Z jakimi zespołami...?

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 17 mar 2003, 14:35

Mała___ pisze:
Mnie wczoraj dziewczyna powidziała, że jej się podoba głos Ani, ponieważ ma podobny do Gosi Ostrowiak :) Fajnie, że tak porównała, bo Małgosia ma naprawdę wspaniałe warunki wokalne.


Gosi Ostrowiak??? Nie znam takiej :?
Obrazek
Moniczka
Członek FFC
Posty: 1131
Rejestracja: 12 mar 2003, 1:58
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Moniczka » 17 mar 2003, 14:40

Sara nieznasz???o fajnie ja też nie....:PTo mamy coś wspulnego:):)
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 17 mar 2003, 14:49

Może Mała nam wytłumaczy cóż to za pani. :D
Obrazek
Moniczka
Członek FFC
Posty: 1131
Rejestracja: 12 mar 2003, 1:58
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Moniczka » 17 mar 2003, 19:02

Sara dobrze powiedziane :D ...Mała wytłumacz nam kto to....?
Ostatnio zmieniony 17 mar 2003, 21:56 przez Moniczka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 17 mar 2003, 21:24

ja tez nie znam kobitki :P
Dorota
Posty: 918
Rejestracja: 08 maja 2002, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontaktowanie:

Postautor: Dorota » 17 mar 2003, 21:30

Gosi Ostrowiak nie znam :P za to znam Gosie Ostrowską
Są łzy, które jak ogień palą...
marigell
Posty: 2569
Rejestracja: 22 kwie 2002, 9:54

Postautor: marigell » 17 mar 2003, 21:59

Ostrowską to ja też znam ale Mała wyraźnie napisała Gosia Ostrowiak
Obrazek
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 18 mar 2003, 1:46

Boshe...sorry chodziło mi o Gosie Ostrowską...:) Ania ma podobny głos do Małgorzaty Ostrowskiej...nio jeszcze raz przepraszam, mój błąd, ale pisałam to w takim pośpiechu, że ech. Jeszcze raz sorki wszystkim!!! Wybaczcie mi to!!! Ok?
Martynka
Posty: 1746
Rejestracja: 22 kwie 2002, 15:11
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: Martynka » 18 mar 2003, 2:17

Do Ostrowskiej?! Nieeeeee :P Ostrowską przecież Kat wysłała na Antarktyde :D hehe Nie wiem, czy ktoś to jeszcze pamięta... :P
...więc nie mów mi co dobre, a co złe, bo razem pójdziemy to tego samego piekła...
Dorota
Posty: 918
Rejestracja: 08 maja 2002, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontaktowanie:

Postautor: Dorota » 18 mar 2003, 2:57

taaa... bo za to co uczyniła z "W moim świecie" powinna być od razu zesłana na Antarktydę... :lol:
Są łzy, które jak ogień palą...
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 18 mar 2003, 19:37

Ostrowska to ta co texty pisze?
Dorota
Posty: 918
Rejestracja: 08 maja 2002, 13:43
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontaktowanie:

Postautor: Dorota » 18 mar 2003, 19:43

texty??? nie wiem... wiem że to ta, która śpiewała z Lombardem... :roll:
Są łzy, które jak ogień palą...
Awatar użytkownika
Gosiaak
Posty: 1818
Rejestracja: 21 cze 2002, 4:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Postautor: Gosiaak » 18 mar 2003, 23:29

Ania ma podobny głos do Małgorzaty Ostrowskiej


Tylko wiedzcie, że ja się pod te słowa nie podpisuję, to tylko moja koleżanka powiedziała :)
Ostatnio zmieniony 18 mar 2003, 23:31 przez Gosiaak, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Asiuncia
Posty: 2034
Rejestracja: 16 paź 2002, 23:29
Lokalizacja: Wro

Postautor: Asiuncia » 21 mar 2003, 0:47

juz se przypomnialam, to Osiecka pisala texty :P chyba ;) ;) heh
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 21 mar 2003, 3:28

Asiuncia pisze:juz se przypomnialam, to Osiecka pisala texty :P chyba ;) ;) heh

tak myślałam, że chodzi o Osiecką, ale siedziałam cichutko... :wink: a jej wiersze są naprawdę ładne...
i niedługo idę na "Wielką Wodę"!!!! to jest musical z jej piosenkami <jupi> ;_)
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."

Wróć do „Różne czyli Inne”