teledysk do Anastazji

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 04 paź 2002, 22:34

JAAA TEŻ NIE WIDZIAAAŁEM :) A TAK BARDZO CHCĘ
...
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 04 paź 2002, 22:40

Mam pytanie jeśli piosenka kończy się dzwiękiem respiratora tak jak się wcześniej wypowiadano --- to ile trwa ta piosenka. CHYBA NIE CHCECIE POWIEDZIEĆ ŻE DALEJ NIE MA JUŻ REFRENU????
...
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 04 paź 2002, 22:44

Mój kumpel widział klip i mówi że jest wypaśny. Mam nadzieję że niedługo będzie go można sciągnąć w dziale download.
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 04 paź 2002, 22:47

MAM NADZIEJĘ ŻE BĘDZIE ŚWIETNY-LICZE NA TO ŁEZKI
...
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 04 paź 2002, 22:56

NO NO NO ŁZY DAŁY POPIS! SPOKO CLIP. MYŚLALAM ŻE MI SIĘ NIESPODOBA BO GRA W NIM ABC ALE DA SIĘ JĄ ZNIEŚĆ WAŻNE ŻE ŚPIEWA ANIA WYSZKONI
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 04 paź 2002, 23:05

CHCIAŁBYM ZOBACZYĆ KLIP :( NAPOISZCIE MI COS O NIM
...
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 04 paź 2002, 23:22

co tu dużo pisać? poprostu spoko to trzeba zobaczyć więc leć przed telewizor włączaj vive lub mtv i czekaj.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 05 paź 2002, 3:30

A mnie interesuje skąd wzieliście Justynkę i czemu akurat z Łodzi????
Sylwia
Awatar użytkownika
Conrad
Posty: 154
Rejestracja: 21 cze 2002, 3:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Conrad » 05 paź 2002, 4:34

Sylwia, nie wiem czy ogladalas lezki w teleexpresie, bo tam powiedzieli ze lodzką justynke wzieli z przedszkola :P
Here I Am
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 05 paź 2002, 4:49

Conrad.....ale ja wiem że Justynka nie chodzi jeszcze do gimnazjum :) ale czemu akurat z Łodzi........czyżby to kogoś rodzinka (bez podtekstów .....ot zwykła ciekawość:))
Sylwia
Dorota
Posty: 918
Rejestracja: 08 maja 2002, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontaktowanie:

Postautor: Dorota » 05 paź 2002, 5:06

dzisiaj widziałam mały fragmencik clipu do "Anastazji"... Ta chwileczka, którą widziałam była bardzzzooo fajna... Mam nadzieję że "Anastazją" Łezki więcej zdziałają niż "JNLN", bo w końcu "Anastazja" jest boska... surer super super :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Są łzy, które jak ogień palą...
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 05 paź 2002, 6:13

Ja sobie sciągnołem ten teleexspres z Lzami. I po obejrzeniu fragmentu video do "Anastazji" nie moge się doczekać kiedy zobacze cały klip.
Awatar użytkownika
Malvina
Członek FFC
Posty: 1242
Rejestracja: 31 sie 2002, 18:56
Kontaktowanie:

Postautor: Malvina » 05 paź 2002, 14:32

NNareszcie VIVA puściła Anastazje,nagrałam sobie calutki teledysk i jest fantastyczny,no i do roli ABC nie mozna się przyczepić :D :D :D :?: :?:
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 05 paź 2002, 16:29

Może dzisiaj zobacze Anastazje na TVN w porgramie VIVa coś tam. JUż nie mogę się doczekać :lol:
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 05 paź 2002, 17:19

Też bym chciała zobaczyc teledysk, bo jeszcze nie miałam okazji go widzieć :?

Wróć do „Łzy”