I co jeszcze?????

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
iwonkax
Posty: 1723
Rejestracja: 10 maja 2003, 4:05
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Postautor: iwonkax » 03 mar 2004, 17:15

Tu jest troche więcej info..
http://muzyka.wp.pl/niusy.html?idn=10881
Tutaj miejsce gdzie jest dobrze
Tutaj aksamitny spokój...
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 03 mar 2004, 18:58

Na konferencji prasowej MICHAŁ WIŚNIEWSKI potwierdził informacje na temat rozwiązania ICH TROJE. "Chcemy zejść niepokonani" - powiedział lider na spotkaniu z dziennikarzami, odmówił jednak podania w tym momencie jakichkolwiek szczegółów decyzji. O tych mamy dowiedzieć się 6 marca w programi "Jestem jaki jestem" na TVN.


można sobie wyobrazić, jaką oglądalność będzie miał ten "Jestem Jaki Jestem"...

cóż, mi się nadal jakoś nie chce wierzyć w to, że Ich Troje zakonczy działalność..
Awatar użytkownika
Malvina
Członek FFC
Posty: 1242
Rejestracja: 31 sie 2002, 18:56
Kontaktowanie:

Postautor: Malvina » 03 mar 2004, 19:44

"Chcemy zejść niepokonani" - powiedział lider na spotkaniu z dziennikarzami, odmówił jednak podania w tym momencie jakichkolwiek szczegółów decyzji


No to można powiedzieć,ze się trochę spóźnił :twisted:
Bo niepokonani to oni chyba jednak już nie są :twisted:
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 02 kwie 2004, 16:57

Recha



Dołączył: 28 Mar 2004
Posty: 1

Wysłany: Pią Kwi 02, 2004 16:32 Temat postu: Dive3D premiera płyty 8 marca

--------------------------------------------------------------------------------

Witam wszystkich jako że jestem tu nowy


Pod tym adresem możecie poczytać o premierze płyty Dive3D

http://bcz.pl/forumdive/viewtopic.php?t=181

Dzisiaj możecie posłuchać Dive w I programie Polskiego Radia o godzinie 17.45


Pozdrawiam wszystkich fanów zespoły Łzy
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 02 kwie 2004, 19:08

Dive3d słyszałam jedną piosenkę.... "Aurę" singlową. I widziałam Ich w "Rowerze Błażeja" - ich 'image' mi się nie podoba, ale muzyka całkiem sympatyczna.... Owa jedna piosenka zachęciła mnie do przesłuchania czegoś więcej... Jak przesłucham, to się wypowiem :>
Awatar użytkownika
luki
Posty: 623
Rejestracja: 30 paź 2002, 0:43
Lokalizacja: konin

Postautor: luki » 02 kwie 2004, 20:16

vampi a ja wople lzy
kiedys wiezylem w miłosc a teraz juz nie . Moze kiedys uwierze. A moze juz nigdy je niespotkam
Mam jedak przyjaciół was
Moniczka
Członek FFC
Posty: 1131
Rejestracja: 12 mar 2003, 1:58
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Moniczka » 02 kwie 2004, 21:46

[color=cyan]co to Diva3d?:P[/color]
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 02 kwie 2004, 22:02

kto z Was słyszał Staceys mom??? :D :D
albo Oomph! 8)
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 02 kwie 2004, 22:15

Asiuncia pisze:
albo Oomph! 8)

Oomph! to wciąż na Onyxie albo na Vivie + puszczają, na początku bardzo lubilam Augen Auf, ale juz mi sie znudzilo...co za duzo to niezdrowo...ale ta dziewczyna z nozem na okladce plyty i w teledysku fajnie wyglada :wink:
Moniczka
Członek FFC
Posty: 1131
Rejestracja: 12 mar 2003, 1:58
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Moniczka » 02 kwie 2004, 22:16

Ja polubiłam Sylver(Gosia;*);P
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 03 kwie 2004, 22:05

Cień Anioła pisze:
Asiuncia pisze:
albo Oomph! 8)

Oomph! to wciąż na Onyxie albo na Vivie + puszczają, na początku bardzo lubilam Augen Auf, ale juz mi sie znudzilo...co za duzo to niezdrowo...ale ta dziewczyna z nozem na okladce plyty i w teledysku fajnie wyglada :wink:


ja okładki płyty nie widziałam..
a żeby mi sie nie znudziłą (piosenka;P) to czasem ją przełączałm:P ale fajna jest, nie? :lol:
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 03 kwie 2004, 22:21

http://www.oomph.de./ :arrow: Tu macie stronke Oomph! Włącza się Augen Auf i jest okładka płyty :D
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 04 kwie 2004, 2:26

A widzieliście dziś Krzysia Zalewskiego w Barze :?: Mi się bardzo podobała pisoenka Cięte Drzewa tj. ta druga :wink: Szkoda, ze te 'lekkie' piosenki daje Zalef na single...
Awatar użytkownika
Anioł_ciemności
Posty: 351
Rejestracja: 08 sie 2003, 18:26
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Anioł_ciemności » 04 kwie 2004, 4:35

Ja tesh lubie Augen auf! Ekstra jest,dziwne że mi sie jeszcze nie znudziło;)Ale ściągnęłam sobie tesh inne nagrania...I sa spox :D A ten gościu...co spiewa jest po prostu sliczny...

Dobra,ale wazelina;) buahah
:D

Takie rzeczy to tylko w...FFC!


Szatan,mrok cały rok!
Awatar użytkownika
kotek
Posty: 2432
Rejestracja: 03 sty 2004, 16:20
Lokalizacja: eternity

Postautor: kotek » 04 kwie 2004, 11:23

Ja podziwiam Krzysia Zalewskiego za piosenke Znikam, a szczegolnie za jej tekst. Bardzo lubie jego muzyke, a najbardziej te wlasnie piosenke.
uśmiech się
bo już dobra czas

Wróć do „Różne czyli Inne”