teledysk do Anastazji

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 05 paź 2002, 17:37

już niedługo na vivie non stop bedzie lecieć "Anastazja" fajnie. podoba mi się choć widziałam tylko kawałek z teleexpresu. czekam na całą.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 05 paź 2002, 20:01

tez czekam... ale cos tv nie jest dla mnie łaskawe :(
Awatar użytkownika
DAWIDek
Posty: 46
Rejestracja: 05 maja 2002, 10:23
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postautor: DAWIDek » 05 paź 2002, 21:51

W tym tygodniu teledysk leciał na Vivie zawsze pomiędzy 22 a 23. Ja widziałem cztery razy i mam też nagrany. Dzisiaj chyba o 19 jest program "nowe na vivie" i napewno puszczą
Gdy gubię sny jakby nigdy nie były, wysycha źródło mojej wielkiej siły!
Awatar użytkownika
miko_asia
Posty: 2
Rejestracja: 05 paź 2002, 21:59
Lokalizacja: Kraków

^^

Postautor: miko_asia » 05 paź 2002, 22:05

Jejku jak zobaczyłam teledysk do anastazji to tak mi sie spodobał że musiałam go sobie ściagnąc :D poprostu kuul !!! ^^ ogladam go na okrągło :]
wrote by miko
Awatar użytkownika
kathleen_kelly
Posty: 714
Rejestracja: 22 kwie 2002, 7:00
Lokalizacja: Opole

Postautor: kathleen_kelly » 05 paź 2002, 23:11

( ... jak mnie tu dawno nie było ... ) ... Ja niestety nie widziałam jeszcze klipu ... nie mam nawet czasu włączyć telewizora ... heh :? Co do słów Adasia, że Pani Alicja zagrała swoją rolę niesamowicie ... to ( pomimo tego, że nie widziałam jeszcze klipu ) mogę powiedzieć, że nie zaprzeczam, że zagrała ją niesamowicie, jednak mogę powiedzieć, że kwestią sporną jest czy to aby na pewno " rola Pani Alicji " :roll: Ale to tylko moje zdanie ... jest jak jest ... i tyle. Mogę powiedzieć z tego co widziałam w teleexpresie, żę bardzo mi się podoba ta mała dziewczynka na karuzeli - widok nasuwa miłe skojarzenia ( Ilonka :wink: ) ... Mam pytanko - miko_asia ... ściągnęłaś klip z netu ? Jak tak to skąd ? Bo TV nie ma czasu włączyć, ale przy kompie czasem zdarzy mi się usiąść ... :wink:
" (...) there was a light in her eyes ... I used to see ... and the song in the words ... I used to hear (...) "
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 06 paź 2002, 4:29

Właśnie skąd to ściągnełaś?? Co do teledysku to dzisiaj widziałam po raz trzeci i już cały. Podoba mi się pomysl z tą lalką, jeszcze bardziej oddaje nieszczęście jakie spotyka tą dziewczynę. Jak to oglądam wydaje mi się jakby dla niej czas się już zatrzymał, ten teledysk mi się podoba najbardziej ze wszystkich dotychczas nagranych prze Łzy, a ABC dobrze wypadła. Aha podoba mi sięjeszcze jak ta mała Justysiu podchodzi na samym końcu i po prostu zabija "Anastazję"
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 06 paź 2002, 15:07

Jejku, w jusz widzieliście go po kilka razy a ja musze sie zadowolić tym kawałkiem z telekspresu. CHętnie bym sobie go sciągnął bo nie musiał bym ciągle szukaćw telewizji. :D
Awatar użytkownika
Bombadil
Posty: 31
Rejestracja: 11 cze 2002, 14:45

Postautor: Bombadil » 07 paź 2002, 1:14

taki sobie ten teledysk taki jakis nie-Lzowy
Sylwia
Członek FFC
Posty: 1691
Rejestracja: 21 kwie 2002, 17:28
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Sylwia » 07 paź 2002, 2:22

taki sobie ten teledysk taki jakis nie-Lzowy


Bombadil...możesz jakoś się na ten temat wypowiedzieć więcej...znaczy czemu tak twierdzisz ......bo nie kumam za bardzo :?
Sylwia
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 07 paź 2002, 3:12

Mloda mi tez sie najbardziej z wszystkich clipów podoba właśnie "Anastazja jestem" świetny ten teledysk i na samym początku, nie podobało mi się to, że na sygnale respiratora jest koniec teledysku(chyba respirator się to nazywa nie pamiętam ), ale jak zobaczyłam go po raz drugi to wiedziałam już, że to jednak dobrze że się tak kończy taką "atmosferę" nadaje temu teledyskowi...bardzo, ale to bardzo mi się ten clip podoba...nie wiedziałam, że aż tak bardzo będzie mi sie podobał...jak zobaczyłam tą małą jak podchodzi i odłącza ją od tego to aż moje serduszko się zatrzymało i nie mogłam oddychać tak mnie to wzruszyło, ale jest oki i tak ma być....bardzo mi sie to podoba...ach i rola Alicji też mnie bardzo zaskoczyła...nie mówiłam, że nie pasuje do tego teledysku, wręcz przeciwnie uważałam, że pasuje do niej ta rola, ale tak naprawdę nie myślałam, że wyjdzie jej to aż tak dobrze...no to na tym chyba koniec mojej wypowiedzi...


Sorki, że cały czas mówię, że bardzo mi się ten clip podoba, ale nie moge się powstrzymać....mówię to co czuję...

Poprostu ten clip mi się podoba i to baaaaaaaaaaaaaaardzo!!!!
Awatar użytkownika
miko_asia
Posty: 2
Rejestracja: 05 paź 2002, 21:59
Lokalizacja: Kraków

Postautor: miko_asia » 07 paź 2002, 15:14

Z tym teledyskiem to meczyłam sie w kazzie i winmx ;) to sie godzinami ściaga -_-' no cóz ale warto było :D
wrote by miko
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 07 paź 2002, 16:08

Jak wróce ze szkoły to sobie tez sciągne :D
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 07 paź 2002, 21:52

no ale skad to mozna sciagnac??
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 08 paź 2002, 3:44

miko_asia pisze:Z tym teledyskiem to meczyłam sie w kazzie i winmx ;) to sie godzinami ściaga -_-' no cóz ale warto było :D


ja plecam takze soulseak.
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 08 paź 2002, 4:42

qrde polecajcie sobie dalej, ale co wyjdzie z tego Waszego polecania skoro nie wiadomo skad to sciagnac?? :roll:

Wróć do „Łzy”