Adam Konkol

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Małgorzata
Członek FFC
Posty: 3192
Rejestracja: 10 gru 2002, 21:06
Lokalizacja: Elbląg / Lewin Brzeski

Postautor: Małgorzata » 09 lut 2004, 18:17

Carti pisze:ej ja mam tylko pytanie czy ten nowy gitarzysta ACE to jest ten sam co z Lzami gral na koncercie we Wroclawiu czy ktos inny?


Mi sie wydaje, że to własnie ten sam co z Nimi wtedy grał we Wrocławiu
Świat jest jak burdel, w którym Ty bierzesz lub dajesz.
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 09 lut 2004, 18:27

nareszcie może sie skończy to Wasze bezsensowne gadanie. na media i prase trzeba brać poprawke. nigdy im nie ufałam i nie zamierzam.
pozdrawiam Adaś :D
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 09 lut 2004, 18:30

no Adaś jak miło cie usłyszec<przeczytac>:P hehe no ja Ciebie wierze baado moco i wiem ze nikt Ciebie nie zastąpi bo do nas wrócisz na pewno!!:):) pozdrawiam baardzo baardzo baardzo TYNKA!!!!:)
Jak ja sie ciesze ze napisałes:P heeh
Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 09 lut 2004, 18:39

Adam mam pytanie! Czemu niezdecydujesz sie na operacje? wiem ze po takim zabiegu jest dluga rechabilitacja ale chyba warto?
Zorganizuj sobie Spontanicznosc!
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 09 lut 2004, 18:44

no w sumie tak operacja to jest jedyne wyjscie z tego ale zauwazyc trzeba ze takowa operacja byla robiona dopiero 3 razy w Polsce i jest ryzyko duuze...choc z drugiej ztrony i bez operacji tez jest ryzykoo!!
To jest jego decyzja i tylko jego...a my mozemy jednynie wyrazac swoje zdanie..a moze nas posłucha:)
Awatar użytkownika
Małgorzata
Członek FFC
Posty: 3192
Rejestracja: 10 gru 2002, 21:06
Lokalizacja: Elbląg / Lewin Brzeski

Postautor: Małgorzata » 09 lut 2004, 18:48

Na stronie głównej zespołu pojawiło sie sprostowanie do wiadomości o "nowym" gitarzyście Łez.....Nie będę przepisywać tego tutaj, bo to nie ma sensu.....przeczytacie sobie sami :wink:
Więc teraz już jest wszystko jasne
Świat jest jak burdel, w którym Ty bierzesz lub dajesz.
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 09 lut 2004, 18:53

eheh no i sysko jasne ...wiadome o chyba bylo!!dla mnie przynajmniej wiadome ze zastepca kest tylko narazie:P hehe ale tez nie mozna go ganic za nic ani obrzycac jakimis obelgami bo wkoncu to tylko czlowiek wykonjacay swoja prace..(oj jakie ja dzis glupoty pisze...:P)
Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 09 lut 2004, 19:49

[quote="tynka"]no w sumie tak operacja to jest jedyne wyjscie z tego ale zauwazyc trzeba ze takowa operacja byla robiona dopiero 3 razy w Polsce i jest ryzyko duuze...[quote]

niemusi byc koniecznie w Polsce :) Adam ma wystarczajaco kasy ze by leczyc sie w innych krajach ktore maja inny standard szpitalny :) "inny w wiekszosci przypadkow w Polsce znaczy lepszy"
Zorganizuj sobie Spontanicznosc!
Awatar użytkownika
morelka
Członek FFC
Posty: 2173
Rejestracja: 23 cze 2003, 15:39
Lokalizacja: Wałbrzych

Postautor: morelka » 09 lut 2004, 20:51

Ciesze sie, ze Adam napisał wreszcie zeby go kurde nie usmiercali... bo mnie to juz naprawde denerwowało... :evil:
Mam nadzieje, ze wreszcie zrozumiecie jak jest.
Jesli chodzi o operacje... sadze ze to chyba tak naprawde nie nasza sprawa... Adam zrobi jak bedzie chciał... to bedzie zapewne jego decyzja... A napewno nie bedzie to decyzja łatwa... i sam ten temat tez napewno nie jest dla niego zbyt przyjemny... wiec sadze ze nie powinnismy o tym gadac :roll:
Więc żeby uczucie trwało, trzeba zgodzić się na niepewność, wypłynąć na niebezpieczne wody, tam gdzie posuwa się do przodu tylko ten, kto ufa...
Awatar użytkownika
mila
Posty: 567
Rejestracja: 20 wrz 2002, 23:13
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: mila » 09 lut 2004, 20:57

Carti pisze:Adam mam pytanie! Czemu niezdecydujesz sie na operacje? wiem ze po takim zabiegu jest dluga rechabilitacja ale chyba warto?


Carti...przecież Adaś się boi tej operacji...i wcale mu się nie dziwię, że tak bardzo ją odwleka... :roll: A jedyne co możęmy zrboć to wspierać Adasia, być z nim i modlić się za niego, On tego potrzebuje...niech wie że go kochamy :!: :!: :!:

A co do tych wszystkich gazet i tego całego rozgłosu w internecie na temat choroby Adasia i "nowego" :? gitarzysty Łez...to już nie mam siły...Ze wszystkiego robią rozgłos i wielką aferę...Przecież nie ma żadnego "nowego" gitarzysty - członka zespołu, tylko jest osoba, która będzie grać tylko czasami, kiedy Adam nie będzie mógł i tyle. A media robią sobie wielka aferę :evil: :evil: :evil: ! Żałosne!
Przynajmniej ja tak to sobie tłumaczę! :evil: :evil: :evil:
Awatar użytkownika
Michu.
Posty: 227
Rejestracja: 07 paź 2003, 21:44

Postautor: Michu. » 09 lut 2004, 21:00

Tak teraz patrze i mi troche głupio, że pisaliśmy tak o tej śmierci :( Trudno, było mineło... więc wracaj szybko do zdrowia, bo na scenie chciałbym zobaczyć Ciebie a nie jakiegoś "pana" choćbym nie wiem jak dobrze grał... Pozdrowienka z nad morza dla Adamka :D
Awatar użytkownika
mila
Posty: 567
Rejestracja: 20 wrz 2002, 23:13
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: mila » 09 lut 2004, 21:20

NO! Powinniście się wstydzić! Mówię to do tych osób, które napisały "te" swoje posty przed wypowiedzią Adama. Pomyslicie najpierw logicznie nad tym co piszą te wszystkie gazety i serwisy internetowe...i zastanówcie się "czy to nie jest żałosne i wyolbrzymione i czy to napeno jest prawdą"...i potem zastanówcie się kilka razy zanim coś palniecie na forum...bo wyobrażam sobie co mógł czuć Adam kiedy to czytał.... :roll: :( :cry:
Ale ważne że rozumiecie swój błąd i takich rzeczy mam nadzieję więcej nie zrobicie...Dziękuję za uwagę! :D :D :D
Awatar użytkownika
dżola
Posty: 157
Rejestracja: 22 wrz 2003, 15:46
Lokalizacja: KATOWICE

Postautor: dżola » 09 lut 2004, 22:01

niewierze w nic innego tak mocno i nie dopuszczam innej myśli Adam poprostu będzie zawsze z nami i z muzyką którą tak bardzo kochamy zresztą tak jak jego nie czytam i nie wierze w te bzdury w gazetach czytam tylko tą stronke jeśli chodzi o info o Adasiu i całym zespole

PS: ale i tak martwie sie przez całe dnie i noce o Adama ale nie o to chodzi że mysle że no wiecie ..... o każdego sie człowiek boi kogo bardzo lubi nawet jeśli ma małe przeziębienie
"...Życie to wyprawa na którą musisz iść..."

dzola88@tlen.pl

GG: 5036880
Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 09 lut 2004, 22:03

dzola pisze:ale i tak martwie sie przez całe dnie i noce o Adama


piszesz jak stara baba ktora chodzi razy dziennie do kosciola dobrze ze nienapisalas jeszcze ze sie modlisz za niego :)

Ps. Mysle ze kazdy sie martwi. I kazdy czytajac gazety troche sie doluje bo nigdy niewiadomo czy to prawda czy nie :/
Zorganizuj sobie Spontanicznosc!
Awatar użytkownika
Bursztyn
Członek FFC
Posty: 617
Rejestracja: 02 wrz 2002, 21:46
Lokalizacja: ..różnie to bywa;)

Postautor: Bursztyn » 09 lut 2004, 22:17

BRAWO ADAM!! TAK TRZYMAĆ!! CZEKAMY NA CIEBIE!!! :D :D
" Życie wychodzi bo to nie poezja! A wiesz dlaczego? Bo nie poddaje się krytyce!"

Wróć do „Łzy”