Łzy-blog

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
DawcioTarcio
Członek FFC
Posty: 2267
Rejestracja: 25 sie 2003, 18:29
Lokalizacja: Kraków

Postautor: DawcioTarcio » 26 sie 2005, 18:27

lukrecja_15 pisze:No prosze....Adam się fanclubu dorobił :lol:


Nie pierwszego i nie ostatniego jak przypuszczam ;P.
Awatar użytkownika
MC
Posty: 697
Rejestracja: 02 maja 2005, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: MC » 26 sie 2005, 21:59

no bo Go baaardzo lubimy :D i On o tym wie :)
Awatar użytkownika
sandras14
Posty: 24
Rejestracja: 28 sie 2005, 11:48
Lokalizacja: PiŁa
Kontaktowanie:

Postautor: sandras14 » 01 wrz 2005, 10:52

Wasze blogi są cudowne :) Ja nie ma bloga o Łzach...Ale bloga oglnie mam :) Pozdrawiam i zycze udanego roku szkolnego i ładnego prowadzenia blogow :)
Awatar użytkownika
Nietoperzyca
Posty: 1597
Rejestracja: 30 sie 2005, 20:40
Lokalizacja: Miasto biznesu i seksu. "Niech się walą Ci, co nie znają Pidżamy!" - Małgoś.
Kontaktowanie:

Postautor: Nietoperzyca » 02 wrz 2005, 22:31

Dzieki wam wszystkim, za fajne blogosy :D . Musze troche popregladac:P. Pozdrawiam wszystkich. Zapraszam na moje gg, a jesli jestes z Pily to juz szczegolnie, bo staram się nas jakoś zrzeszyć :P
Obrazek
Awatar użytkownika
kamilka.kamila
Członek FFC
Posty: 1308
Rejestracja: 26 lip 2005, 18:09
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: kamilka.kamila » 16 wrz 2005, 12:47

Dzięki :D :D :D Kocham cie dzięki za te szablony mój blog to www.kamilka.kamila.mblog.pl
Awatar użytkownika
śmiech_przez_łzy
Posty: 1280
Rejestracja: 14 kwie 2004, 13:57
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Postautor: śmiech_przez_łzy » 16 wrz 2005, 16:36

kamilka.kamila pisze:Dzięki :D :D :D Kocham cie dzięki za te szablony mój blog to www.kamilka.kamila.mblog.pl


Ja je tylko znalazłam i bez jakiś wyznań miłości mi tu proszę :roll:
Awatar użytkownika
sylwiak
Członek FFC
Posty: 5315
Rejestracja: 29 cze 2003, 17:28
Lokalizacja: Londyn / Katowice

Postautor: sylwiak » 16 wrz 2005, 19:27

Tak apropo tych szablonów...
Panuje taka zasada że jak się bierze to trzeba
się tej osobie wpisać do księgi gości...
a skoro tu są same szablony to chyba (kamila)
się nie wpisałaś...
więc ostrzegam że mogą blokować bloga...


A szabloniki fajne... szczególnie żółty :)
tel. 794-968-977
Myspace :-) Last.fm :-) Facebook
Awatar użytkownika
śmiech_przez_łzy
Posty: 1280
Rejestracja: 14 kwie 2004, 13:57
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Postautor: śmiech_przez_łzy » 16 wrz 2005, 20:40

Odnalazłąm tę stronę: http://blog4you.mylog.pl/
Awatar użytkownika
kamilka.kamila
Członek FFC
Posty: 1308
Rejestracja: 26 lip 2005, 18:09
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: kamilka.kamila » 01 sty 2006, 15:20

Mam pytanko co do blogów jak znajdziecie jakiś avatar czy kalendarz itp. Ale z łzami to proszę dajcie coś bo robię bloga a bym chciała mieć z łzami szukałam trochę w necie ale nic niema.
Awatar użytkownika
adir
Członek FFC
Posty: 1177
Rejestracja: 01 wrz 2005, 19:46
Lokalizacja: Radom

Postautor: adir » 30 sty 2006, 17:17

Ja też nie widze!!
Ostatnio zmieniony 18 cze 2006, 23:03 przez adir, łącznie zmieniany 2 razy.
After all is said and done,
One and one still is one.
When we cry, when we laugh,
I am half, you are half.
Awatar użytkownika
kamilka.kamila
Członek FFC
Posty: 1308
Rejestracja: 26 lip 2005, 18:09
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: kamilka.kamila » 30 sty 2006, 17:53

Bardzo fajny tylko za dużo zdjęć ze oficjalnej stronki:d
Awatar użytkownika
Emanuelnoire
Posty: 2058
Rejestracja: 20 lut 2005, 9:12
Lokalizacja: Szczecin/ Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Emanuelnoire » 30 sty 2006, 18:38

Przpraszam ale dla mnie to żenada :roll:
Cosmic Love
Awatar użytkownika
DawcioTarcio
Członek FFC
Posty: 2267
Rejestracja: 25 sie 2003, 18:29
Lokalizacja: Kraków

Postautor: DawcioTarcio » 30 sty 2006, 20:17

Dla mnie też Em ;) Te teksty są żałosne.

Blog jak blog, jaki to ma sens ile jest blogów o łzach :/
Awatar użytkownika
gwiazdeczka
Członek FFC
Posty: 260
Rejestracja: 13 sty 2006, 21:50
Lokalizacja: Białystok

Postautor: gwiazdeczka » 01 lut 2006, 20:56

to jest blog mojej znajomej chciałabym wiedzieć co o nim myslicie www.anecia666.blog.onet.pl
Skoro już jestem tu, nie zatrzymujcie mnie
Jeśli mnie znasz, to wiesz, zrobię co chcę
__________________________________
gg:7031380:)

Wróć do „Łzy”