SPOTKANIA INTEGRACYJNE.......

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
sliwka
Posty: 533
Rejestracja: 03 gru 2002, 1:16
Lokalizacja: Stargard

Postautor: sliwka » 11 lut 2003, 4:58

wiem ze jest taki osobowy o 16:15 i jest w stargardzie o 17. ale zobacz jeszcze inne i sobie tam wybierzcie a my sie dostosujemy. chyba ;P
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 12 lut 2003, 3:37

Jutro w okolicach godziny 16 Stargar zostganie nawiedzony przez Szczeciniaków. :wink:
Awatar użytkownika
sliwka
Posty: 533
Rejestracja: 03 gru 2002, 1:16
Lokalizacja: Stargard

Postautor: sliwka » 12 lut 2003, 15:34

no to czkamy ;P
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 12 lut 2003, 19:42

No i zlotu w Szczecinie nie ma bo sie szanownej rackiej tylka z domu nie chcialo ruszyc :?
Awatar użytkownika
sliwka
Posty: 533
Rejestracja: 03 gru 2002, 1:16
Lokalizacja: Stargard

Postautor: sliwka » 13 lut 2003, 1:42

wez mi nic nie mow bo jestm zla i wiedzialam ze tak bedzie
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 13 lut 2003, 19:43

Ja jzu yłem przygotowany do wyjscia jak ise idowiedizałem ze zlotu nie ma. ALe mowi sie trudno, i do 3 razy sztuka.
Awatar użytkownika
Bursztyn
Członek FFC
Posty: 617
Rejestracja: 02 wrz 2002, 21:46
Lokalizacja: ..różnie to bywa;)

Postautor: Bursztyn » 20 lut 2003, 0:42

Bez komentarza.
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 20 lut 2003, 2:02

Ehh...ciekawe czy jeszcze jakis zlot z Zachodniopomorskiego bedzie......
Awatar użytkownika
sliwka
Posty: 533
Rejestracja: 03 gru 2002, 1:16
Lokalizacja: Stargard

Postautor: sliwka » 20 lut 2003, 2:11

jak zorganizujemy gdzies tak z 50 to moze ktorys wypali, nie ma sie co lamac ;P
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 07 lis 2003, 0:21

Bursztyn



Dołączył: 02 Wrz 2002
Posty: 63
Skąd: hehe..Stargard Szczec.
Wysłany: Pią Lis 07, 2003 0:52 Temat postu: A może zlot?

--------------------------------------------------------------------------------

Hej hej ludziska!! A możę by tak jakiś...zlocik...? Mam na myśli zlot fanów z zachodniopomorskiego,ale jesli ktos przyjedzie z np. Śląska też będzie mile widziany !
Awatar użytkownika
benektorun
Członek FFC
Posty: 1387
Rejestracja: 01 lut 2003, 23:40
Lokalizacja: Poznań

Postautor: benektorun » 07 lis 2003, 9:58

Tradycyjnie jestem za ale za Toruniem...,.. ale po co jak jest teraz spotkanie w jaworznie...
jak to forum będzie takie jak kiedyś to tu wrócę...
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 07 lis 2003, 15:12

pati z Pszowa



Dołączył: 07 Wrz 2003
Posty: 12
Skąd: Pszów
Wysłany: Pią Lis 07, 2003 16:08 Temat postu: Zlot FFC

--------------------------------------------------------------------------------

myślałm ostatnio czy by nie zrobić jakiegoś zlotu w Pszowie
możnaby wynająć lodowisko na 1-2 godziny a potem moglibyśmy pójść do Pysi - kawiarni w której się kiedyś ŁZY spotykały
na naszym zlicie oczywiście nie mogłoby zabraknąć ŁEZ
zastanówcie się nad tym:)
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 07 lis 2003, 17:50

Popieram pomysł Pati, bo dawno... nie bylam na lodowisku! :lol:
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
Asia Michalik
Posty: 56
Rejestracja: 29 paź 2003, 22:35
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Postautor: Asia Michalik » 07 lis 2003, 17:54

No ja też bym chętnie się spotkała z osobami z Ślaska.
Awatar użytkownika
Marcin-Moon
Członek FFC
Posty: 1674
Rejestracja: 06 sie 2002, 18:13
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Marcin-Moon » 07 lis 2003, 17:58

No do Jaworzna zapraszamy :D
...

Wróć do „Łzy”