SPOTKANIA INTEGRACYJNE.......

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
pati z Pszowa
Posty: 235
Rejestracja: 07 wrz 2003, 16:35
Lokalizacja: Pszów

Postautor: pati z Pszowa » 14 lis 2003, 14:18

Z miłą chęcią poszłabym na takie spotkanie ale ostatnio nie mam czasu i kasy (szkoła i wogóle)
mże kieyś zrobimy jakieś spotkanie w Rybniku?
pozdrawiam Pati i Nati (siostra Pati:))
nienawidze alkoholików....
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 14 lis 2003, 21:38

o porzadek w piwnicy dba tata :D
a do Austrii... naprawdę chciałabym kiedys na narty tam pojechac :D albo mam lepszy pomysł, macie tam jakies lodowiska to na łyżwy można by pójść :D łyżwy są bezpieczniejsze od nart, większe prawdopodobieństwo że wrócę cała ;-)
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 14 lis 2003, 21:45

mamy hehe ja chodze od czasu do czasu :twisted:
Zorganizuj sobie Spontanicznosc!
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 15 lis 2003, 0:04

ja nie lubie łyżew! nie umiem jeździć i nie bede umiała, na rolkach też nie umiem- niemiłe wspomnienia hiehie.
wole narty i uważam ze to jest bezpieczniejszy sport, przynajmniej nie jeździsz po lodzie i łatwiej utrzymać równowage bo masz na nogach deski a nie łyżwy.. nie ustałabym nawet minuty na łyżwach.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 15 lis 2003, 17:34

Paula_Jestem pisze:nie ustałabym nawet minuty na łyżwach.

Też tak myslalam o sobie, jak bylam pierwszy raz na łyżwach.. ;) I co ciekawe... Nie glebłam ANI RAZU przez całą godzine :lol:
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 623
Rejestracja: 17 lip 2002, 3:36
Lokalizacja: Huta (województwo wielkopolskie)
Kontaktowanie:

Postautor: Jędrek » 15 lis 2003, 19:59

Jestem za takim zlotem tylko błagam blisko mnie :):):)
Ktoś spalił ogrody z naszymi snami
Wyrwał korzenie marzeń
Podeptane kwiaty naszych rozkoszy
Marnieją samotnie
Mówiłem - tak nie może być
List z raju
www.sluah.blog.pl
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 15 lis 2003, 23:42

MARTYNKA pisze:
Paula_Jestem pisze:nie ustałabym nawet minuty na łyżwach.

Też tak myslalam o sobie, jak bylam pierwszy raz na łyżwach.. ;) I co ciekawe... Nie glebłam ANI RAZU przez całą godzine :lol:

no to gratulacje Martynko :-) ale ja i tak bym nie ustała. wole narty i już :wink:
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 15 lis 2003, 23:45

Jędrek pisze:Jestem za takim zlotem tylko błagam blisko mnie :):):)

Austria chyba tak blisko Huty nie jest ;-)
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 15 lis 2003, 23:51

ja mam pytanie: a niby czym mielimyśmy jechać do tej Austrii? chyba nie na nartach i łyżwach.. :roll:
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
M@rio
Posty: 33
Rejestracja: 19 wrz 2003, 12:29
Lokalizacja: Katowice

Postautor: M@rio » 16 lis 2003, 8:49

A moze zamiast do Austrii to do Zakopanego na Małysza ????:lol:
Awatar użytkownika
Slaweeek
Posty: 555
Rejestracja: 19 kwie 2003, 16:37
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Slaweeek » 16 lis 2003, 10:07

Ja bym sobie chętnie pojechał... pokibicować trochę :lol: :twisted: ale trzeba by było jeszcze parę osób skombinować żeby rozgrzali atmosferę :twisted: :twisted: :wink: 8) ...
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 16 lis 2003, 10:45

do Harrahova też można by pojechać. to wcale nie tak daleko. tam też Małysz bedzie latał.
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 16 lis 2003, 11:03

A ja byłam w Harrahovie, tyle, że latem. Bardzo fajne miasto. Choć skocznia na mnie wrazenia nie zrobiła, to ogolnie wszelkie inne zabudowy, sklepiki itp. tworzą bardzo fajny klimat. :D I sprzedają tam pyszna fante malinową :D
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 16 lis 2003, 14:18

Świetny byłby wyjazd ffc do Harachova :D tylko trzeba by isewczęsniej zmówić... taki wyjazd kosztowałby w biurze podróży ok 50 złotych... (z Jeleniej Góry) :D
Pauliku Harochovo jest blisko, ale blisko nas, nie wiem jak tam z Górnym Śląskiem i innymi :D
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
Carti
Posty: 1632
Rejestracja: 31 maja 2003, 2:09
Lokalizacja: Austria

Postautor: Carti » 16 lis 2003, 15:09

tez bym byl za takim wyjazdem na feriach zimowych :) bo wtedy bede w Polsce :)
Zorganizuj sobie Spontanicznosc!

Wróć do „Łzy”