[OT] Finał Idola.

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Cień Anioła
Członek FFC
Posty: 5294
Rejestracja: 09 sie 2002, 4:46
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Cień Anioła » 16 lut 2003, 20:21

Jak ja sie ciesze że Krzysiu wygrał :D :D :D :D :D :D
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 16 lut 2003, 21:32

A ja sie straaaaaasznie ciesze, że Zalew wygrał!!! KRZYSIU RULEZZZZZ!! Po prostu myślałam, że oszaleje, jak Rock powiedział, że tym razem jury sie nie pomyliło!!! A Loch Ness słyszłam jedną piosenke i jest po prostu zajebista! I powiem wam, że jak sie przysłuchać, to gdzieś Krzysia głos przebija czasem przez wokaliste :D BUZIAKI KOCIAKIIIIII~!!
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
Dagmara
Posty: 6366
Rejestracja: 08 wrz 2002, 1:11
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Dagmara » 16 lut 2003, 21:45

E tam... Hom był najlepszy...
Awatar użytkownika
sliwka
Posty: 533
Rejestracja: 03 gru 2002, 1:16
Lokalizacja: Stargard

Postautor: sliwka » 16 lut 2003, 23:13

Ghrave pisze:Wiesz ruzne zeczy moze wytwrnia na nim wymuisic, ale ja wieze ze nagra dobrą płyte.

moze wymusic ale On cos mowil ze na kompromisy nie pujdzie. a plyta dobra bedzie ;P
Awatar użytkownika
Aniołek
Posty: 362
Rejestracja: 08 lut 2003, 0:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Postautor: Aniołek » 16 lut 2003, 23:43

hm....wszystko jest możliwe, ale wierze że Krzysiu siem nie da!!!
I've tried so hard to tell myself that you're gone
and though you're still with me
I've been alone all along


www.natusia17.blog.pl
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 17 lut 2003, 2:02

w 1 edycji byłam za Alą i wygrała :)
w tej edycji byłam za Krzysiem i wygrał :D:D:D:D
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 17 lut 2003, 2:27

Tylko zeby z Krzysiem nie zrobili tego co z Alą:/
Awatar użytkownika
Ewelina(Ewka)
Posty: 576
Rejestracja: 05 paź 2002, 2:32

Postautor: Ewelina(Ewka) » 17 lut 2003, 2:39

Bardzo się cieszę że Krzysiu wygrał, nie dość że ma gościu zawodowy głos to jeszcze wielką klase. Zasłużył na ten tytuł. Z niecierpliwością czekam na płyte.
"Nie mogę patrzec na Twoją twarz,me oczy pełne łez"
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 17 lut 2003, 3:05

Ja też chciałam, żeby wygrał Krzyseik i wygrał...czekam na płytkę...podobno ma sie ukazać w wakacje...przynajmniej tak mówi Krzysio :) a jeszcze słyszałam, że chórki ma robić Rafał z zespołu i Bartek Król...a Krzysio śpiewa...
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 17 lut 2003, 3:09

O Krzysiek bedzie spiewac myslałem ze głownym wokalem zajmie sie jednak poprzedni wokalista lub sie podzieli z Krzyskiem.
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 17 lut 2003, 3:22

Wiesz tak PODOBNO będzie, ale czy dojdzie to dop skutku to nie wiadomo, nie mówię, że tak będzie...ale szczerze mówiąc...to jak dla mnie Krzysiek ma lepszy wokal od Rafała i wolałabym żeby to Krzysiek śpiewał a nie Rafał :) oby tak było :)
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 17 lut 2003, 3:27

No ja tez mysle ze Krzysiek ma lepszy wokal od Rafała, ale penie wytwórnia wymusi aby spiewał Krzysiek. :wink: Bo w koncu Idol to konkurs wokalny a nie instrumentalny.
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 17 lut 2003, 3:29

No ja mam taką nadzieję, że wymuszą aby Krzysiek śpiewał...
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 17 lut 2003, 3:46

Mała a skąd wiesh, że On ma na imię Rafał? BUZIAKI KOCIAKI
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Awatar użytkownika
Ghrave
Posty: 2320
Rejestracja: 21 cze 2002, 0:48
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Ghrave » 17 lut 2003, 3:47

Na stronce pisze http://lochness.prv.pl

Wróć do „Różne czyli Inne”