Wrocław.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 10 paź 2003, 21:10

Standardowa czyli ktora? Pisz, bo może inni by chcieli się z Tobą jakoś umówic :roll:
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 10 paź 2003, 21:11

Jelsi przyjade to 11:30 powinienem byc...
Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 10 paź 2003, 21:34

Ghrave czym przyjedziesz? naszym slawnym PKP? to ja po ciebie wyjde jesli wstane do tej godziny :P
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 10 paź 2003, 21:36

no PKP... nie ma innego wyjcia... trzeba sie przemecyzc...
Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 10 paź 2003, 21:40

aha spoko to jeszcze mi tylko powiedz na ktory peron :P i wyskocze po ciebie :P a reszte ustalimy na miejscu :P
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 10 paź 2003, 22:05

Ja sie nawet nie pytam - nie mam z kim jechac...
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
Martynka_Pajonczek
Posty: 529
Rejestracja: 27 mar 2003, 21:53
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka_Pajonczek » 10 paź 2003, 22:43

Ja jednak jade ;) jupi;D ale jeszcze nie wiem o ktorej bede ,ale do zobaczenia;****
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 10 paź 2003, 23:31

Skoro Piotrek byby ok 11:30... to pewnie i ja bym siepostarała o tej porze być, żeby nie robić zamieszania wokół sowjej osoby, tak przynajmniej wiedziałabym że kogoś tam spotkam...ale o któerj bedę nie powie teraz bo mi internet ledwo działa
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 11 paź 2003, 11:32

więc juz wiem o której przyjadę... niestety nie mam pociagu żeby był koło 11:30 we Wrocławiu... przyjadę pociagiem który będzie o 13:30 chyba... i o ile się nie mylę to zajeżdża on na ostatni peron we Wrocławiu... bo tak zazwyczaj jest z tymi pociągami z Jeleniej :D i chciałam napisać, że Justyś nie wyślę Ci pienędzy, bo na to samo wyjdzie jeśli kupię w dzień koncertu...
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 11 paź 2003, 12:56

ja Wam dam jeszcze odpowiedź co do tego o której bede i czym i czy wogóle bede. teraz to wszystko zalezy od tego czy bede miała sie tam czym dostać a potem wrócić. jeśli bym przyjechała to nie wcześniej jak na 17:00
kurcze zresztom sama jeszcze nie wiem, tak jak mówie zależy czym i zależy z kim. pozdrawiam :-)
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 11 paź 2003, 14:34

Na dzień dzisiejszy moje szanse sa ponizej zera... Nie jedzie ktoś tutaj po blisku autem z jednym wolnym miejscem?:(
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
Agacisko
Posty: 129
Rejestracja: 08 paź 2003, 20:59
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Agacisko » 11 paź 2003, 16:14

:D wpuszczą!! (16 lat to nie dużo ale się załapałam :) ) a więc ja też będę na koncercie :D teraz właśnie jade z koleżanką bileciki kupić :D
jestem very happy :D
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 11 paź 2003, 16:20

Ja też mam 16 i na pewno wpuszczą, tu akurat wiek nie ma nic do rzeczy ;) Mam nadzieję, że będziesz chciała się z nami spotkać przed koncertem :) Odezwij się do mnie na gg - 3253169
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 11 paź 2003, 17:12

Najprawdopodobniez będziemy (z Agą) tym 12.07 -pociąg z opola wiec peron 3ci zapewne :wink: do zobaczenia :)
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 11 paź 2003, 17:28

jesoos pisze:Najprawdopodobniez będziemy (z Agą) tym 12.07 -pociąg z opola wiec peron 3ci zapewne :wink: do zobaczenia :)


jesoos bede czekal chyba juz z Ghravem :P hehe juz sie ciesze :P lalala

Wróć do „Koncerty”