Witam wszystkich !

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 04 lut 2004, 17:04

kada_17



Dołączył: 04 Lut 2004
Posty: 5
Skąd: Skierniewice
Wysłany: Sro Lut 04, 2004 15:42 Temat postu: siema!

--------------------------------------------------------------------------------

siemanko!!kto zemna pogada?dopiero cio sie zarejestrowałąm .

Powrót do góry


kada_17



Dołączył: 04 Lut 2004
Posty: 5
Skąd: Skierniewice
Wysłany: Sro Lut 04, 2004 15:45 Temat postu: na...

--------------------------------------------------------------------------------

Na początku niewiedziałąm o co chodzi w tym ale teraz wiem

Powrót do góry


kada_17



Dołączył: 04 Lut 2004
Posty: 5
Skąd: Skierniewice
Wysłany: Sro Lut 04, 2004 15:50 Temat postu: :)

--------------------------------------------------------------------------------

Elo jesttu kto ??
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 04 lut 2004, 17:29

Kada, to nie czat, tylko forum ;) Witaj!
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 09 lut 2004, 16:32

Kada, nie traktuj forum jak czata, trzeba troche poczekac, zanim ktokolwiek odpowie, i tutaj rozmawiamy zazwyczaj na jakies konkretne tematy. ale witaj :)
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 23 lut 2004, 18:36

kubush



Dołączył: 23 Lut 2004
Posty: 5
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pon Lut 23, 2004 14:42 Temat postu: witam

--------------------------------------------------------------------------------

cześć ja się chciałem przywitac z wszystkimi... jestem tutaj jak kazdy zapewne zauważy nowy ...

pozdrowienia dla zespołu i dla wszystich forumowiczów

Powrót do góry
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 14 lip 2004, 21:02

PODHALE



Dołączył: 14 Lip 2004
Posty: 1
Skąd: Chicago
Wysłany: Sro Lip 14, 2004 19:45 Temat postu: Witojcie wszyscy mili goscie we lzach zalogowani;O)

--------------------------------------------------------------------------------

Narescie witojcie LZY moje kochane kiedy mi sie zaplacze to se wejde tu ott ANKA juz niedlugo ma imieninki i z tej okazji tu sie wpisalam na ten dzien imienninkowy wszystkiego najlepszego dla wszystkich Hanek.
Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 19 lip 2004, 19:14

Łukasz Hapoński



Dołączył: 16 Lip 2004
Posty: 2

Wysłany: Pon Lip 19, 2004 18:53 Temat postu: siemanko jestem nowy

--------------------------------------------------------------------------------

WITAM WSZYSTKICH FANÓW ZESPOŁU ,MAM DYLEMAT CZY PRZYŁĄCZYC SIE DO KLUBU, ALE CHYBA ZARYZYKUJE ,MOŻE NIE BEDZIE ZLE.POKOCHAŁEM ZESPÓŁ ŁZY ,GRAJA ŚWIETNĄ MUZYCZKĘ!!!!POZDROWIONKA KONCZE PAPAPAPAP
Awatar użytkownika
Konrado
Posty: 1467
Rejestracja: 14 lip 2004, 19:54
Lokalizacja: E 16°30'; N 50°51'; wys. 250 m n. p. m.

Postautor: Konrado » 23 lis 2004, 16:16

Witam i prosze uzytkownikow ktorzy sie nie dawno zarejestrowali lub sie zarejestruja o kilka slow o sobie.

Zapraszam, dziekuje i pozdrawiam.
Obrazek
Awatar użytkownika
śmiech_przez_łzy
Posty: 1280
Rejestracja: 14 kwie 2004, 13:57
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Postautor: śmiech_przez_łzy » 23 lis 2004, 17:33

ja też witam wszystkich całkiem nowiutkich forumowiczów.... :wink:
Awatar użytkownika
sylwiak
Członek FFC
Posty: 5315
Rejestracja: 29 cze 2003, 17:28
Lokalizacja: Londyn / Katowice

Postautor: sylwiak » 23 lis 2004, 19:00

Witaj Beatko...

Pozdrawiam :)
tel. 794-968-977
Myspace :-) Last.fm :-) Facebook
Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 23 lis 2004, 20:05

Wystarczy, że jedna osoba w imieniu całego Forum powita kogoś nowego. Bo jak zaczniemy wszyscy po kolei się witać, to zrobi się 'mały' bałagan. I śmietnik.
Gość

Postautor: Gość » 23 lis 2004, 20:33

Mi to nie przeszkadza. Looknąłem tematy z maja 2003 - był śmietnik i było fajnie :D
Awatar użytkownika
Tomas(J.W.P)
Posty: 487
Rejestracja: 29 wrz 2003, 3:18

Postautor: Tomas(J.W.P) » 23 lis 2004, 20:36

sylwiiaa pisze:Witaj Beatko...

Beatka witała się prawie dwa lata temu. :lol:
Ona została już chyba powitana... no, a nawet pożegnana. ;)

Nowych użytkowników się wita hehe :twisted:

Szkoda, że dopiero teraz przyklejony został temat, bo przecież obecnie mało się osób loguje.

Polsko Ojczyzno moja, Ty jestes jak zdrowie
Ten tylko sie dowie, kto pijac Twe zdrowie, lezal na Tobie, ;)
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 23 lis 2004, 22:14

Witamy nowych:PP heheeh :)

Co do Veatki to sylwiiaa tylko troszke sie spoznila :D :twisted:
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 24 lis 2004, 8:51

Vampirzyca pisze:Wystarczy, że jedna osoba w imieniu całego Forum powita kogoś nowego. Bo jak zaczniemy wszyscy po kolei się witać, to zrobi się 'mały' bałagan. I śmietnik.

śmietnik i tak jest i tak już zostanie: w dziale o tak rozległej tematyce nie da sie trzymać jednego wątku.
A lepiej żeby się witali niż opluwali...czyż nie? :)
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
Konrado
Posty: 1467
Rejestracja: 14 lip 2004, 19:54
Lokalizacja: E 16°30'; N 50°51'; wys. 250 m n. p. m.

Postautor: Konrado » 24 lis 2004, 10:24

Ja chetnie nowych powitam, niech tylko sie pojawia. Bo z tego co wiem to ostatnio jedna osoba chciala sie zarejestrowac ale nie mogla :?
nie wiem co jest nie tak.
Obrazek

Wróć do „Różne czyli Inne”