DZIWNE POGLĄDY RODZICÓW

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
kasieńka
Posty: 2301
Rejestracja: 30 cze 2003, 16:09
Lokalizacja: G-wo

Postautor: kasieńka » 02 gru 2003, 15:58

u nas w szkole dziewczyna zaszła w ciąze w wieku 13 lat....a moze i w wieku 13 lat urodziła :? to przesada...mnie by rodzice z domu wygnali gdyby sie dowiedziele ze jestem w ciązy
Awatar użytkownika
nula
Posty: 220
Rejestracja: 09 maja 2003, 22:31
Lokalizacja: Wschowa

Postautor: nula » 02 gru 2003, 16:45

u mnie w mieście jest dziewczyna która w wieku 18 lat ma już 3 dzieci
gdybym ja była w takiej sytuacji miałabym na pieńku z rodzicami
Awatar użytkownika
Ivi
Posty: 226
Rejestracja: 20 cze 2003, 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: Ivi » 02 gru 2003, 19:23

moi pewnie nawet nigdy nie mysleli o tym ze taka sytuacja mogla by zaistnieć..
"Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
Zostaną po nich buty i telefon głuchy(..)
Potem cisza normalna więc całkiem nieznośna
Jak czystość urodzona najprościej z rozpaczy
Kiedy myślimy o kimś zostając bez niego(..)"
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 02 gru 2003, 19:35

mloda.jg pisze:Asiuńciu a czemu Ty sie nie pochwalisz swoim tatą z którym byłaś na CastleParty... :D[/color]



hehe ;P a co tu sie chwalić ;P wszyscy mówią, że mam fajnego tate, a on tak tylko z pozoru wygląda ;P


ps. mój 900 post :lol:
Awatar użytkownika
anka, ot tak
Posty: 382
Rejestracja: 07 lip 2003, 22:15
Lokalizacja: warszawa

Postautor: anka, ot tak » 04 gru 2003, 13:59

moim zdaniem, fajnie jest miec w takim wieku dzieci... coprawda męczace, zajmuje dużo zasu, trudno się uzcyć, ale przecież awsze jest ktoś kto cię kocha, i to jest coś tak wspaniałego, ze warto troche pocierpieć...
...Dzieci są jak zwierciadła. Odbijają miłość. Jesli daje im się miłość, oddają ją. jeżeli niczego im się nie daje, nie mają czego oddać...
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 04 gru 2003, 15:23

ale nie zawsze będziesz na rodziców utrzymaniu... kiedyś będziesz musiała sie usamodzielnić, a z dzieckiem to będzie bardziej trudne... no i szybko musisz wydorośleć... skracasz sobie młodość...
więc ja chyba jednak wolalabym żeby moje dziecko było planowane ;-)
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 04 gru 2003, 18:18

a moim zdaniem to niefajnie.. ja bym bynajmniej w wieku 14lat nie chciała dziecka miec.. ja chce sie jeszcze wyszalec, jak najdluzej pobyc dzieckiem.. mam teraz mnostwo obowiązkow, a gdybym jeszcze miała dziecko.. :shock:
Awatar użytkownika
Belitka
Członek FFC
Posty: 3145
Rejestracja: 14 mar 2003, 2:51
Lokalizacja: że :P
Kontaktowanie:

Postautor: Belitka » 04 gru 2003, 18:24

Rodzice casem przesadzają!
Wiadomo martwią się o nas, ale przecież słowa piosenek nic nie znaczą. :wink: Obrazek
Awatar użytkownika
Deathcola
Posty: 15
Rejestracja: 20 paź 2003, 16:42
Lokalizacja: Grajewo

Postautor: Deathcola » 05 gru 2003, 21:20

Ja już się starszymi nie przejmuję, niech sądzą co chcą. Ale najlepiej było, jak za starych, dobrych (?) czasów słuchałam hip hopu. Zawsze jak mama wchodziła, to co chwilę było "ekheeemmmm" żeby ukryć przekleństwa. :D Teraz się czepia tylko "niereligijnych" piosenek i wyrażen "gówno warte" itp. :P
Skoro już jestem tu
Nie zatrzymujcie mnie
Jeśli mnie znasz to wiesz
Zrobię co chcę...!
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 06 gru 2003, 17:47

tak jeszcze wspomne o moim tacie ;) niedawno znowu byl na koncercie.. :roll: tym razem na Deep Purple..
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 06 gru 2003, 21:47

a moja mama w całym swoim zyciu była na koncercie M. Jacksona i 2x na Bajmie i na Ich Troje :D

a mój tata na AM Jopek i Kasi Skrzyneckiej :P
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 06 gru 2003, 23:00

Ja wolę się nie chwalić czego słuchają moi rodzice... powiem tak słuchają tego czego słuchają wszyscy 50- letni ludzie... ;-)
ale najważniejsze że są tolerancyjni wobec mojej muzykki :D i mnie nawet tata podwiezie na koncert :D
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 07 gru 2003, 0:05

moi rodzice słuchają obecnie Łez. wiem że tata lubie jeszcze Queen i The Roling Stones a reszty nie znam. słuchają tego co ja słucham.podoba im sie nawet.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 07 gru 2003, 0:44

moj tata tzn ojczym ma dopiero 26 albo 27 lat jest o 9 lat mlodszy od mojej mamy a slucha uwaga uwaga... Nirvany Black Sabath , Bluesa , Jazzu i takich tam jeszcze swoich wynalazkow :) ale nielubi LEZ a moja mama oznajmila mi ze lZY to nic specjalnego ze ich piosenki sa takie sobie... powiedzialem jej co mysle o jej guscie muzyki :twisted:
Zorganizuj sobie Spontanicznosc!
Awatar użytkownika
Ivi
Posty: 226
Rejestracja: 20 cze 2003, 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: Ivi » 07 gru 2003, 13:34

ja moim nie nie mówie co myśle o ich muzyce...(np. stachurski czy cos ) bo nie chce mnie sie sluchac o tym ze jak bede starsza to napewno tez nie bede sluchac tego co moje dzieci i tak dalej.. :D ale moj tato to juz czasem poslucha z mna co spojniejszych rzeczy :D
"Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
Zostaną po nich buty i telefon głuchy(..)
Potem cisza normalna więc całkiem nieznośna
Jak czystość urodzona najprościej z rozpaczy
Kiedy myślimy o kimś zostając bez niego(..)"

Wróć do „Różne czyli Inne”