Gdańsk.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Iwona
Członek FFC
Posty: 755
Rejestracja: 27 cze 2003, 21:42
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Iwona » 07 lip 2005, 18:06

Pod mcdonaldem ;)
nie wiem o ktorej bede, pewnie jakos tak ok 10-11...bede z Gosią a moi do mnie dołączą :)
aaa i jeszcze jedzie Ania (anioł_ciemności :twisted: )
i w ogole fajnie bedzie :)

skm pkp i pks to jeden dworzec :)
"Zamykam serce i udaję że nie czuję..."
Awatar użytkownika
Syberyt
Członek FFC
Posty: 326
Rejestracja: 28 gru 2004, 15:17
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Syberyt » 07 lip 2005, 18:14

Iwona Bielawa pisze:bede z Gosią a moi do mnie dołączą :)
aaa i jeszcze jedzie Ania (anioł_ciemności :twisted:

O mnie zapomniałaś? :cry: Chyba razem jedziemy? :lol: ...będzie fajnie... Ale co do godziny, to tak żeby nie było z wcześnie... Ps. Ja nie wiem gdzie ten mc donald jest... ani kfc :oops: Piszcie co do tej godziny...
Awatar użytkownika
Emanuelnoire
Posty: 2058
Rejestracja: 20 lut 2005, 9:12
Lokalizacja: Szczecin/ Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Emanuelnoire » 08 lip 2005, 8:42

Ja i brat (mar-r) bedziemy tak na 30% :wink:
Cosmic Love
Awatar użytkownika
Bursztyn
Członek FFC
Posty: 617
Rejestracja: 02 wrz 2002, 21:46
Lokalizacja: ..różnie to bywa;)

Postautor: Bursztyn » 08 lip 2005, 17:52

A ja będe na 100% .)
" Życie wychodzi bo to nie poezja! A wiesz dlaczego? Bo nie poddaje się krytyce!"
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 08 lip 2005, 18:01

Mimo,ze będę nad morzem to na koncert nie moge jechać.. z powodów wychowywania dzieci na kolociach :D

Pozdrawiam i udanej zabawy eeeeh :D :*
Awatar użytkownika
Emanuelnoire
Posty: 2058
Rejestracja: 20 lut 2005, 9:12
Lokalizacja: Szczecin/ Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Emanuelnoire » 08 lip 2005, 20:17

O ja cieee....bursztynek bedzie :twisted: :twisted: :wink:
Cosmic Love
Awatar użytkownika
AnKia
Posty: 38
Rejestracja: 20 cze 2002, 3:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Postautor: AnKia » 09 lip 2005, 8:26

Ja tez bede jak na wszystkich poprzednich koncertach w 3miescie ;-) Ale to mało istotne bo i tak mnie nie znacie :)
"Stoje przed zyciem, jak przed szyba zachlapaną farbami, różności sie do niej przykleiły...
zwykłe dni na przemian z marzeniami..."

ANKA OT TAK :)
Awatar użytkownika
mama
Członek FFC
Posty: 41
Rejestracja: 09 lip 2005, 23:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: mama » 09 lip 2005, 23:30

Tu mama. To ile ffciaków śpi w moim ogródku?, bo nie wiem czy kosić trawę czy się wyprowadzić z domu na weekend! Liczę na litościwe podejście do sąsiadów! :twisted:
Awatar użytkownika
ciacho
Członek FFC
Posty: 5977
Rejestracja: 27 mar 2003, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: ciacho » 09 lip 2005, 23:33

Zapewniamy mamę,ze będziemy grzeczni i FFC nie gryzie :)

Z mojej strony napisze,że Warszawę reprezentować będą dwie osoby.Ignis i ja.
Za nasze miasto i za te barwy, oddamy całe życie swe.
Zwyciężaj dla nas, my zwyciężamy.
Legio Warszawa kocham Cię.
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 10 lip 2005, 0:36

Udanego koncertu.. :D Ja jutr wyjezdzam takze nad morze...ale niestety do pracy nie na urlop :Pdlatego nie bedzie mnie.. :D

I wogóle wszystkiego naj na koncertach .. :*
Awatar użytkownika
Z.U.-Oliwia
Posty: 2309
Rejestracja: 04 sty 2004, 20:25
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Postautor: Z.U.-Oliwia » 10 lip 2005, 16:44

Ja dzisiaj jadę z kuzynką do Gdańska, zostanę u Niej aż do poniedziałku, więc będę na koncercie na 99,99% :mrgreen: .
[."Kochać z całych sił, rodzić się co dnia, ja pragnę".]
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 10 lip 2005, 17:35

bede na 100% tylko nie wiem o której... nie mam gdzie spac.... nie mam co jesc... wracam na stopa... zyc nie umierac... jakos znajde miejsce koncertu :D
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 10 lip 2005, 17:40

pisze sie na 2 miejsca jak sa jeszcze zapisy ... bede z kumplem...
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
Elly
Posty: 1350
Rejestracja: 03 lis 2003, 17:40
Lokalizacja: Mosina k/Poznania
Kontaktowanie:

Postautor: Elly » 10 lip 2005, 18:08

Możliwe ze ja tez się pojawię ;]
Obrazek
Ojczenasz
Członek FFC
Posty: 229
Rejestracja: 04 maja 2004, 21:38
Lokalizacja: Mosina
Kontaktowanie:

Postautor: Ojczenasz » 10 lip 2005, 19:25

:D Własnie kombinujemy jak tu do Gdań ska jechac.Moze Konrado Saba i Afromen pojada, to sie Elly z nimi zabierze.Pozdrowienia dla Mamy!!! :P Wrzuciłem parę fotek z Wałbrzycha na lycosa-oglądajcie:
http://members.lycos.co.uk/elly0888
I wtym jest wielki błąd, w horoskop patrzysz wciąż
i nie pomoże Ci następny rok
Nad sobą pracuj więc, już nie rozklejaj sie
I tylko weż się w garść, wtedy osiągniesz cel.

Wróć do „Koncerty”