Gdańsk.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 18 lip 2005, 12:23

kuczy pisze:
Kto był na koncercie Muzyczne Lato LG w gdańsku 17.07.2005 ???
Ja byłem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ANIU - WIEEELKIE brawa za wyjście do nas... pod koniec koncertu !!!!!
Mam (aż) 27 lat... Wychowałem się na IRZE, Oddziale Zamkniętym , HEY.
ale gdy usłyszałem ŁZY... wiedziałem że to jest to !!!

Mam już troszkę latek i życie nauczyło mnie troszkę (czytaj dało w kość) - miłość.... nie zawsze jest taka jaką chcielibyśmy żeby była.... Dzięki WAM kochane łezki.... wiem że nie tylko ja mam marzenia o tej jednej jedynej.... Macie bardzo dużą haryzmę.... tak trzymać. to co pokazaliście w Gdańsku.... pozostanie na długo w mojej pamięci.... Po koncercie zachrypłem, miałem podeptane całe buty i pełno kurzu w płucach.... ale WARTO BYŁO !!! - zwłaszcza "młyn" na końcu... pochwalę się... mój pomysł... szkoda, że nie każdy umie się bawić tak jak za dawnych czasów... ale koncert - REWEEEEEEELAAAACCCJJJJAAAAAAAAAAAAAAA

Kochane Łezki... DZIĘKUJĘ W IMIENIU SWOIM I CAŁEGO TRÓJMIASTA...
CZEKAMY NA WAS........ PONOWNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Awatar użytkownika
Iwona
Członek FFC
Posty: 755
Rejestracja: 27 cze 2003, 21:42
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Iwona » 18 lip 2005, 12:45

Zawsze Uśmiechnięta pisze:Miło mi się wspomina wokalistkę H2O Wiktorię


WERONIKĘ :twisted:

napisałam olbrzymią relację i jak dodawałam to mi wcięło... wieczorem napisze jeszcze raz wrrrrrrrr :twisted:
"Zamykam serce i udaję że nie czuję..."
Awatar użytkownika
Z.U.-Oliwia
Posty: 2309
Rejestracja: 04 sty 2004, 20:25
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Postautor: Z.U.-Oliwia » 18 lip 2005, 12:52

Iwona Bielawa pisze:
Zawsze Uśmiechnięta pisze:Miło mi się wspomina wokalistkę H2O Wiktorię

WERONIKĘ :twisted:


Tak? myślałam, że Wiktoria hihihi :P Sorki ;)
[."Kochać z całych sił, rodzić się co dnia, ja pragnę".]
Awatar użytkownika
AnKia
Posty: 38
Rejestracja: 20 cze 2002, 3:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Postautor: AnKia » 18 lip 2005, 13:27

"Ania udzielała jakiegoś tam wywiadu więc siedziała w garderobie. Kiedy wyszła, chciała iść do ludzi czekających przed barierkami ale FFC jej nie pozwoliło."
<- to akurat z Waszej strony było bardzo nie fair :wink: ...Wy mieliscie zespół dla siebie, a My czekalismy BARDZO długo :D tylko na 'głupie' autografy... :(
Poza tym bardzo wkurzyło mnie zachowanie dwóch dziewczyn bedacych po waszej stronie, które smiały sie z tego, ze one moga stać tam a My musimy czekać TU przy barierkach...FFC wydawał sie miłą, zgraną grupą, ale takie zachowania, moim zdaniem, sa nie na miejscu ;-) :roll: To tylko taka dygresja i mam nadzieje, ze nikt sie nie wkurzy, za to co napisałam, na mnie :)
Pozdrawiam buziaki :*
"Stoje przed zyciem, jak przed szyba zachlapaną farbami, różności sie do niej przykleiły...
zwykłe dni na przemian z marzeniami..."

ANKA OT TAK :)
Awatar użytkownika
ARTURO2000
Posty: 394
Rejestracja: 01 lip 2004, 15:38
Lokalizacja: krosno

Postautor: ARTURO2000 » 18 lip 2005, 14:09

Daria a co Ania miala dziwnego na sobie ze ci sie nie podobalo,jestem bardzo ciekaw ,czyzby chodzilo o te zlote :?: spodnie na jednej z fotek Zawsze usmiechnietej :?:
Awatar użytkownika
__daria__a
Posty: 4590
Rejestracja: 20 gru 2003, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: __daria__a » 18 lip 2005, 14:34

AnKia pisze:
"Ania udzielała jakiegoś tam wywiadu więc siedziała w garderobie. Kiedy wyszła, chciała iść do ludzi czekających przed barierkami ale FFC jej nie pozwoliło."
<- to akurat z Waszej strony było bardzo nie fair :wink: ...Wy mieliscie zespół dla siebie, a My czekalismy BARDZO długo :D tylko na 'głupie' autografy... :(
Poza tym bardzo wkurzyło mnie zachowanie dwóch dziewczyn bedacych po waszej stronie, które smiały sie z tego, ze one moga stać tam a My musimy czekać TU przy barierkach...FFC wydawał sie miłą, zgraną grupą, ale takie zachowania, moim zdaniem, sa nie na miejscu ;-) :roll: To tylko taka dygresja i mam nadzieje, ze nikt sie nie wkurzy, za to co napisałam, na mnie :)
Pozdrawiam buziaki :*

Kiedy Ania wyszła, nie wiedzieliśmy czy po przyjściu od fanów będących za barierkami wróci jeszcze do nas a naprawdę chciałyśmy dać jej tą kaczkę. Samo wręczenie kaczki i odśpiewanie STO LAT nie trwało długo, bo wiedzieliśmy, że czekacie. Nie wiedzieliśmy po prostu czy jeszcze będzie okazja, żeby dać Ani prezent.
Co do takiego zachowania to zgadzam się, że jest nie na miejscu choć ja nie zauważyłam, żeby ktoś się śmiał.Może źle odczytałaś zachowanie tych dziewczyn?zresztą nieważne. nie zrażaj się do FFC bo to naprawdę fajni ludzie.
poza tym publiczność za barierkami na koncercie bawiła się świetnie:)
nie wkurzymy się :wink: od pisania opinii jest forum przecież
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 18 lip 2005, 14:49

Na "Ankę" poszła Elly "No chodź malutka"

No litości...
A mógłby ktoś jakieś zdjęcie grupowe podpisać nickami z forum, bo mało kogo tam kojarze :wink: :?:
Awatar użytkownika
AnKia
Posty: 38
Rejestracja: 20 cze 2002, 3:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Postautor: AnKia » 18 lip 2005, 14:51

Chodzi własne, ze to zostało powiedziane :) Wiec intencje nie mogły zostać źle odczytane z tym smiechem :-) ;-) Chyba,ze one nie były z FFC (nie miały koszulek, ale z drugiej strony nie kazdy musi je miec :)) moze sobie tak po prostu przeszły i tam stały :? - nie wiem ;-) Zreszta nie ma co nad tym debatować :) Nie zrazam sie absolutnie do FFC bo na pewno wielu, wielu z WAS jest wartościowymi i kulturalnymi ludzmi :-) Dzieki za odpowiedz Pozdrawiam buziaki :* :D

Wyjezdzam, wiec nie bedzie mnie tydzien :-) Paaa
"Stoje przed zyciem, jak przed szyba zachlapaną farbami, różności sie do niej przykleiły...
zwykłe dni na przemian z marzeniami..."

ANKA OT TAK :)
Awatar użytkownika
__daria__a
Posty: 4590
Rejestracja: 20 gru 2003, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: __daria__a » 18 lip 2005, 15:30

ARTURO2000 pisze:Daria a co Ania miala dziwnego na sobie ze ci sie nie podobalo,jestem bardzo ciekaw ,czyzby chodzilo o te zlote :?: spodnie na jednej z fotek Zawsze usmiechnietej :?:

Spodnie jeszcze w miare.tylko z boku miały to świecące coś.
najbardziej nie podobała mi się góra, którą po "Zamykasz drzwi..." zdjęła. to była jakaś peleryna świecąca z kapturem,ale taka troszkę jakby podarta.nie wiem.nie podoba mi się.za to, to na początku było ładne :)
Awatar użytkownika
...Nagha...
Posty: 474
Rejestracja: 28 gru 2004, 15:21
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Postautor: ...Nagha... » 18 lip 2005, 15:40

Ja potem na blogu napisze jak było Wiem Zu że jestem okropna , ale Ciebie bardzo kocham i już tęsknie I nie moja wina że chciałam mieć tańczące myszki Micky i w ogóle że nie mam Cię dziwnym trafem na liście GG ^^''
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Anioł_ciemności
Posty: 351
Rejestracja: 08 sie 2003, 18:26
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Anioł_ciemności » 18 lip 2005, 20:03

JAK KTOŚ BEDZIE MIAŁ ZDJĘCIA TO NIECH WSTAWI LINKI ALBO MI WYSLE NA GADU ALBO ZWYKŁĄ POCZTĄ. Proszę ;)

Takie rzeczy to tylko w...FFC!


Szatan,mrok cały rok!
Awatar użytkownika
ARTURO2000
Posty: 394
Rejestracja: 01 lip 2004, 15:38
Lokalizacja: krosno

Postautor: ARTURO2000 » 18 lip 2005, 20:38

__daria__a pisze:
ARTURO2000 pisze:Daria a co Ania miala dziwnego na sobie ze ci sie nie podobalo,jestem bardzo ciekaw ,czyzby chodzilo o te zlote :?: spodnie na jednej z fotek Zawsze usmiechnietej :?:

Spodnie jeszcze w miare.tylko z boku miały to świecące coś.
najbardziej nie podobała mi się góra, którą po "Zamykasz drzwi..." zdjęła. to była jakaś peleryna świecąca z kapturem,ale taka troszkę jakby podarta.nie wiem.nie podoba mi się.za to, to na początku było ładne :)

o widze ze Ania lubi eksperymentowac z ciuszkami ale mysle ze to dobrze . :)
Awatar użytkownika
Z.U.-Oliwia
Posty: 2309
Rejestracja: 04 sty 2004, 20:25
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Postautor: Z.U.-Oliwia » 18 lip 2005, 21:59

Weronika z Ha-Dwa-O w meilu (fragmencik) do mnie (skontaktowałam się z Nią):
:arrow: "Ciesze sie,że moglam poznać Ciebie i pozostale istoty z Fan Clubu...I wyrazam nadzieje,że jeszcze kiedys sie spotkamy. ;-)"

hihi :twisted:
[."Kochać z całych sił, rodzić się co dnia, ja pragnę".]
Awatar użytkownika
mar-r
Posty: 4485
Rejestracja: 04 maja 2003, 18:11
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: mar-r » 19 lip 2005, 0:44

Wróciłeeeem. Relacja jak wytrzeźwieję :D
Podobno są granice głupoty - to nieprawda
Awatar użytkownika
mar-r
Posty: 4485
Rejestracja: 04 maja 2003, 18:11
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: mar-r » 19 lip 2005, 1:10

Będzie teraz. Wyruszyłem w sobotę rano do Madziora **********.Stamtąd na dworzec i nuuudna podróż. Czułe powitania były. W Gdańsku powitała mnie silna ekipa, obiadek w KFC i na koooncert. Ochrona była kochana i dzięki im.
Ja : mamy zgodę na wejście pod scenę, będziemy grzecznie siedzieć.
Szef ochrony : przecież wiem że nie będziecie - bawcie się.
No i przeskakałem 1,30 h. Elly i Iwona odśpiewały Ankę.
Po koncercie wychlaliśmy z Ciachem i Benkiem piwo zespołowi.Pojechaliśmy do Małgosi. Serdecznie dziękuję Jej i jej rodzicom - było po prostu nieziemsko. Żałuję tylko że nie mam foty jak Ciacho wypadł z auta bo to było zabawne. Poszliśmy spać do namiotów. Rano powitałem z kacem i okrzykiem TAK SIĘ BAWI FFC. Wstała reszta (Kasiek, Benek,Bursztyn Małgoś, Ciacho, Ignis) i poszliśmy z Ciachem i Nero na piwo. Aaaaa potem poszliśmy na piwo.
Pojechaliśmy odwieźć Kasieńkę i poszliśmy na piwo oraz na piwo.
Jutro dopiszę resztę bo dopiero wróciłem - teraz tylko thx :
Małgoś i rodzice - jesteście niesamowici, Kasiu - wymiatasz ( te roczniki tak mają)
Oliwia - dzięki kochanie - miło było patrzeć jak się cieszysz
Kasiek - ja Cię wciągnąłem w to FFC i miło było się spotkać
Benek - który to raz??
Ciacho - za ewolucje przy wypadaniu z auta i 78 browarów :D
Ignis - 2 spotkanie, było milutko
Bursztyn - bez Ciebie bym umarł w pociągu - zajebiście się gadało
Iwona - w Bielawie to są fajne laski
Dziunia - i co strasznie było??
Elly i rodzice - jesteście niesamowici i miłych wakacji
reszta bandy - do zooobaczeeenia
Podobno są granice głupoty - to nieprawda

Wróć do „Koncerty”