Gdynia.

Wasze wrażenia, opinie i dyskusje o naszych koncertach

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Syberyt
Członek FFC
Posty: 326
Rejestracja: 28 gru 2004, 15:17
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Syberyt » 06 sie 2005, 11:42

Ajajaj :o Chciałabym tam być 8) Tylko mam narazie 10 zł w portwelu i siostrę na karku :lol: Może uda mi się coś załatwić... Przecież mieszkam w Gdyni i nie muszę pociągiem wracać 8)

:arrow: ...A to ma być "pełny" koncert czy jeszcze jacyś wykonawcy mają być :?: Bo trochę by było niefajnie wydać 18 zł i posłuchać "Agnieszki" i "Pierwszej łzy"...
Awatar użytkownika
__daria__a
Posty: 4590
Rejestracja: 20 gru 2003, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: __daria__a » 07 sie 2005, 15:01

ja nie mogę nigdzie znaleźć żadnego info o koncercie, więc póki co się nie nastawiam jakoś na sto procent. :roll: może to jakaś ściema jest?
Awatar użytkownika
Ignis
Posty: 1287
Rejestracja: 12 wrz 2003, 20:00
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Ignis » 07 sie 2005, 15:38

Ja bym sie mogla pojawic, gdyby ktos mnie potem przenocowal :DDD
Awatar użytkownika
Syberyt
Członek FFC
Posty: 326
Rejestracja: 28 gru 2004, 15:17
Lokalizacja: Gdynia

Postautor: Syberyt » 08 sie 2005, 13:20

Rozmawiałam z Anioem_Ciemności(znowu spotkanie w Geant :lol: ). Aniek mówi, że może nawet kogoś przenocować, ale dopiero po koncercie :P Poproszę Anię aby weszła na forum i coś więcej napisała 8)
***A teraz post informacyjny***
Koncert odbędzie się w białym namiocie na Skwerze Kościuszki tam gdzie był lunapark, przy wyjściu z bulwaru(trzeba ze 100m przejść). Stoją takie ładne, duże parasole "Żywiec" więc nie da się tego przegapić. Powieżchnia obiektu jest dość duża. Przed wejściem do namiotu taki sklepik w budce,można kupić soczek. (przed namiotem)Jest pełno stolików przy których można sobie zjeść lub pogadać.

Środek namiotu jest narazie zawalony jakimiś krzesłami i stołami. Pod sceną trochę wolnego miejsca. Nie ma żadnych barierek. Mam nadzieję, że stoły zostaną usunięte i będziemy mogli się pobawić za tą kasę którą wydamy na bilet(18 zł i siedzenie przy stolikach? :evil: ). __daria__a właśnie telefonuje do organizatora tzn. do jakiegoś biura. Jak się czegoś dowie to dopiszę pod tym 8) . Będę z Naghą raczej na 100% chyba, że by się coś stało.
Awatar użytkownika
__daria__a
Posty: 4590
Rejestracja: 20 gru 2003, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: __daria__a » 08 sie 2005, 13:27

Syberyt pisze:Ajajaj :o Chciałabym tam być 8) Tylko mam narazie 10 zł w portwelu i siostrę na karku :lol: Może uda mi się coś załatwić... Przecież mieszkam w Gdyni i nie muszę pociągiem wracać 8)

:arrow: ...A to ma być "pełny" koncert czy jeszcze jacyś wykonawcy mają być :?: Bo trochę by było niefajnie wydać 18 zł i posłuchać "Agnieszki" i "Pierwszej łzy"...

18zł za cały koncert :wink: . Zaczyna się o 20.00.Będzie pełny koncert, ławki zostaną odsunięte, choć jak powiedziała mi jakaś pani z agencji artystycznej, część zostanie żeby ludzi mogli posiedzieć. Miejsce już znacie :wink: Ala była na przeszpiegach :D .
Zainteresowanie biletami jest duże, ale będą do kupienia także w dzień koncertu :)
Małgoś
Członek FFC
Posty: 1464
Rejestracja: 25 wrz 2004, 9:54
Lokalizacja: Kraków/Gdańsk

Postautor: Małgoś » 09 sie 2005, 10:52

Dzieki dziewczyny za info, ja oczywiscie mam zbyt blisko zeby sie nie pojawic :D wiec oczywiscie bede!!
"Najszybsza miłość to ta bez pośpiechu..."
Awatar użytkownika
Ninona
Członek FFC
Posty: 1743
Rejestracja: 03 maja 2003, 21:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Ninona » 09 sie 2005, 22:20

może i ja się pojawię..bedę we Władysławowie..hmm..zobaczymy :D
Obrazek
Awatar użytkownika
...Nagha...
Posty: 474
Rejestracja: 28 gru 2004, 15:21
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Postautor: ...Nagha... » 10 sie 2005, 10:51

Ja się pojawię oczywiście ;) Byłam obok tego Club Cooltora i jest dużo miejsca do skakania :D Scena też duża. A...jeszcze jedno :P My z Darią sobie rezerwujemy śpiewanie z Anią ;) (nigdy nie śpiewałam na scenie z Wyszko) :D
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
przemx
Posty: 47
Rejestracja: 25 lip 2005, 18:13
Lokalizacja: Straszyn (k. Gdańska)

Postautor: przemx » 10 sie 2005, 20:54

Hey fani zespołu Łzy!
Jestem Przemek, mam 17 lat i mieszkam w Straszynie niedaleko Gdanska. Bylem na 2 koncertach łez...:) Kazdy oczywiście był niezwykly i dlatego uwazam ze warto chodzic na ich koncerty. Ania potrafi wspaniale rozkręcić nawet najwiekszego ponuraka(tu ==>ja:P). Na tym forum piszę po raz pierwszy i uważam, ze jest to super przezycie. 18. sierpnia odbędzie sie koncert Łez w Gdynii i zamierzam tam pojechać. Mam nadzieję, ze ktos z Gdanska tam jedzie(chodzi mi glownie o członków słynnego FFC) chętnie pogadam z kimś o Łzach w kolejce skm...:P zabieram ze sobą na koncert przyjaciólke Marte:) Wiem, ze koncert sie nam spodoba...
Małgoś
Członek FFC
Posty: 1464
Rejestracja: 25 wrz 2004, 9:54
Lokalizacja: Kraków/Gdańsk

Postautor: Małgoś » 10 sie 2005, 21:38

Ja najprawdopodobnie bede jechac skm-ka, a dokladniej bede wiedziala w przyszlym tygodniu :)
"Najszybsza miłość to ta bez pośpiechu..."
Awatar użytkownika
__daria__a
Posty: 4590
Rejestracja: 20 gru 2003, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: __daria__a » 10 sie 2005, 21:53

małgoś pisze:Ja najprawdopodobnie bede jechac skm-ka, a dokladniej bede wiedziala w przyszlym tygodniu :)

[colortan]z Mamąnaszą będziesz, czy sama?[/color]
Małgoś
Członek FFC
Posty: 1464
Rejestracja: 25 wrz 2004, 9:54
Lokalizacja: Kraków/Gdańsk

Postautor: Małgoś » 10 sie 2005, 23:00

Z mamą z mamą
"Najszybsza miłość to ta bez pośpiechu..."
Awatar użytkownika
Ninona
Członek FFC
Posty: 1743
Rejestracja: 03 maja 2003, 21:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Ninona » 10 sie 2005, 23:05

ehhh kurczaki..a ja mam problem..bo własciwie jestem blisko..i bym przyjechała..ale powrót o 23 pociągiem do Władka misię nie uśmiecha..;/
Kurczaki.. nikt nie wraca przez Władysławowo:> albo może ktoś mnie może na noc przygarnąć:> jestem grzeczna i nie sprawiam kłopotu :D Pomóżcie :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Sylwia;-)
Posty: 1541
Rejestracja: 08 cze 2003, 20:16
Lokalizacja: Tbg

Postautor: Sylwia;-) » 11 sie 2005, 1:55

Ninona pisze: jestem grzeczna i nie sprawiam kłopotu :D

Oj Siostra... Ty może i nie sprawiasz, ale innym wycinasz niezłe numery. Jush nie wspomnę o tym jak chciałaś mnie na noc na balkon wyrzucić i na pocieszenie dać do zabawy dwa lewe buty :roll: sylwia;-)
Awatar użytkownika
kamilka.kamila
Członek FFC
Posty: 1308
Rejestracja: 26 lip 2005, 18:09
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: kamilka.kamila » 11 sie 2005, 12:51

Kto jedzie do Gdyni 18 ???????? Oczywiście ja będe :D :D :D

Wróć do „Koncerty”