Wrocław.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Elly
Posty: 1350
Rejestracja: 03 lis 2003, 17:40
Lokalizacja: Mosina k/Poznania
Kontaktowanie:

Postautor: Elly » 12 gru 2004, 23:46

Brat, jak czytalam ta relacje to myslalam ze spadne z krzesła ze smiechu :D pozycja na popielniczkę i glonojada <hahaha> Jezuuuuu :D Zupa :D :D :D Bo padne....
Obrazek
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 13 gru 2004, 8:53

Faaaaaaaaajne relacje :D:D Nie malo sie usmialam :) hehe A zdjecia tez sa wporadku :D hehe

Aga <-- Ta zupa :P:P:P:P no nie moge :D:D :lol:
Awatar użytkownika
mar-r
Posty: 4485
Rejestracja: 04 maja 2003, 18:11
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: mar-r » 13 gru 2004, 19:29

Zapomniałem napisać że Ciacha kilkakrotnie mijaliśmy we Wrocku, ale udawał że nas nie zna. :P
Podobno są granice głupoty - to nieprawda
Awatar użytkownika
Konrado
Posty: 1467
Rejestracja: 14 lip 2004, 19:54
Lokalizacja: E 16°30'; N 50°51'; wys. 250 m n. p. m.

Postautor: Konrado » 13 gru 2004, 19:44

mar-r pisze:Po wyjściu z schizoidalnego pubu poszliśmy na ciapąg (4.09) pożegnaliśmy Dawcia, Konrada i Irka i w drogę.


To mysmy Was pozegnali a nie Wy nas :P
Obrazek
Awatar użytkownika
taodmisia
Członek FFC
Posty: 1632
Rejestracja: 17 lip 2003, 21:45
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: taodmisia » 13 gru 2004, 22:33

O rety nie spodziewałam się, że wszyscy będą tak huczeć z tej zupy :oops: :D
...:::Ubierała się na czarno i lubiła spiewac:::...
...:::Kochała się w kwiatach, motylach i drzewach:::...
Awatar użytkownika
mar-r
Posty: 4485
Rejestracja: 04 maja 2003, 18:11
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: mar-r » 13 gru 2004, 22:49

Ciesz się że nie z haka :P. Zapomniałem o Mordimerze - bardzo fajny kolo. I ja chcę na kooonceeertttttt.
Podobno są granice głupoty - to nieprawda
Afromen
Członek FFC
Posty: 312
Rejestracja: 14 gru 2004, 17:51
Lokalizacja: Świdnica

Postautor: Afromen » 14 gru 2004, 19:41

Krokie streszczenie :)
1. Pogon za busem do Wrocka;
2. Jezdzenie lacznikiem z Bielan 1 do Bielan 2;
3. Szukanie rynku we Wrocku;
4. Czekanie na reszte ekipy;
5. Szukanie knjapy i wyladowanie w "lokomotywie";
6. Oczekiwanie na rynku na Ace'go (kolo lodowiska :P ) -> zimno bylo;
7. Pojscie do super knajpy z Ace'm -> i wiadomo pogaduszki jakies tam :);
8. Droga do baru;
9. Akcje w Barze -> wszystko bylo widac w TV :D;
10. Spotkanie z Ania przy bramie :D -> Elly dostala M&M'sy;
11. Wedrowka na dworzec;
12. Mc Donald -> McZestaw tylko 9.90 HEHE :D;
12a. Wypad do knajpy -> 1.30 -3.35 -> piwo na litry :D;
14. Pozegnie Marka, Tej_od_zupy :), Elly i jej Taty na dworcu;
15. Zapiekanki na dworcu -> tylko 2.50 :D ;
16. Wladowanie sie do pociagu ;
17. Kima w Train'ie;
18. Pobudka tuz w Jaworzynie;
19. Przejzd super odlotowym samochodem Konrado'sa do Swidnicy;
20. Pozegnanie DawcioTarcio;
21. Kima w lozu :D ;


The End
Obrazek
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 14 gru 2004, 21:55

HEHE takiej relacji nie widzialam jeszcze :P:P:P Spoko :D
Ostatnio zmieniony 15 gru 2004, 7:53 przez tynka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Elly
Posty: 1350
Rejestracja: 03 lis 2003, 17:40
Lokalizacja: Mosina k/Poznania
Kontaktowanie:

Postautor: Elly » 15 gru 2004, 0:01

Ja też :D Pozdrawiam Irek :wink: Zeby Ci sie tych postów nazbierało.... <lol>
Obrazek
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 07 wrz 2005, 15:02

2005-09-24 WROCŁAW BAR, ul. Ks. Witolda
rozpoczęcie VI edycji programu "BAR" 20:00
Awatar użytkownika
sylwiak
Członek FFC
Posty: 5315
Rejestracja: 29 cze 2003, 17:28
Lokalizacja: Londyn / Katowice

Postautor: sylwiak » 07 wrz 2005, 17:13

Hmm... muszę pomyśleć ;)
A kto by jechał :>
tel. 794-968-977
Myspace :-) Last.fm :-) Facebook
Awatar użytkownika
Elly
Posty: 1350
Rejestracja: 03 lis 2003, 17:40
Lokalizacja: Mosina k/Poznania
Kontaktowanie:

Postautor: Elly » 07 wrz 2005, 21:21

Pewnie bedziemy my z Ojczenaszem i Michiru ;] Przypominam tez ze jeszcze nie wiadomo czy bedziemy mogli wejsc. Musze to załatwic z Jolą :]

Aha, mialam dodac, ze osoby pelnoletnie ktore mają dowod, pewnie wejdą bez problemów, tyle ze wejscie jest platne, niestety nie pamietam ile.
Obrazek
Awatar użytkownika
mar-r
Posty: 4485
Rejestracja: 04 maja 2003, 18:11
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: mar-r » 07 wrz 2005, 21:34

Przypominam że ostatnio z Acem weszliśmy bez problemu, może zlocik jakiś z Wujem zrobić?? Jak coś to mogę dryndnąć do Waldka i się spytać, ale mnie raczej nie będzie. Brak funduszy.
Podobno są granice głupoty - to nieprawda
Awatar użytkownika
Slaweeek
Posty: 555
Rejestracja: 19 kwie 2003, 16:37
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Slaweeek » 08 wrz 2005, 9:16

Hmm ja chętnioe bym się tam pojawił... o ile kosztorys imprezy mnie nie przerośnie...ale już zacznę zbierać:D
Awatar użytkownika
Sabina_ot_tak
Posty: 2404
Rejestracja: 21 lis 2003, 21:20
Lokalizacja: Raszowice/Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: Sabina_ot_tak » 08 wrz 2005, 13:29

Ja pewnie się pojawię:) Bardzo się cieszę,że Łzy zagrają ponownie we Wrocławu tak blisko mnie:) Tak więc do zobaczenia 4.09.:)
"KIEDY MOJĄ DUSZĘ OGARNIE CIEMNOŚC,KSIĘŻYC ZOSTANIE MOIM KOCHANKIEM"

tel:603418753, gg3231269

Wróć do „Koncerty”