CHAT na www.lzy.pl / przeniesiony na ffclzy.pl

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 08 lis 2002, 21:53

kurcze dlaczego ja wcześniej tu nie zajrzałam? zresztom nie mogłam bo niebyło mnie w domu. ale się spóźniłam.jade dziś do babki i niewiem czy tam gdzie ona mieszka skombinuje jakiegoś kompa... no coż może innym razem. ale najlepiej jakby to była wcześniejsza pora bo mam w domu modem i niezawsze mi działa.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 08 lis 2002, 21:54

Następnym razem bedzie trzeba zapodac jakąś wczesnijeszą godzine. :D
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 08 lis 2002, 21:58

dzięki za poparcie Ghrave :)
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 08 lis 2002, 22:00

Nie ma za co. :D Słuze pomocą. :D
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 08 lis 2002, 22:07

jak zawsze uprzejmy. dziękuję
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 08 lis 2002, 22:13

Ghrave nie jest uprzjemy, on sie tylko podlizuje ;)
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 08 lis 2002, 22:17

Ja sie podlizuje :shock: Jestem tylko miły. :wink:
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 08 lis 2002, 22:17

aha spoko mu opinię robisz
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 08 lis 2002, 22:21

i tak kazdy wie, ze ja Ghrave'a uwielbiam :D
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 08 lis 2002, 22:27

ja też go lubię- przekonałam siem że jest miły po tych wszystkich wypowiedzach na forum.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 08 lis 2002, 22:41

gdyby nie Ghrave, to nie mogłabym teraz cieszyc sie czyms... juz on wie czym ;)
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 08 lis 2002, 22:47

nie zdradzisz co?
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 08 lis 2002, 23:03

Justysia kogo mash na myśli mówiąc o "napalinych 11latkach"??BUZIAKI KOCIAKI
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 08 lis 2002, 23:07

Paula - to nie tajemnica, ale powiedzmy ze nie zdradze ;) ale znajac zycie, to Ghrave napisze heh
Martynka - miałam na mysli ta dziewczynke, ktora zapraszała Adama na ciasteczka :D
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 08 lis 2002, 23:09

Niestety nie napisze o co chodiz bo to raczej nie jest legalne. :D Ale jest to związane z muzą.

Wróć do „Łzy”