Pamietnik Rosza

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 01 lut 2003, 18:05

jak mi wiadomo to do tej pory była mowa o "rekordzie" tematu Rosza. piszę rekordzie w cudzysłowie ponieważ ten temat nie pobił jeszcze rekordu
tematu pt. "Anastazja" tam było 34 stronki.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 01 lut 2003, 18:23

Paula a długo będzie 34???
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 01 lut 2003, 18:30

Rosz ma szanse pobić ten rekord bo do tematu Anastazji nikt już nie wraca i narazie temat zatrzymał siiem na 34 stronie a Rosz idzie do przodu i ma wielkie szanse. jak narazie bije rekord tylko w liczbie wyświetleń. ale mam takie pytanie. czy to rekordy są tu najważniejsze? chyba nie. ważna jest zawartość danego tematu, bo to właśnie jest nasze forum.,
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 01 lut 2003, 19:00

No pewnie, że nie jest ważny rekord...ważne to co piszemy o czym...można powiedzieć, że w jakimś tam procencie żyjemy tym o czym piszemy (nie wiem czy mnie ktoś zrozumiał, ale...) :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 01 lut 2003, 19:26

To moze nie piszmy jzu w tym temacie i wtedy rekordu nie bedzie.
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 01 lut 2003, 19:46

Nie no dlaczego...dla mnie nie jest ważny rekord...chciaz to fajna zabawa :lol: hehe...możemy pisać...chyba, że Wy nie chcecie to spox...dostosuję się do was jakoś..z bólem serca, ale się dostosuję... :twisted:
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 01 lut 2003, 20:35

Rosz! i co Ty na to? :?
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 01 lut 2003, 20:36

Namawiamd o bojktu tego topicu. Nalezy go niezwłocznie zamknąć :D :D :D
Awatar użytkownika
Rosz!
Posty: 156
Rejestracja: 29 wrz 2002, 17:37

Postautor: Rosz! » 02 lut 2003, 3:00

Ghrave - jak bedziesz duzy chcialbys zostac Konkolem?

A ogolnie to dalej uwazam ze zrobiono z tego tematu porazke ... totalna ...
Fantastycznie elokwentni
Płodzimy złote mysli
Przesadnie dowcipni
Na granicy śmiesznosci
Z łatwoscią znajdujemy
Szlacheckie korzenie
Nawet jeśli błękitu
We krwi jedna kropla
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 02 lut 2003, 3:08

Nie no Rosz...nie mów tak...ciesz się...no ale skoro mówisz, że porażka to może wytłumacz mi dlaczego tak myślisz...hmm??
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 02 lut 2003, 3:32

Rosz! to te dwie ostatnie strony.. :roll:
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 02 lut 2003, 15:50

Daga? O co chodzi z tymi dwiema ostatnimi stronami?
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 03 lut 2003, 17:41

fajnie by było gdyby ten temat doszedł tak do 60 stronki. hehh
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 03 lut 2003, 21:36

Paula jak sie postramy to dojdzie nawet do 100 :twisted:
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 04 lut 2003, 2:48

Co tu się stało... :roll:

Wróć do „Łzy”