CHAT na www.lzy.pl / przeniesiony na ffclzy.pl

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Syriel
Posty: 2311
Rejestracja: 27 sie 2002, 17:28
Lokalizacja: Jaworzno/Kraków

Postautor: Syriel » 28 lip 2004, 17:50

... wierzę Ci, dlatego tym bardziej dziwi mnie zachowanie Adama.
Awatar użytkownika
kasieńka
Posty: 2301
Rejestracja: 30 cze 2003, 16:09
Lokalizacja: G-wo

Postautor: kasieńka » 31 lip 2004, 21:15

czy u was tez chat Łez nie działa :?: :roll:
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 31 lip 2004, 22:10

tak, mi też czat nie działa.
Awatar użytkownika
ARTURO2000
Posty: 394
Rejestracja: 01 lip 2004, 15:38
Lokalizacja: krosno

Postautor: ARTURO2000 » 04 sie 2004, 10:17

zapraszam zespol lzy NA CZAT. Mysle ze dobrym pomyslem bylo by aby zespol zapowiedzial kiedy bedzie.Pozdrowienia dla zespolu i fantastycznej ANI :wink:
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 04 sie 2004, 13:55

Arturo, ale juz Ci pisaliśmy, że czasem pojawi się ktoś z zespołu całkiem niezapowiedzianie, bo zapewne sami do końca nie wiedzą kiedy będą mieli czas wolny... raz był czat zapowiedziany i panował całkowity chaos
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Asia
Posty: 38
Rejestracja: 03 sie 2004, 17:20
Lokalizacja: karpacz

Postautor: Asia » 05 sie 2004, 14:09

Ja odwiedzam Chat ale zawsze są tam tylko 2 lub góra 3 osoby . Gdyby zespół częściej odwiedzał chat napewno było by ich więcej . POZDRO :lol:
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 05 sie 2004, 22:31

spróbuje wejsć na czata ok 22 wtedy jest zawsze więcej osób ;-)
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 06 sie 2004, 12:32

Heh.. wczoraj byłam na czacie od... nawet nie pamiętam kiedy tam byłam... :)
Awatar użytkownika
Aja
Posty: 975
Rejestracja: 06 gru 2003, 9:01
Lokalizacja: Jastrzębie

Postautor: Aja » 12 sie 2004, 23:05

Działa Wam czat ?????????????????? Bo mi nie i nie wiem czemu i czy tylko mi ;-(
"Żyj tak jakbyś wiedział, że jest to ostatni dzień twojego życia."
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 12 sie 2004, 23:39

działa nam
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
MeDuZa
Posty: 593
Rejestracja: 05 maja 2004, 20:57
Lokalizacja: Przemyśl
Kontaktowanie:

:P

Postautor: MeDuZa » 13 sie 2004, 18:59

Ja przeważnie jak wchodzę to kogoś zastaję, przynajmniej jedną osobę :)
Awatar użytkownika
Tomas(J.W.P)
Posty: 487
Rejestracja: 29 wrz 2003, 3:18

Postautor: Tomas(J.W.P) » 13 sie 2004, 21:25

Ja zem czatu na oczy nie widzial od okolo 2 w nocy 1 lipca br. :P
Oh, jakiz to wstrzas nie miec do niego dostepu :/
Seeee puku. :P

Polsko Ojczyzno moja, Ty jestes jak zdrowie
Ten tylko sie dowie, kto pijac Twe zdrowie, lezal na Tobie, ;)
Awatar użytkownika
kasieńka
Posty: 2301
Rejestracja: 30 cze 2003, 16:09
Lokalizacja: G-wo

Postautor: kasieńka » 14 sie 2004, 10:37

chciałabym zauwazyć , ze ostatnio są takie pustki i na chacie i na forum :(
zdaza sie, ze wejde o 21.00 i nie ma zadnej osoby :roll:
Awatar użytkownika
ARTURO2000
Posty: 394
Rejestracja: 01 lip 2004, 15:38
Lokalizacja: krosno

Postautor: ARTURO2000 » 06 wrz 2004, 14:41

dziala wam stary czat bo mi nie :evil:
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 06 wrz 2004, 14:59

Ogłaszam ze nasz kochany stary czacik został zablokowany :cry: eh trzeba bedzie sie przyzwyczaic do nowego :evil:

Wróć do „Łzy”