Szansa na Sukces

Dyskusje związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
aparatka
Posty: 609
Rejestracja: 12 maja 2006, 20:17
Lokalizacja: tarnowskie góry

Postautor: aparatka » 19 sie 2007, 22:26

faaajnie się ogladało, przyznam ze pierwszy raz widziałam ten występ Ani w jakże cudownej spódnicy.... :twisted:
WYSTARCZY CHCIEĆ...
______________________________
gg: 1352173
Awatar użytkownika
magicien
Posty: 1
Rejestracja: 19 sie 2007, 20:31

Postautor: magicien » 19 sie 2007, 22:39

Awatar użytkownika
Belitka
Członek FFC
Posty: 3145
Rejestracja: 14 mar 2003, 2:51
Lokalizacja: że :P
Kontaktowanie:

Postautor: Belitka » 20 sie 2007, 0:36

http://youtube.com/watch?v=grW8h3dqZAk <- wykonanie końcowe.


edit: ktoś wrzucił 'Dziwny jest ten świat' http://youtube.com/watch?v=2i_oFk483TQ
[tylko coś się źle skonwertowało. ;P]
ally
Zarząd FFC
Posty: 3301
Rejestracja: 23 maja 2002, 23:07
Lokalizacja: trzebinia

Postautor: ally » 20 sie 2007, 1:11

Ależ miałam ciary podczas oglądania tego występu w "Szansie.."
prawie jak na koncercie... :wink:
Awatar użytkownika
Gabra
Posty: 467
Rejestracja: 10 lut 2004, 15:15
Lokalizacja: Lbn / W-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Gabra » 20 sie 2007, 10:40

dzieki, Belitka ;) dzieki tobie moglam sobie obejrzec ten wystep ;)
Ania fajne miny robila, a duet z Rojkiem - cudo :) swietnie sie podzielili, w sumie super brzmialo :]
tylko troche szkoda ze akurat ta piosenka, bo ona nie pozwala jednak pokazac pelnej sily glosu :(
Awatar użytkownika
pama63
Posty: 970
Rejestracja: 06 lip 2006, 11:34
Lokalizacja: Boguszów-Gorce

Postautor: pama63 » 20 sie 2007, 11:45

Dzieki Belitka :D :*
szczerze mowiac jestem mile zaskoczona :D Ani świetnie wyszła ta piosenka i po raz kolejny udowodnila (chociaz juz chyba nie musi :D:D) ze potrafi pieknie spiewac :D
gg: 3908874 :)
Awatar użytkownika
adir
Członek FFC
Posty: 1177
Rejestracja: 01 wrz 2005, 19:46
Lokalizacja: Radom

Postautor: adir » 20 sie 2007, 13:05

Ja też bardzo dziękuje Beli :* A co do występu też jestem pod wielkim wrażeniem, chociaż Ania już nie raz udowadniała nam o swoich umiejętnościach :D A co do piosenki to mimo wszystko nie wydaje mi się na najtrudniejszą do zaśpiewania i może dla tego Ania do końca nie pokazała co potrafi :) No i ta spódnica... Jak to ludzie się zmieniają :D
After all is said and done,
One and one still is one.
When we cry, when we laugh,
I am half, you are half.
Awatar użytkownika
Twój, Ot Tak :)
Posty: 58
Rejestracja: 02 sie 2005, 15:15
Lokalizacja: prosto z koncertu Łez ;)

Postautor: Twój, Ot Tak :) » 20 sie 2007, 18:01

Heh... ludzie... tak się chichracie z tej spódnicy, a moim zdaniem Anka dużo lepiej prezentowała się w takim właśnie podchodzącym-pod-grunge stylu niż obecnie w tych pożal się Boże złoto-skórzano-siatkowych kreacjach za nie wiadomo ile...

Ale ja nie o tym... Występ Ani. Super, naprawdę bardzo fajny. Ta młodzieńcza nieśmiałość kontrastująca z potężnym głosem. Coś pięknego.
...:: W życiu chodzi o to, aby być troszeczkę niemożliwym ::....
Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Posty: 11199
Rejestracja: 26 lut 2005, 18:54
Lokalizacja: Police
Kontaktowanie:

Postautor: Nemo » 20 sie 2007, 20:39

Twój, Ot Tak :) pisze:Heh... ludzie... tak się chichracie z tej spódnicy, a moim zdaniem Anka dużo lepiej prezentowała się w takim właśnie podchodzącym-pod-grunge stylu niż obecnie


Też tak uważam, ale ten temat był już wałkowany na forum milion razy i nie ma sensu zaczynać go od początku. Ania jest teraz taka jaka jest i koniec.
Najlepiej Ania wyglądała za czasów promocji JJJ ;)
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...
-
...Nemo my name forevermore...
-
Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl
Awatar użytkownika
Bedrock
Posty: 276
Rejestracja: 13 lut 2003, 1:49
Lokalizacja: Wrocek :)

Postautor: Bedrock » 21 sie 2007, 1:09

oj... wczorajszy występ również oglądałem w TV...
Łez cały czas słucham na kompie i wieży, ale jakoś o forum się zapomniało...
wczoraj... jakoś wspomnienia odżyły :)

a ciary podczas występu Ani oczywiście były :)

pzdr
;]
Awatar użytkownika
Belitka
Członek FFC
Posty: 3145
Rejestracja: 14 mar 2003, 2:51
Lokalizacja: że :P
Kontaktowanie:

Postautor: Belitka » 21 sie 2007, 21:22

wersje nagrane w mp3 z Szansy:
http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=belie

cudów jakościowych się nie spodziewajcie, ale da się tego słuchać. ;P
Awatar użytkownika
angela
Posty: 35
Rejestracja: 19 sie 2007, 13:22
Lokalizacja: Przemyśl

Postautor: angela » 22 sie 2007, 0:19

no da sie sluchac :) i tak super! dzieki !
tez sie ciesze,z e moglam poogladac szanse w neidziele, pierwszy raz widzialam ten wystep Ani, super! :)
pzodrowienia !
Awatar użytkownika
Błażej
Posty: 1655
Rejestracja: 17 lip 2006, 9:08
Lokalizacja: Gniezno/Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Błażej » 09 wrz 2007, 16:56

podobał mi się dzisiejszy odcinek :) fajnie, że Ania była 'przedstawiana' jako pierwsza ;P

ale nie wiem juz teraz niestety, w którym roku Ania wystąpiła... na głównej (bodajże) napisane było, że był to rok 2001, Ania dziś wspominała, że to rok 1999, natomiast Wikipedia podaje, że Ania wystąpiła w roku 2000...
i co jest prawdą? :)
Awatar użytkownika
adir
Członek FFC
Posty: 1177
Rejestracja: 01 wrz 2005, 19:46
Lokalizacja: Radom

Postautor: adir » 09 wrz 2007, 17:02

A nagrał ktoś może, bo ja włączyłem TV za późno?...
After all is said and done,
One and one still is one.
When we cry, when we laugh,
I am half, you are half.
Awatar użytkownika
aparatka
Posty: 609
Rejestracja: 12 maja 2006, 20:17
Lokalizacja: tarnowskie góry

Postautor: aparatka » 09 wrz 2007, 17:06

też mi sie podobało. strój ten sam co w warszawskim empiku z tym fajnym sercem na szyji :D

ogólnie pomysł programu fajny :D
WYSTARCZY CHCIEĆ...
______________________________
gg: 1352173

Wróć do „Łzy”