Nie tylko ŁZY !!!

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Łzy Słońca
Posty: 78
Rejestracja: 16 paź 2003, 23:26
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Łzy Słońca » 22 gru 2003, 13:15

Witam was wiafdomo ze Łeski sanajlepsze na swiecie a ostatnio spodobały mi sie plytki takich zespołów jak:
1.Deep Purple "BANANAS"
2.Iron Maiden "DANCE OF DEATH"
3.Metallica "ST.ANGER"
4.Manowar "BATLE HYMNS"
5.HELLOWEN :evil: :twisted:
Awatar użytkownika
dokturek
Posty: 175
Rejestracja: 14 sie 2003, 23:49
Lokalizacja: Lublin

Postautor: dokturek » 22 gru 2003, 13:21

sara pisze:
dokturek pisze:Wynika z tego, że wszystkie płyty prowadzą do Łez :)


No Jelonek ma tyle z Łzami wspólnego, że ho ho :lol:



Do tej pory Jelonek kojarzył mi się tylko z przygrywaniem na skrzypcach do piosenek Łez dlatego zażartowałem, że wszystkie płyty prowadzą do tego zespołu:) Ale to chyba dobrze, że Jelonek ma takie wzięcie w róznych kapelach. Z tego co widzę jest dobry w tym co robi.
Marek C.
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 22 gru 2003, 15:32

Wg mnie to dobrze o Nim świadczy :D a oprócz przygrywania Łzą i udzielanie sie w zespole Ankh nagrał płyte także z Closterem .... i pewnie z kimś tam jeszcze też 8)
Obrazek
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 22 gru 2003, 20:52

Cień Anioła pisze:Skąd Wy tyle o Ich3 wiecie :roll: :twisted: A podobno (prawie) nikt Ich tu nie słucha :twisted: :wink:

Nie trzeba słuchać by coś wiedzieć... ja naprawden ie słucham w ogóle... ale wiem dlatego tylko że jak nie raz już pisałam, "mam znajomości" ;)
moja chyba najlepsza koleżnka z klasy słucha tak maniakalnie I3 jak ja Łez... ;) do tego ona sama śpiewa i tak sie złożyło że zna pewną panią z zespołu I3 ;) a że to jest żona Pucka ;) no iże one się przyjaźnią, więc mój dzień najczesciej się zaczyna "Mariola wiesz co sie stało??" i tu następuje zdanie relacji z dnia poprzedniego, co sie wydarzyło w I3, Spooko, Medicusue czy po troszku Closterze... oczywiście w relacjach ujawniamy tylko to co możemy ujawnić :D
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
dżola
Posty: 157
Rejestracja: 22 wrz 2003, 15:46
Lokalizacja: KATOWICE

Postautor: dżola » 22 gru 2003, 21:26

[size=24][b][i] 8) no tak ostatnio mam dużo wolnego czasu więc zaczełam słuchać swoje płytki nawet podobają mi sie:
1.płyteczki Goodsmack
2.Iron Maiden "DANCE OF DEATH"
3.Metallica "ST.ANGER"
4. a tam troche Korn(nawet cool)
5.Adema troche System of a down
no co ja mam gadać wymienie jeszcze kilka zespołów które mają fajne pioseneczki ale słyszałam jak narazie niektóre z ich płyt o to zespoły :D :
TRAPT
HOOBASTANK
3 doors down
Within temptation
NO DOUBT tak niektóre pioseneczki


Fajny oczywiście moim prywatnym zdaniem jest zespół Guano Apes, Nirvana jako clasic
no nie wiem ja poprostu kocham ROCK
no i wogóle music no nie
chyba sie zgadadzacie ze mną :?: :!: :wink:
8)
:twisted: :lol:

[size=18]
Ostatnio zmieniony 22 gru 2003, 21:29 przez dżola, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 22 gru 2003, 21:28

dżola... proszę o mniejszą czionkę ;-)
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
dżola
Posty: 157
Rejestracja: 22 wrz 2003, 15:46
Lokalizacja: KATOWICE

Postautor: dżola » 22 gru 2003, 21:30


oki sorki chciałam żeby nareście mnie ktoś zauważył :lol:
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 23 gru 2003, 12:24

No Dżola udało Ci się :P
Awatar użytkownika
M@rio
Posty: 33
Rejestracja: 19 wrz 2003, 12:29
Lokalizacja: Katowice

Postautor: M@rio » 23 gru 2003, 13:06

Moje ulubione to:
Linkin park:Meteora
Sweet Noise:Czas ludzi cienia
Metallica:Black album
Metallica:St.anger
Rasmus:Death Letters
Awatar użytkownika
Jakub_fan1
Posty: 183
Rejestracja: 05 lut 2004, 15:42
Lokalizacja: Pisz
Kontaktowanie:

oto te płyty

Postautor: Jakub_fan1 » 22 lut 2004, 17:40

1. ŁZY"Nie czekaj na jutro"
2. ŁZY"Jesteś jaki jesteś"
3. ŁZY"Z związku z samotnością"
4. ŁZY"Dema"
5. ...(sam nie wiem)
Wielki powrót? :D
Awatar użytkownika
mila
Posty: 567
Rejestracja: 20 wrz 2002, 23:13
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: mila » 22 lut 2004, 18:53

Jakub...z tego całego rozpędu zgubiłeś "Słońce"! :twisted:
Awatar użytkownika
ciacho
Członek FFC
Posty: 5977
Rejestracja: 27 mar 2003, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: ciacho » 22 lut 2004, 19:26

Jak mam wymieniać to co lubię to tak:

Metallice-"Ride The Lightning" i "Metallica"
Ozzy-"The Ultimate Sin" i "No More Tears"
Black Sabbath-"Paranoid" i "Sabbath Bloody Sabbath"
Paradise Lost-"Icon","Shades Of God" i "One Second"
Moonspell-"Darkness And Hope"
Nick Cave-generalnie wszystko.
Urszula-"Biała droga"
Wilki-"Przedmieścia"
Iron Maiden-"Brave New World" i "Rock In Rio"

I to by było na tyle :D
Oczywiście to jest tylko to co lubię tych danych zespołów i artystów najbardziej.A posiadam całe dyskografie tego wszystkiego co wymieniałem :D
Za nasze miasto i za te barwy, oddamy całe życie swe.
Zwyciężaj dla nas, my zwyciężamy.
Legio Warszawa kocham Cię.
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: oto te płyty

Postautor: Gosiaak » 23 lut 2004, 21:45

Jakub_fan1 pisze:1. ŁZY"Nie czekaj na jutro"
2. ŁZY"Jesteś jaki jesteś"
3. ŁZY"Z związku z samotnością"
4. ŁZY"Dema"
5. ...(sam nie wiem)

Spoko, nie mam nic przeciwko temu, że te płyty Ci się podobają... ale coś mi się zdaje, że my tu piszemy co nam się podoba oprócz Łez... ;)

Wróć do „Różne czyli Inne”