Łzy w komórkach.

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Konrado
Posty: 1467
Rejestracja: 14 lip 2004, 19:54
Lokalizacja: E 16°30'; N 50°51'; wys. 250 m n. p. m.

Postautor: Konrado » 08 cze 2006, 21:19

Jka nie ma to przerabia na Wav-y ja tak miałem :) a teraz sam sobie robie dzwonki :D
Obrazek
Awatar użytkownika
MC
Posty: 697
Rejestracja: 02 maja 2005, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: MC » 08 cze 2006, 21:23

A mi nie idą wavy do SE K700i i wgrywam mp3 albo amr (z dyktafonu) jak dostanę od kogoś :)
Awatar użytkownika
Belitka
Członek FFC
Posty: 3145
Rejestracja: 14 mar 2003, 2:51
Lokalizacja: że :P
Kontaktowanie:

Postautor: Belitka » 09 cze 2006, 19:11

Konrado pisze:Jka nie ma to przerabia na Wav-y ja tak miałem :) a teraz sam sobie robie dzwonki :D

święta prawda. już dawno zmądrzałam i nie kupuję dzwonków. ;)
Awatar użytkownika
dziubek16
Posty: 674
Rejestracja: 01 maja 2006, 11:22
Lokalizacja: włoszakowice

Postautor: dziubek16 » 10 cze 2006, 12:39

a ja ściagam sobie dzwonki Łez z Wapstera za darmo:] mało ich jest ale zawsze cos:]
"Weronika Bardzo Chciała Spróbować Jak To Jest Stoczyć Się Na Samo Dno Być Dla Innych Tylko Tłem"
Awatar użytkownika
przemx
Posty: 47
Rejestracja: 25 lip 2005, 18:13
Lokalizacja: Straszyn (k. Gdańska)

Postautor: przemx » 22 cze 2006, 10:07

Ja mam jedna tapetę hiehie:) ściagnąłem ze strony Łez tam gdzie sa dzwonki i tapety. Zamówiłem dzwonek "przepraszam cię' za 9zł netto i sie okazało, że w telefonie nie ma pamieci... no fajnie:P
Awatar użytkownika
moniczka-s14
Członek FFC
Posty: 2105
Rejestracja: 30 sie 2005, 8:54
Lokalizacja: Radom

Postautor: moniczka-s14 » 22 cze 2006, 11:45

Można się wycfanić:D:D W HKNB jest tam taki kod, za który mozna sobie coś tam za darmo sciagnac tam jest chyba 10 rzeczy. Ten kod na kazdej płycie jest taki sam, więc jak juz ktos sobie to wykorzystał to może przełożyć do telefonu karte np. taty i sobie ściągnąć cos jeszcze raz, bo to zostaje w telefonie, a numer będzie inny:P:P:P
Tennessee Williams napisał:
’’Kiedy tak wielu ludzi jest samotnych,
byłoby niewybaczalnym egoizmem,
być samotnym samotnie”
Awatar użytkownika
_Paweł_
Członek FFC
Posty: 580
Rejestracja: 13 lis 2006, 22:26
Lokalizacja: Elbląg / Gütersloh

motywy do sony ericssona

Postautor: _Paweł_ » 13 lis 2006, 23:54

Mam taki fajny programik na PC do robienia motywów na sony ericssony... Porbiłem już kilka fajnych ze łzami:D Jeśli jest ktoś zainteresowany to przesyłam je za free!
Awatar użytkownika
dziubek16
Posty: 674
Rejestracja: 01 maja 2006, 11:22
Lokalizacja: włoszakowice

Postautor: dziubek16 » 15 lis 2006, 8:52

wczoraj sciagnelam sobie do mojego nowego telefoniku dzwonek real gdybys byl...za 5 zeta jak uslyszalam to co sobie sciagnelam nie wiedzialam czy smiac sie czy plakac....to jest jakas marna wersja tej piosenki...a nigdzie nie pisalo ze to podroba ....i jestem zla :evil:
"Weronika Bardzo Chciała Spróbować Jak To Jest Stoczyć Się Na Samo Dno Być Dla Innych Tylko Tłem"
Awatar użytkownika
assienka_16
Posty: 78
Rejestracja: 01 lip 2006, 21:22
Lokalizacja: Lębork

Re: motywy do sony ericssona

Postautor: assienka_16 » 15 lis 2006, 11:09

[quote="pawel15eg"]Mam taki fajny programik na PC do robienia motywów na sony ericssony... Porbiłem już kilka fajnych ze łzami:D Jeśli jest ktoś zainteresowany to przesyłam je za free![/quote]
A masz moze cos na samsungi ? :twisted:
Jestem jaka jestem, robie zawsze to co zechce ..

gg: 8356406
Awatar użytkownika
_Paweł_
Członek FFC
Posty: 580
Rejestracja: 13 lis 2006, 22:26
Lokalizacja: Elbląg / Gütersloh

kom

Postautor: _Paweł_ » 15 lis 2006, 12:56

tylko tapety i dzwonki... Pozdro
Awatar użytkownika
MeDuZa
Posty: 593
Rejestracja: 05 maja 2004, 20:57
Lokalizacja: Przemyśl
Kontaktowanie:

Postautor: MeDuZa » 16 lis 2006, 16:03

Ja mam granie na czekanie "Jestem jaka jestem" ;). I moją przeróbkę Ani na wygaszaczu. I czasem coś na tapecie.
Obrazek
Obrazek
don't copy
Awatar użytkownika
Martuś
Członek FFC
Posty: 2739
Rejestracja: 11 kwie 2006, 22:25
Lokalizacja: Police

Postautor: Martuś » 19 wrz 2007, 14:36

Wejdzie i posluchajcie sobie GB :roll:
https://www.wapster.pl/premium.aspx?mak ... typeID=939

Edit:
Musicie wpisac Łzy i wtedy wyskoczy GB :wink:
Nie szukam bajki w życiu i walczę do końca... Nie szukam bajki w życiu swoim, bajki są okrutne...
Ania xD
Członek FFC
Posty: 1074
Rejestracja: 16 wrz 2007, 10:29
Lokalizacja: Bieruń

Postautor: Ania xD » 19 wrz 2007, 17:59

hehe :) Pewnie fajne ale mi sie ccsik stronka nie otwiera :(
Awatar użytkownika
Martuś
Członek FFC
Posty: 2739
Rejestracja: 11 kwie 2006, 22:25
Lokalizacja: Police

Postautor: Martuś » 19 wrz 2007, 20:14

Faktycznie link nie działa :wink:
http://www.wapster.pl/gsm,real_music.dhtml wpisać Łzy i kliknąc szukaj i wtedy GB odsłuchać :wink:
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2007, 20:14 przez Martuś, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie szukam bajki w życiu i walczę do końca... Nie szukam bajki w życiu swoim, bajki są okrutne...
Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Posty: 11199
Rejestracja: 26 lut 2005, 18:54
Lokalizacja: Police
Kontaktowanie:

Postautor: Nemo » 19 wrz 2007, 20:14

Pss... ;]
Co to ma być :roll:
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...
-
...Nemo my name forevermore...
-
Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl

Wróć do „Łzy”