Ania Wyszkoni.

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Vampirzyca
Posty: 2733
Rejestracja: 22 cze 2002, 2:14
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz

Postautor: Vampirzyca » 14 cze 2004, 22:17

Oliwka, wystarczy zajrzeć na stronę wcześniej, tam była 'dyskusja' o wzroście Ani.

Sylwiiaa, wiesz co? już 3 osoba mi mówi, ze jest wzrostu Ani, a co najśmieszniejsze, wszystkie te osoby są innego wzrostu :lol: (trochę zakrecilam, ale mam nadzieje, ze ktos zrozumial ;P)

Awatar użytkownika
Syriel
Posty: 2311
Rejestracja: 27 sie 2002, 17:28
Lokalizacja: Jaworzno/Kraków

Postautor: Syriel » 14 cze 2004, 23:47

Hmmm... Vampi, a pewnie każda z tych osób miała ponad 170 cm... 8) ... A to, że Ania jest wzrostu Sylwii mnie się akurat wydaje bardzo prawdopodobne... Będzie miała ok. 160 cm.... :wink: :)
Awatar użytkownika
Paula_Jestem
Członek FFC
Posty: 3745
Rejestracja: 25 sie 2002, 0:19
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postautor: Paula_Jestem » 14 cze 2004, 23:57

to jeszcze zapytajcie o rozmiar buta Ani, moze ktoś bedzie miał taki sam :P
"Dzień jak codzień a wszystko zmienił"
Awatar użytkownika
ciacho
Członek FFC
Posty: 5977
Rejestracja: 27 mar 2003, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: ciacho » 15 cze 2004, 1:47

A jaki Ania ma rozmiar buta? :twisted: bo ja mam 43 :P
Za nasze miasto i za te barwy, oddamy całe życie swe.
Zwyciężaj dla nas, my zwyciężamy.
Legio Warszawa kocham Cię.
Awatar użytkownika
Syriush
Posty: 36
Rejestracja: 21 maja 2004, 21:48
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Postautor: Syriush » 15 cze 2004, 9:33

A ja mam chyba 42 [rozmiar buta oczywiscie ;P] i co z tego ;PPP? Ja kocham Anie za śliczny uśmiech ;>>>. Huhu, no i wogóle za istnienie ;>
ally
Zarząd FFC
Posty: 3301
Rejestracja: 23 maja 2002, 23:07
Lokalizacja: trzebinia

Postautor: ally » 15 cze 2004, 15:33

no kurcze... mialam buty Ani w rece i nie zobaczylam na numer :twisted: jak moglam :lol: :wink:
Awatar użytkownika
Ania Radziszewska
Członek FFC
Posty: 295
Rejestracja: 17 wrz 2003, 18:33
Lokalizacja: z Wiednia/Austria

Postautor: Ania Radziszewska » 16 cze 2004, 13:58

ally pisze:[color=pink]no kurcze... mialam buty Ani w rece i nie zobaczylam na numer :twisted: jak moglam :lol: :wink:



a ktore? glany, szpile, adidaski czy tenisowki? bo jak martensy, to ja bym jej nie oddala :) :) bo mi by sie tez takie nowe buciki przydaly hi hi hi
Hi hi wyobrazacie sobie sytuacje Chodzic po miescie i wszystkim opowiadac "ja nosze buty Ani W." ooo gooodddd v:) :) :) [/color]
nie igraj z ogniem bo sploniesz...
nie wlaz w moje zycie gdy nie zaprosze bo zatracisz sie w swojim...
nie mow o mnie bo zapomna mowic o tobie...
...bad bad girl.... (z takim niewinnym spojzeniem dziecka :P)
Awatar użytkownika
jesoos
Posty: 4971
Rejestracja: 13 paź 2002, 22:00
Lokalizacja: teraz Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: jesoos » 16 cze 2004, 14:05

Ania Radziszewska pisze:
Hi hi wyobrazacie sobie sytuacje Chodzic po miescie i wszystkim opowiadac "ja nosze buty Ani W." ooo gooodddd v:) :) :)

łeeee....jeszcze grzyba jakiegoś bys załapała :P kto wie jak często zabiegana Ania nóżki myje :P
You know you got it when you're having fun,
And the rock n rolls shaking you under the sun,
You scream and you shout this is what it's all about,
It's the only way.
Awatar użytkownika
tynka
Członek FFC
Posty: 3349
Rejestracja: 30 cze 2003, 19:43
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: tynka » 16 cze 2004, 14:11

jesoos pisze:
Ania Radziszewska pisze:
Hi hi wyobrazacie sobie sytuacje Chodzic po miescie i wszystkim opowiadac "ja nosze buty Ani W." ooo gooodddd v:) :) :)

łeeee....jeszcze grzyba jakiegoś bys załapała :P kto wie jak często zabiegana Ania nóżki myje :P



hehe jak bede na koncerci jakims to sie zapytam:> o ile nie zapomnie :twisted:
Awatar użytkownika
Ania Radziszewska
Członek FFC
Posty: 295
Rejestracja: 17 wrz 2003, 18:33
Lokalizacja: z Wiednia/Austria

Postautor: Ania Radziszewska » 16 cze 2004, 14:39

jesoos pisze:
Ania Radziszewska pisze:
Hi hi wyobrazacie sobie sytuacje Chodzic po miescie i wszystkim opowiadac "ja nosze buty Ani W." ooo gooodddd v:) :) :)

łeeee....jeszcze grzyba jakiegoś bys załapała :P kto wie jak często zabiegana Ania nóżki myje :P



No wiesz, nie pytalam jej sie :P :P na nastepnym konc. zapytam :)
nie igraj z ogniem bo sploniesz...
nie wlaz w moje zycie gdy nie zaprosze bo zatracisz sie w swojim...
nie mow o mnie bo zapomna mowic o tobie...
...bad bad girl.... (z takim niewinnym spojzeniem dziecka :P)
Awatar użytkownika
zeberka
Posty: 62
Rejestracja: 15 sty 2004, 14:05
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: zeberka » 16 cze 2004, 16:36

Oh.... jak Ja bym chciala miec taka pamiatke po koncercie...napewno bym w nich nie chodzila bo bym je zniszczyla... ale żeby stały chociaż na mojej pulce... :lol:
..:: www.zeberka.mylog.pl <-<-<-zapraszam na mojego bloga ::.. i jeszcze coś piszcie do mnie mój nr gg to 4630705 :) ::..
ally
Zarząd FFC
Posty: 3301
Rejestracja: 23 maja 2002, 23:07
Lokalizacja: trzebinia

Postautor: ally » 16 cze 2004, 17:00

Ania Radziszewska pisze:
a ktore? glany, szpile, adidaski czy tenisowki? [/color]


te biale, wysokie, na plaskiej podeszwie :lol:
Awatar użytkownika
*Łezka**
Posty: 171
Rejestracja: 21 maja 2004, 19:37
Lokalizacja: Zawiercie
Kontaktowanie:

Postautor: *Łezka** » 02 lip 2004, 16:25

Jest chyba jedyna tak naturalna wokalistka w Polsce. Pełna wewnetrznego wdzieku no i oczywiscie urody natura jej nie poskapiła :) I za to ja kochamy :D
Awatar użytkownika
Ewela
Posty: 2123
Rejestracja: 30 paź 2002, 5:28
Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin

Postautor: Ewela » 07 lip 2004, 15:55

Tak Anie kochamy za naturalnosc, za to ze na koncertach daje nam tak wiele,ze umie sie wczuc w to co spiewa,ze wszystko co spiewa spiewa z sercem i oddaniem...A to czy ma stroj czarny czy bialy, czy 180cm wzrostu czy 150cm co za roznica :?: Ania ma wielka dusze, ogromne serce i piekny glos.Mam nadzieje ze bedzie spiewac bardzo dlugo i tego jej zycze z calego serducha.
,,... poczuć mi daj, że to wszystko ma sens..."
FC Ani Wyszkoni -> zapraszamy http://www.aniawyszkoni.pl/fanclub
Awatar użytkownika
ARTURO2000
Posty: 394
Rejestracja: 01 lip 2004, 15:38
Lokalizacja: krosno

Postautor: ARTURO2000 » 19 lip 2004, 15:12

Ja ANIE uwielbiam.Dla mniejest najpiekniejsza kobieta pod sloncem.To niewiarygodne jaki kontakt z publicznoscia ma ANIA. Na mnie dziala jak hipnotyzer ,jestem gotow zrobic dla niej wszystko.Oczywiscie nie mozna pominac jej sexapilu wyglada bardzo sexi.Nie nie moge juz pisac kocham cie ANIU :cry:

Wróć do „Różne czyli Inne”