Gdańsk.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Michu.
Posty: 227
Rejestracja: 07 paź 2003, 21:44

Postautor: Michu. » 06 mar 2004, 12:48

Anioł_ciemności pisze:Buuu...Jak jest już szansa że jadę,to zawsze sie musi coś zepsuć...Zróbmy coś żeby ten koncert był :!:

Zawsze jest jeszcze Pruszcz Gda....
Awatar użytkownika
centuria15
Posty: 171
Rejestracja: 21 cze 2003, 22:01
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: centuria15 » 06 mar 2004, 13:04

Anioł_ciemności pisze:...Zróbmy coś żeby ten koncert był :!:


Hmm, też bym chciała żeby był...Ale tego żeby był 1 maja chyba sie już nie da zrobić :(
Ale miejmy nadzieje że nie odwołają koncertu w czerwcu w Pruszczu,
a w wakacje będzie koncert na Placu Zebrań w Gdańsku, w tamtym roku na "Łzy" przyszła rekordowa ilość osób, więc może...

A co do Aero, to...hmm, powiem tylko że w wakacje usłyszałam od chłopaka że poznał pewnego razu takiego Tomka, Wielkiego Fana "Łez"...
...:::Zamykam serce i udaję że nie czuje
Zamykam oczy i udaję że nie widzę:::...
Awatar użytkownika
aero32
Posty: 93
Rejestracja: 31 maja 2003, 18:30
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: aero32 » 06 mar 2004, 23:44

"There was a time, when I was so broken hearted..." - Steven Tyler :)

czym więcej Łzy tworzą takich piosenek jak Anka, Julia tym coraz bardziej oddalam się od Łez... Pamiętam jak był koncert Łez w Rumi, ledwie wydali singiel Oczy, fajny koncercik, fajne towarzystwo (m.in. dzięki kochaniutkiej pani S :) ), ciepło, miło i przyjemnie.

...

upłynęło trochę czasu i nadal jest fajnie, miło i przyjemnie.. nadal są kochani ludzie, z którymi chodzę na różnorodne koncerty, imprezy..., bo płytko moim zdaniej jest ograniczać się w słuchaniu jednego zespołu, czy jednego rodzaju muzyki w różnych odmianach zespołowych... nie słucham tylko Łez i Aerosmith (choć Aerosmith darzę szczególną, olbrzymią sympatią). jest jeszcze punk, który bardzo, bardzo, bardzo lubię (szczególnie zespoły lokalne), są jeszcze house, drum'n'bass, triphop, na które imprezy idę z wielką przyjemnością, nawet hip-hopu nie przekreślam, choć nie przepadam za tym gatunkiem (jest kilka piosenek, które uznałem ostatnio za niezłe). żeby impreza czy koncert był udany musi być odpowiedni klimat. w tamtym roku, za najlepsze wydarzenie, na którym byłem, uznałem koncert Łez w Rumi, a najgorsze ... koncert Łez w Gdyni. trudno powiedzieć mi jakbym teraz ocenił koncert Łez, ale jakbym miał iść na taki darmowy koncert jak był w Gdyni to wolałbym zapłacić 10,15,25 zł i iść na jakąś klubową klimatyczną imprezkę... tak na prawdę (jakby był ten majowy <bezpłatny> koncert w Gdańsku) to ... wybrałbym tą trzecią możliwość z dwóch: iść czy nie iść :P.

...

poza tym wszystkim, chciałem poświęcić trochę czasu na własną twórczość muzyczną, której to efekty w bliżej nieznanym terminie czasowym postaram się, gdzieś tam, zaprezentować (jak w ogóle będzie chciał ktoś tego słuchać)

.. jooo, koniec posta ... POZDRAWIAM :)
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 26 mar 2004, 13:15

dobra wiadomosc dla 3 miasta..... koncert w gdansku 1.05.2004...... bede na nim chetnie.... tylko ustalic trzeba potem jak sie spotkamy....
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
Michu.
Posty: 227
Rejestracja: 07 paź 2003, 21:44

Postautor: Michu. » 26 mar 2004, 15:23

Hhhhhuuuuuurrrrrrrraaaaaaa :D :D :D :D No i mamy znowy koncert w Gdańsku (oby tym razem na stałe :D ). Zauważyliście, że Łezki do Gdańska przyjadą prosto z Kościerzyny :?: To się nazywa poświęcenie :D
Awatar użytkownika
centuria15
Posty: 171
Rejestracja: 21 cze 2003, 22:01
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: centuria15 » 27 mar 2004, 17:49

Michu. pisze:Hhhhhuuuuuurrrrrrrraaaaaaa :D :D :D :D No i mamy znowy koncert w Gdańsku (oby tym razem na stałe :D )

. Heh, też sie ciesze :P i w Pruszczu też jest :P

Michu pisze:Zauważyliście, że Łezki do Gdańska przyjadą prosto z Kościerzyny :?: To się nazywa poświęcenie :D

A zauważyliście że dzień przed tymi koncertami w Kościerzynie i Gdańsku grają też w Pszczynie na Śląsku? Wow, !czyli na koncercie w Gdańsku będą zmęczeni :roll:
...:::Zamykam serce i udaję że nie czuje
Zamykam oczy i udaję że nie widzę:::...
Awatar użytkownika
taodmisia
Członek FFC
Posty: 1632
Rejestracja: 17 lip 2003, 21:45
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: taodmisia » 27 mar 2004, 20:09

a potem odrazu do Szczecina...ale męcząca trasa:/ Mi by sie tak nie chciało:D
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 27 mar 2004, 21:09

szukam noclegu...... moze ktos mnie przekimac na glebie??????
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 27 mar 2004, 21:43

centuria15 pisze:A zauważyliście że dzień przed tymi koncertami w Kościerzynie i Gdańsku grają też w Pszczynie na Śląsku? Wow, !czyli na koncercie w Gdańsku będą zmęczeni :roll:


w Pszowie, nie w Pszczynie ;)
Awatar użytkownika
Anioł_ciemności
Posty: 351
Rejestracja: 08 sie 2003, 18:26
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Anioł_ciemności » 28 mar 2004, 10:27

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:D:D:D

<jupi> :D

Suupeer:) No mówiłam że mamy cos zrobić żeby koncert był...I jest!:)

Ale faktycznie będą zmęczeni...jak oni to zrobią?Chyba cudem;)

Takie rzeczy to tylko w...FFC!


Szatan,mrok cały rok!
Awatar użytkownika
centuria15
Posty: 171
Rejestracja: 21 cze 2003, 22:01
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: centuria15 » 28 mar 2004, 16:20

benektorun pisze:szukam noclegu...... moze ktos mnie przekimac na glebie??????

Hmmm, ja z miłą chęcią bym CIe przespała pod moim dachem :P ale nie wiem co na to rodzice :/ narazie nic nie obiecuje, ..i zapraszam na moje gg (3462996) ;)
Ostatnio zmieniony 29 mar 2004, 1:45 przez centuria15, łącznie zmieniany 1 raz.
...:::Zamykam serce i udaję że nie czuje
Zamykam oczy i udaję że nie widzę:::...
Awatar użytkownika
Michu.
Posty: 227
Rejestracja: 07 paź 2003, 21:44

Postautor: Michu. » 28 mar 2004, 17:27

Ja niestety nie mogę Cię przenocować, bo ten pomysł pewnie by się nie spodobał radzie starszych :D
Awatar użytkownika
mar-r
Posty: 4485
Rejestracja: 04 maja 2003, 18:11
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: mar-r » 28 mar 2004, 17:36

Centuria, uważaj na niego, przystojny i wygadany :D
Podobno są granice głupoty - to nieprawda
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 29 mar 2004, 14:03

mar-r pisze:Centuria, uważaj na niego, przystojny i wygadany :D

:D 8) :P hmmm.... nieprawda.... wygadany tak! ale przysttojny? :D
narazie mam pewien problem bo wlasnie zlamalem reke w dwoch miejscach.... ale 23 kwietnia mi go zdejma..... chcialbym miec niocleg w gdanskyu bo nie usmiecha mi sie wracac do domu w nocy... z reszta starzy by byli spokojniejsi..... jeszcze jeden mam pomysl aby rodzicwe mnie zawiezli... pojechali by ze mna i wrocili... wtedy by odpadl problem z noclegiem..... centuria odezwe sie na pewno.... 8)
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
centuria15
Posty: 171
Rejestracja: 21 cze 2003, 22:01
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: centuria15 » 29 mar 2004, 21:35

benektorun pisze:
mar-r pisze:Centuria, uważaj na niego, przystojny i wygadany :D

:D 8) :P hmmm.... nieprawda.... wygadany tak! ale przysttojny? :D

mar-r mogłeś prostu napisać że Ci się podoba, :wink:


Wiecie co mi się nasuneło na myśl ostatnio jak myślałam o tym koncercie?
Otóż, jest on 1 maja, prawda? Podczas gdy w Polsce jest święto pracy i wchodzi do UE, koncert jest w Gdańsku, dużym mieście, będzie dużo ludzi, koncert podobno najpopularniejszego zespołu w kraju...Może to być "zachęta" dla terrorystów, nawet nie tyle dla nich, co dla jakichś "głupich chłopców" którzy mogą zadzwonić do organizatorów i powiedzieć że gdzieś tam jest bomba... tak jak to było ostatnio z koncertem Limp Bizkit w Katowicach...i po koncercie :( a ta wizja jest wg mnie bardzo prawdopodobna :roll:

Ale musimy być dobrej myśli :D że wszystko będzie oki, i ze nic sie nie stanie :D
A fajnie będzie żę koncert będzie bezpłatny 8) a na koniec pewnie będą (znając Gdańsk nasz) pokaz sztucznych ogni zwanych też fajerwerkami :D
Ostatnio zmieniony 30 mar 2004, 9:31 przez centuria15, łącznie zmieniany 1 raz.
...:::Zamykam serce i udaję że nie czuje
Zamykam oczy i udaję że nie widzę:::...

Wróć do „Koncerty”