Adam Konkol

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
N@di
Posty: 120
Rejestracja: 16 sty 2003, 12:12
Lokalizacja: kedzierzyn-kozle

Postautor: N@di » 10 lut 2004, 21:59

Wiecie co juz przestanmy sie klocic bo naprawde nei warto Kazdy ma prawo do wlasnego zdania nba temat innych ale my wcale nie musimy zachowywac sie tak jak ten ktos najlepiej zachowajc swoj komentarz dla siebie :wink:
nawet madrzy ludzie robia czasem cos glupiego;)
Awatar użytkownika
iwonkax
Posty: 1723
Rejestracja: 10 maja 2003, 4:05
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Postautor: iwonkax » 10 lut 2004, 22:04

Ależ tu się nikt nie kłóci :wink:
Owszem, każdy człowiek ma prawo do własnego zdania, ale czy ma prawo obrażac kogo kolwiek, i wyzywać od debilów? :roll:
Tutaj miejsce gdzie jest dobrze
Tutaj aksamitny spokój...
Awatar użytkownika
Sylwia;-)
Posty: 1541
Rejestracja: 08 cze 2003, 20:16
Lokalizacja: Tbg

Postautor: Sylwia;-) » 10 lut 2004, 22:15

iwonkax pisze:Ależ tu się nikt nie kłóci :wink:
Owszem, każdy człowiek ma prawo do własnego zdania, ale czy ma prawo obrażac kogo kolwiek, i wyzywać od debilów? :roll:

No fakt, nikt się nie kłóci, tylko ukróca język... :evil: :twisted: sylwia;-)
Awatar użytkownika
mila
Posty: 567
Rejestracja: 20 wrz 2002, 23:13
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: mila » 11 lut 2004, 12:02

Na CGM jest news o Adamie "Konkol Zabiera Głos"

http://www.cgm.pl/wyswietl.php?O_ID=3860513&O_TYP=0

Swoją drogą to bardzo dobrze że Adaś zadzwonił do CGM i wyjaśnił pare spraw, bo juz patrzeć nie mogłam jak te wszystkie serwisy internetowe piszą te bzdury. 8) :P
Awatar użytkownika
kasieńka15
Członek FFC
Posty: 874
Rejestracja: 28 gru 2003, 18:01
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontaktowanie:

Postautor: kasieńka15 » 11 lut 2004, 12:56

Tak, ja też sie cieszę ze Adas zadzwonil do CGM-u i wyjaśnił wszystko bo mnie te plotki poprostu dobijały :roll: :evil:
~Czerwona na Niej sukienka, czerwoona w sercu udręka. (;

http://marzen-horyzont.blog.pl
Awatar użytkownika
N@di
Posty: 120
Rejestracja: 16 sty 2003, 12:12
Lokalizacja: kedzierzyn-kozle

Postautor: N@di » 11 lut 2004, 16:43

iwonkax pisze:Ależ tu się nikt nie kłóci :wink:
Owszem, każdy człowiek ma prawo do własnego zdania, ale czy ma prawo obrażac kogo kolwiek, i wyzywać od debilów? :roll:
No tez dlatego mowie ze najlepiej zachowac komentarz dla siebie :wink:
nawet madrzy ludzie robia czasem cos glupiego;)
Awatar użytkownika
Łzy Słońca
Posty: 78
Rejestracja: 16 paź 2003, 23:26
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Łzy Słońca » 11 lut 2004, 17:32

Adam Konkol jest swietny lubie go bardzo i jeszcze gra na gitarce
Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 11 lut 2004, 21:30

Łzy Słońca pisze:Adam Konkol jest swietny lubie go bardzo i jeszcze gra na gitarce


bOZEEE czlowieku uspokuj sie troche piszes sama wazeline... wczoraj z ciekawosci sprawdzalismy twoje posty i w kazdym to samo :/ sama wazelina :evil: moze wniesiesz wkoncu cos do dyskusji na tym forum a nie ciagle sie powtarzasz :evil:
Zorganizuj sobie Spontanicznosc!
Awatar użytkownika
Aja
Posty: 975
Rejestracja: 06 gru 2003, 9:01
Lokalizacja: Jastrzębie

Postautor: Aja » 11 lut 2004, 21:45

No wiesz Carti nie bądz taki ostry. Nic nie zrobisz jak bedziesz sie tak zachwywał, może ona sie w Adasiu zakochała :D



zartowałam
"Żyj tak jakbyś wiedział, że jest to ostatni dzień twojego życia."
Awatar użytkownika
Małgorzata
Członek FFC
Posty: 3192
Rejestracja: 10 gru 2002, 21:06
Lokalizacja: Elbląg / Lewin Brzeski

Postautor: Małgorzata » 11 lut 2004, 21:49

O ile sie nie mylę.... Łzy Słońca to chłopak :P
Świat jest jak burdel, w którym Ty bierzesz lub dajesz.
Awatar użytkownika
iwonkax
Posty: 1723
Rejestracja: 10 maja 2003, 4:05
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Postautor: iwonkax » 11 lut 2004, 21:49

Aja pisze:No wiesz Carti nie bądz taki ostry. Nic nie zrobisz jak bedziesz sie tak zachwywał, może ona sie w Adasiu zakochała :D

Ja popieram Cartiego..zwróciłam już Łukaszowi uwagę (to jest chłopak!) napisalam na forum..napisalam kilka wiadomości na PW...Co się okazuje? Dziś wchodzę sobie na forum..Patrze..post Łzy Słońca..sobie myślę..."o chłopak może coś w miarę normalnego napisał" wchodzę pełna nadzieji..i co widzę? Chyba nie musze mówić..
A Łukasz zakochał się już w Ani, Adamie, Rafale, Adrianie, Dawidzie, I Arku, Zreszta..mi się wydaje ze Łzy Słońca kocha wszystko..
Tutaj miejsce gdzie jest dobrze
Tutaj aksamitny spokój...
Awatar użytkownika
czarna_dusza
Posty: 36
Rejestracja: 07 lut 2004, 12:56
Lokalizacja: krakow

Postautor: czarna_dusza » 11 lut 2004, 21:52

iwonkax zapomnialas dodac "i wszystkich" ;)
Ten zasługuje na miano silnego człowieka, kto umiał z wroga uczynić przyjaciela.
Awatar użytkownika
N@di
Posty: 120
Rejestracja: 16 sty 2003, 12:12
Lokalizacja: kedzierzyn-kozle

Postautor: N@di » 11 lut 2004, 22:11

EJ NO I ZNOWU ZACZYNACIE SIE KLOCIC TO NIE MA SENSU!!! Zreszta to forum jest poswiecone Adasiowi :roll: Moze neich ktos stworzy nowe pt KLOTNIE albo TU MOZNA SIE KLOCIC caly czas powtarzam ze takie zachowania najlepiej zostawic bez komentarza a jesli juz to zwracac komus uwage na osobnosci a nie na glownym bo to bezsensu ze 50 osob nagle zaczyna miec pretensje do jednej Nie bronie jej ale wydaje mi sie ze nie trzeba zaraz tak ostro :wink:
nawet madrzy ludzie robia czasem cos glupiego;)
Awatar użytkownika
mila
Posty: 567
Rejestracja: 20 wrz 2002, 23:13
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: mila » 11 lut 2004, 22:21

W dziale INNE jest taki temat: KŁÓTNIE...trzeba go tylko odkopać...bo to jest temat o Adamie a nie o wyzywaniu się od "Debili" itp...nie mówię tu o zwracaniu uwagi, bo zwracać uwagę zawsze można, tyle że często z takiego czegoś wybucha wojna...i znowu może się zrobić kilka niepotrzebnych srton.... :roll:
Awatar użytkownika
wd5
Posty: 952
Rejestracja: 11 gru 2002, 3:38

Postautor: wd5 » 11 lut 2004, 22:27

czarna_dusza pisze:pozwole sobie zacytowac jedno zdanie ze strony glownej dla ciebie wd5:

"Adam, w miarę możliwości zdrowotnych, będzie również po wyjściu ze szpitala grał na wybranych koncertach."


dobra, ale czy tak juz pozostanie??? i czy dlugo???
Izma wróciła

Wróć do „Łzy”