid,580777,title,Ne ... leria.html
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...
-
...Nemo my name forevermore...
-
Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 10 sie 2010, 18:05

http://www.pudelek.pl/artykul/26513/dod ... _cie_adas/

koncerty zamiast premiery płyty.
w sumie szkoda. byłem ciekaw wpływu adama na zawartość.
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
Daguś
Posty: 29
Rejestracja: 08 lip 2010, 20:14

Postautor: Daguś » 11 sie 2010, 0:51

Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 11 sie 2010, 2:04

na Trójce własnie leci potórka audycji "Historia pewnej płyty" z Closterem
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Solve
Posty: 1303
Rejestracja: 21 kwie 2008, 20:50
Lokalizacja: Głubczyce
Kontaktowanie:

Postautor: Solve » 11 sie 2010, 12:10

Daguś pisze:http://www.plotek.pl/plotek/1,78648,8234886,Bieber_dostal_butelka_w_glowe__Wideo.html
...


Kurde, szkoda, że zasłonił się ręką, tak by fajnie dostał prosto w łeb :twisted:

Daguś pisze:http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,8226616,Chylinska_bedzie_miala_coreczke_.html
Gratulacje dla Agnieszki :P :D


Było już chyba to na forum, że Agnieszka będzie miała córkę, co zresztą było jej marzeniem ;D
Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Posty: 11199
Rejestracja: 26 lut 2005, 18:54
Lokalizacja: Police
Kontaktowanie:

Postautor: Nemo » 21 sie 2010, 23:40

Single promujące najnowsze albumy starych metalowych wyjadaczy:

Dimmu Borgir - Gateways
http://www.youtube.com/watch?v=h-DVG-4Z ... re=related

Cradle of Filth - Lilith Immaculate
http://www.youtube.com/watch?v=Xk9kxuZXFIE

Kawałek Dimmu Borgir bardziej przypadł mi do gustu ;)



Kult gwiazdą akustycznego koncertu MTV Unplugged -
http://muzyka.wp.pl/title,Kult-gwiazda- ... omosc.html
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...

-

...Nemo my name forevermore...

-

Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 23 sie 2010, 18:03

przeoczyłes ten
http://www.youtube.com/watch?v=CKCl2Qbi ... r_embedded
ale nie podoba mi się.
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Posty: 11199
Rejestracja: 26 lut 2005, 18:54
Lokalizacja: Police
Kontaktowanie:

Postautor: Nemo » 23 sie 2010, 23:02

Teledysk podoba mi się, piosenka średnio ;)

http://ewator.blogspot.com/2010/08/21-s ... eller.html
A tak prezentuje się Anja Orthodox na tegorocznych koncertach :P
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...

-

...Nemo my name forevermore...

-

Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl
Awatar użytkownika
EfektMotyla
Posty: 2793
Rejestracja: 13 cze 2008, 19:24
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontaktowanie:

Postautor: EfektMotyla » 24 sie 2010, 17:50

Doda - Fuck it - Myślałem że po "Bad girls" nic gorszego nie będzie... :wink: Myliłem się. Umcyk, umcyk połączone z krzykiem i piskiem Dody :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
Solve
Posty: 1303
Rejestracja: 21 kwie 2008, 20:50
Lokalizacja: Głubczyce
Kontaktowanie:

Postautor: Solve » 24 sie 2010, 18:55

Dno, dno i tyle w temacie ;]
Też nie myślałem, że ona jest zdolna do takiego czegoś xD
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 24 sie 2010, 20:45

przeciez tam nic nie słychać. nagrywane sto metrów od sceny w tłumie. nie wiem co wy oceniacie.
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Posty: 11199
Rejestracja: 26 lut 2005, 18:54
Lokalizacja: Police
Kontaktowanie:

Postautor: Nemo » 24 sie 2010, 23:36

Właśnie :P


A dziś odkryłem taki zespół:
http://www.myspace.com/omegalithium
Teledysk:
http://www.youtube.com/watch?v=GRvrs8yDBbo

Może nie jest to mistrzostwo świata, ale dobrze się słucha i wizualnie prezentują się bardzo pozytywnie ;)
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...

-

...Nemo my name forevermore...

-

Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl
Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Posty: 11199
Rejestracja: 26 lut 2005, 18:54
Lokalizacja: Police
Kontaktowanie:

Postautor: Nemo » 26 sie 2010, 23:06

Wystąp w teledysku Closterkeller. Casting w piątek w Lublinie -

http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbc ... /173103817
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...

-

...Nemo my name forevermore...

-

Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl
Awatar użytkownika
Belitka
Członek FFC
Posty: 3145
Rejestracja: 14 mar 2003, 2:51
Lokalizacja: że :P
Kontaktowanie:

Postautor: Belitka » 28 sie 2010, 9:36

ale bajer. :D

szkoda, że mam tak daleko. :P
Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Posty: 11199
Rejestracja: 26 lut 2005, 18:54
Lokalizacja: Police
Kontaktowanie:

Postautor: Nemo » 30 sie 2010, 0:00

http://www.youtube.com/watch?v=ye3qELIpdhQ

Zajebiście podoba mi się ten kawałek. Mogłoby być trochę ostrzej, ale i tak nie jest źle.
Generalnie jeśli chodzi o twórczość Szymona Wydry, to miałem zawsze do niej taki trochę ironiczny stosunek, bo (za czasów Idola) zapowiadał się świetnie, a potem wyszło coś na kształt (jak to ciekawie ujął Kuba Wojewódzki) "Gosi Andrzejewicz polskiego rocka", no ale ta piosenka tak mi wpadła do głowy, że dziś słuchałem jej kilkanaście (jak nie więcej) razy.

Ściągnąłem też płytę najnowszą Szymona (premiera dopiero jakoś 3 września :twisted: ), ale o niej więcej napiszę na dniach.
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...

-

...Nemo my name forevermore...

-

Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl

Wróć do „Różne czyli Inne”