Niespodzianka....czyżby mikołajowa..?:)

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 24 lis 2002, 21:31

jestem dilerem- to napewno bedzie to. a dlaczego tak uważam napisałam wcześniej w tym samy m temacie. nie dosłownie że Mikołaj jest dilerem narkotyków. bo może być dilerem prezentów... ale nie bede siem powtarzać.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Niussia
Posty: 213
Rejestracja: 23 wrz 2002, 5:51
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Niussia » 26 lis 2002, 2:32

Niespodzianka na Mikołajki będzie i to jaka... ;) !!!
Gdy do walki Ci zabraknie sił, chcesz poddać się, masz dość. Jestem tutaj aby pomóc Ci, więc wsłuchaj się w mój głos - (c) Tres
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 26 lis 2002, 3:33

Ja tam w każdym razie czekam z zniecierpliwieniem na ten teledysk.Jestem ciekawa jak będzie wyglądał.
Awatar użytkownika
Niussia
Posty: 213
Rejestracja: 23 wrz 2002, 5:51
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Niussia » 26 lis 2002, 3:35

I nie musi być to teledysk! :)
Gdy do walki Ci zabraknie sił, chcesz poddać się, masz dość. Jestem tutaj aby pomóc Ci, więc wsłuchaj się w mój głos - (c) Tres
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 26 lis 2002, 3:51

a ja wiem jaka to niespodzianka :D mysle, ze ciut sie zdziwicie :D ale mysle ze to bedzie Wam odpowiadało... :D
Awatar użytkownika
Niussia
Posty: 213
Rejestracja: 23 wrz 2002, 5:51
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Niussia » 26 lis 2002, 4:40

Pewnie nie wszystkim Justysia... hehe... nie wszystkim! Ale mi na pewno! :lol:
Gdy do walki Ci zabraknie sił, chcesz poddać się, masz dość. Jestem tutaj aby pomóc Ci, więc wsłuchaj się w mój głos - (c) Tres
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 26 lis 2002, 14:17

Justysia pisze:a ja wiem jaka to niespodzianka :D mysle, ze ciut sie zdziwicie :D ale mysle ze to bedzie Wam odpowiadało... :D


Jak wiesz to dlaczego nam nie powiesz??
Ja nie mam pojęcia co to będzie a chciałabym wiedzieć :(
Obrazek
Awatar użytkownika
Niussia
Posty: 213
Rejestracja: 23 wrz 2002, 5:51
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Niussia » 26 lis 2002, 18:00

Wszystko w swoim czasie... :) Niech pozostanie to jeszcze nispodzianką chociaż przez kilka dni.
Ale to nie jest to, o czym mówili chłopacy... oni wyraźnie mówili o teledysku, a my nie... wiec teledysk tez pewnie bedzie!
Gdy do walki Ci zabraknie sił, chcesz poddać się, masz dość. Jestem tutaj aby pomóc Ci, więc wsłuchaj się w mój głos - (c) Tres
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 26 lis 2002, 18:19

teraz to ja już nic nie wiem :roll: :evil:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 26 lis 2002, 23:02

nie chodzi tu o teledysk :D
chodzi o cos o co było takie zamieszanie... i jest ;)
szczegoły moze jutro?? chyba, ze Niussia chce powiedziec juz ;)
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 26 lis 2002, 23:05

Ciekaw o co chodzi. Hmmmmmmmm :wink:
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 26 lis 2002, 23:09

no własnie :twisted:
Awatar użytkownika
Niussia
Posty: 213
Rejestracja: 23 wrz 2002, 5:51
Lokalizacja: Bydgoszcz/Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Niussia » 27 lis 2002, 2:13

Poczekajmy jeszcze Justysia! :)
Gdy do walki Ci zabraknie sił, chcesz poddać się, masz dość. Jestem tutaj aby pomóc Ci, więc wsłuchaj się w mój głos - (c) Tres
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 27 lis 2002, 3:43

Nie wiem czy ja do Mikołajek wytrzymam :?
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 27 lis 2002, 4:29

jutro chyba wszystko powiem :D jak juz załatwione bedzie co trzeba :D

Wróć do „Łzy”