Zabrze.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
AtameS
Posty: 35
Rejestracja: 26 paź 2002, 4:57
Lokalizacja: Zabrze
Kontaktowanie:

eee miejsce to bylo.....

Postautor: AtameS » 26 paź 2002, 5:17

rzad 4 miejsce 59 ale nawet na nim nie siadalem:) a gdzie ty??
..::AtameS::..
Awatar użytkownika
Kacper
Posty: 21
Rejestracja: 26 paź 2002, 4:28
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: Kacper » 26 paź 2002, 5:19

Rzad trzeci, miejsce 55 :)
Potem pod sceną, moze widziales mnie - dlugie wlosy, krecone, i bluza Korn - Follow The LEADER.... :D
Awatar użytkownika
AtameS
Posty: 35
Rejestracja: 26 paź 2002, 4:57
Lokalizacja: Zabrze
Kontaktowanie:

chyba nie :)

Postautor: AtameS » 26 paź 2002, 5:23

jak ci mowielm nawet nie siadalem caly czas stalem w przejsciu :mrgreen:
..::AtameS::..
Awatar użytkownika
Kacper
Posty: 21
Rejestracja: 26 paź 2002, 4:28
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: Kacper » 26 paź 2002, 5:26

e, ale moze widziales synka w takiej bluzie :) jak tak to ja :)
ja siadlem na dwie piosenki.... i w tedy zauwarzylem iz mają fajne naglosnienie.... nijak do mojego.... zawsze sie z niego cieszylem, bo dla mnie super.... ale to co oni mieli.....no jestem pod wrazeniem :D
Awatar użytkownika
AtameS
Posty: 35
Rejestracja: 26 paź 2002, 4:57
Lokalizacja: Zabrze
Kontaktowanie:

Postautor: AtameS » 26 paź 2002, 5:28

no rzeczywiscie zajebicha :!: ale sie bania ubrala :lol: ale synka w takiej bluzie nie widzialem :((((
..::AtameS::..
Awatar użytkownika
Kacper
Posty: 21
Rejestracja: 26 paź 2002, 4:28
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: Kacper » 26 paź 2002, 5:32

a fajnie sie ubrala.... calkiem inaczej jak są te zdjecia w necie :).... szkoda iz nie wiedziales mnie:) no coz, jeszcze jest duzo okazji.... cholera, mam ochote pojsc na jakis inny, a tutaj pewno bedzie sezon iz nie bedzie nic ciekawego... same wilki i inne takie....heh :(
Awatar użytkownika
mabk
Posty: 17
Rejestracja: 24 paź 2002, 21:09
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: mabk » 26 paź 2002, 5:33

Wracając do Zabrza, to Zabrze leży koło "stolicy Polski" czyli Gliwic, a jak tego nie wiecie, to niestety do szkoły podstawowej klasa 1. Bo w sumie mówiąc, gdzie jest opel :?: Gliwice, a dlaczego bo to jest w stolicy. Mówię, Wam, nie że się chwale, ale ogólnie Gliwice, Ruda, Zabrze, Kraków (aha inne województwo :wink: ), są wspaniałymi miejscowościami, a nie jak np. Warszawa, że w hipermarkecie poszłem do WC i się zgubiłem. Dzisiaj niestety nie mogłem być na tym koncercie, byłem na konkursie Literackim jednego wiersza, czy jakoś tak. Oczywiście nie występowałem, bo nie chce robić konkurencji :wink: , chyba się zespół na mnie nie obrazi :) , ale wg. mnie było spoko, a żałuję, że nie byłem, przynajmniej inny termin. Może teraz w Gliwicach, ale nie w BRAWO (bo nie lubię tego miejsca). Może koło Radiostacji, jak ktoś nie wie, tzn. że się nie uczył historii wybuchu II wojny światowej, bo właśnie na radiostacji w Gliwicach (dawne niemcy) odbyła się prowokacja. Jeśli dalej nikt nie kojaży, to nie wiem, kulka wystarczy :?:
Pozdrawiam
Michał
...::: Jestem po to, aby pomagać :::...
Awatar użytkownika
Kacper
Posty: 21
Rejestracja: 26 paź 2002, 4:28
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: Kacper » 26 paź 2002, 5:37

a wiesz co.... moze byc nawet i w gliwicach, byle by gdzies blisko i zaniedlugo :)
a co do slaska to przyznam racje.... tutaj jest miasto obok miasta, metropolia, a nie....Warszawa a dookola wiocha....
Awatar użytkownika
AtameS
Posty: 35
Rejestracja: 26 paź 2002, 4:57
Lokalizacja: Zabrze
Kontaktowanie:

Postautor: AtameS » 26 paź 2002, 5:39

to jak?? rozpetamy wojne?? jeszcze raz?? ale czlowieku radiostacja jest zajebicho chocby eifel ;) ale nie macie DMiT'u a to juz cos!!czlowieku zaluj ze cie nie bylo na koncercie bo bylo zajebiscie
..::AtameS::..
Awatar użytkownika
AtameS
Posty: 35
Rejestracja: 26 paź 2002, 4:57
Lokalizacja: Zabrze
Kontaktowanie:

Postautor: AtameS » 26 paź 2002, 5:41

Kacper co racja to racja jebac warszewa tzn wsiorow!!!! Slaski i koniec !!!!!! to jest wypas!!!! a niech se lzy rozpetaajo ta wojne byle na slasku mash racje kacper ;)
..::AtameS::..
Awatar użytkownika
Kacper
Posty: 21
Rejestracja: 26 paź 2002, 4:28
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: Kacper » 26 paź 2002, 5:41

ooo wlasnie :) załuj :) a jest co....piekny koncert ...ja chce juz nastepny :D
Awatar użytkownika
mabk
Posty: 17
Rejestracja: 24 paź 2002, 21:09
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: mabk » 26 paź 2002, 5:42

Wiem, ale za to mieszkam pod nią nie dosłownie, ale ją widze z okna. Wogóle. Mamy za to teatr, no "Ruiny Teatru". Wg. może być w Zabrzu, ale żebym mógł się przygotować na niego.
Pozdrawiam
Michał
...::: Jestem po to, aby pomagać :::...
Awatar użytkownika
AtameS
Posty: 35
Rejestracja: 26 paź 2002, 4:57
Lokalizacja: Zabrze
Kontaktowanie:

Postautor: AtameS » 26 paź 2002, 5:42

no lzy szykojcie cos!!!!!slask czeka (znowu:))
..::AtameS::..
Awatar użytkownika
mabk
Posty: 17
Rejestracja: 24 paź 2002, 21:09
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: mabk » 26 paź 2002, 5:44

Wiem, żałować będę, chciałem sobie załatwić autografy i wałek :(
Pozdrawiam
Michał
...::: Jestem po to, aby pomagać :::...
Awatar użytkownika
AtameS
Posty: 35
Rejestracja: 26 paź 2002, 4:57
Lokalizacja: Zabrze
Kontaktowanie:

Postautor: AtameS » 26 paź 2002, 5:45

tez z dachy widze radiostacje!!!! to niech bedzie i ta radiostacje:) apropos tego teatru to na prawde ruina ;) ale spox my nie mamy tesco :)
..::AtameS::..

Wróć do „Koncerty”