WROCŁAW

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Olcia
Posty: 226
Rejestracja: 27 lis 2002, 1:54
Lokalizacja: Gliwice

ŁZY

Postautor: Olcia » 30 lis 2002, 4:27

cześć mam pytanie czy jest już ustalona data zlotu?? :?: :?:
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 30 lis 2002, 4:30

Zlot jest 6 w mikołajki.
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 30 lis 2002, 4:44

najprawdopodobnie..... w poniedziałek bede na bank wiedziała bo dzownie do Kariny - obiecałam jej z tym lokalem do poniedziału dac znac
Awatar użytkownika
lukrecja_15
Posty: 245
Rejestracja: 20 sie 2002, 20:04
Lokalizacja: Rawicz:)
Kontaktowanie:

Postautor: lukrecja_15 » 30 lis 2002, 4:57

Nio, i podobno kolo 15 ma byc...
Awatar użytkownika
Niussia
Posty: 213
Rejestracja: 23 wrz 2002, 5:51
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Niussia » 30 lis 2002, 6:25

Rozumiem, że spotkanie ma trwać godzine... Hmm... Ja bym bardzo chciała przyjechać, ale sama nie wiem. Nie stoje najlepiej z kasą, bo za dwa tygodnie jade na koncerty do Czech, a jechać taki kawał by przez godzine popatrzeć na Łzy to nie wiem czy sie opłaca... Hmmm... :x
Gdy do walki Ci zabraknie sił, chcesz poddać się, masz dość. Jestem tutaj aby pomóc Ci, więc wsłuchaj się w mój głos - (c) Tres
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 30 lis 2002, 16:33

Opłaca się, opłaca Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
lukrecja_15
Posty: 245
Rejestracja: 20 sie 2002, 20:04
Lokalizacja: Rawicz:)
Kontaktowanie:

Postautor: lukrecja_15 » 30 lis 2002, 18:24

No pewnie ze sie oplaca tylko rodzicow trzeba przekonac... :cry:
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 30 lis 2002, 19:57

opłaca, przeciez nawet jak zespoł pojdzie to nie rozejdziemy sie tak po prostu, hmm?? :twisted:
Awatar użytkownika
Niussia
Posty: 213
Rejestracja: 23 wrz 2002, 5:51
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Niussia » 30 lis 2002, 22:44

No ja z rodzicami to nie mam problemu... jak sobie sfinansuje to pojadę... :)
Gdy do walki Ci zabraknie sił, chcesz poddać się, masz dość. Jestem tutaj aby pomóc Ci, więc wsłuchaj się w mój głos - (c) Tres
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 01 gru 2002, 4:32

Justysiu! Z rodzicami załatiwone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeszcze nie wiedzą, ze w sobotę idę na całą nockę do chłopaka na osiemnastkę ale to nic, mogą sięsami domyśleć, przecie to logiczne, bo to osiemnastka :lol:
Teraz jest tylko problem pieniędzy...
Mój Ukochany nie ma pieniędzy na bilet, bo autem mama mnie nie chce puścić, bo mówi, ze niebezpiecznie, (kierowałby kolega), więc, jak wszystko będzie na 100% pewne dam Ci znać na gg i się umówimy na dworcu, ale mam nadzieję, że w piątek nie idziesz do szkoły, bo ja zamierzam przyjechać wcześniej...
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 01 gru 2002, 4:33

zadowolna :?: :?: :?: :?: 8)
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 01 gru 2002, 4:47

mloda!! super!!!!!! to o ktorej bys przyjechała???? bo bym musiała sie urwac z budy :D
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 01 gru 2002, 18:45

co?????????? zlot już w mikołajki?????!!!!!
ups a ja myślałam że dopiero w lutym. o cholera trzeba kierowcę kombinować.
ejjjjj napiszcie mi dokładnie kiedy zlot i o której i w jakim lokalu. plissssss
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 01 gru 2002, 18:47

Dokładne Info przekaze Ci Justysia.
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 01 gru 2002, 18:53

oki dzięki
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"

Wróć do „Koncerty”