Na wesoło.

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
_anastazja_
Posty: 206
Rejestracja: 19 mar 2006, 17:41
Lokalizacja: mała wioska na południowym zachodzie :)

Postautor: _anastazja_ » 15 cze 2006, 18:06

hehe :) maxior ma wogole fajne filmiki :)
'Ciemno, coraz ciemniej za dnia,
nieprzyjemne, chłodne ściany ze szkła,
pierwsza spowiedź od 9 lat,
więcej grzechów nie pamietam
umarł we mnie świat...'
Awatar użytkownika
moniczka-s14
Członek FFC
Posty: 2105
Rejestracja: 30 sie 2005, 8:54
Lokalizacja: Radom

Postautor: moniczka-s14 » 15 cze 2006, 19:18

Maxior wymiata:D:D:D
Tennessee Williams napisał:
’’Kiedy tak wielu ludzi jest samotnych,
byłoby niewybaczalnym egoizmem,
być samotnym samotnie”
Awatar użytkownika
śmiech_przez_łzy
Posty: 1280
Rejestracja: 14 kwie 2004, 13:57
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Postautor: śmiech_przez_łzy » 15 cze 2006, 21:20

http://www.youtube.com/watch?v=MPj9uUX1 ... dziadu.com
- hymn w wykonaniu Jarosława Kaczyńskiego... :roll:

Jeśli się powtarzam z tym linkiem, to sory... ale naprawdę mnie rozbroiło.
Awatar użytkownika
Martuś
Członek FFC
Posty: 2739
Rejestracja: 11 kwie 2006, 22:25
Lokalizacja: Police

Postautor: Martuś » 16 cze 2006, 14:35

http://bash.org.pl/47796
http://bash.org.pl/49644
http://bash.org.pl/57824
http://bash.org.pl/54399

^ tak to jest kiedy człowiek ma egzamin na 17 i siedzi na kompie :roll:
Nie szukam bajki w życiu i walczę do końca... Nie szukam bajki w życiu swoim, bajki są okrutne...
Afromen
Członek FFC
Posty: 312
Rejestracja: 14 gru 2004, 17:51
Lokalizacja: Świdnica

Postautor: Afromen » 17 cze 2006, 11:45

Masakra, gdzie ja mieszkam :shock: http://www.swidnica.risp.pl/oczyszczalnia.htm Co najlepsze, ten pomnik jest na swiatowej liscie zabytkow.
Awatar użytkownika
moniczka-s14
Członek FFC
Posty: 2105
Rejestracja: 30 sie 2005, 8:54
Lokalizacja: Radom

Postautor: moniczka-s14 » 17 cze 2006, 12:00

pomnik srajacego chłopaka:D
Tennessee Williams napisał:
’’Kiedy tak wielu ludzi jest samotnych,
byłoby niewybaczalnym egoizmem,
być samotnym samotnie”
Awatar użytkownika
moniczka-s14
Członek FFC
Posty: 2105
Rejestracja: 30 sie 2005, 8:54
Lokalizacja: Radom

Postautor: moniczka-s14 » 17 cze 2006, 18:49

http://www.maxior.pl/?p=index&id=20864&2 nie wiedziałam gdzie to wrzucić, ale fajnie to zrobili
Tennessee Williams napisał:
’’Kiedy tak wielu ludzi jest samotnych,
byłoby niewybaczalnym egoizmem,
być samotnym samotnie”
Awatar użytkownika
Martuś
Członek FFC
Posty: 2739
Rejestracja: 11 kwie 2006, 22:25
Lokalizacja: Police

Postautor: Martuś » 18 cze 2006, 11:30

"Polska młodzież apeluje aby w protescie przeciwko wicepremierowi Giertychowi nie uzywac czcionki Times New Roman!"
Nie szukam bajki w życiu i walczę do końca... Nie szukam bajki w życiu swoim, bajki są okrutne...
Awatar użytkownika
eLPika_FM
Posty: 7
Rejestracja: 18 cze 2006, 13:03
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Postautor: eLPika_FM » 18 cze 2006, 15:03

no ja jednym dowcipem zarzuce ;)

Pijana nastolatka wraca do domu z imprezy. Bardzo zadowolona, kreci na palcu swoje majteczki. Otwiera jej matka:
- Jezu dziecko gdzie ty bylas? Co robilas?
Dziewczyna odpowiada kiwajac sie na wszystkie strony:
- Nie wiem jak ten sport sie nazywa, ale od dzisiaj to moje hobby...

No i tkie dwie smieszne sytacje jeszcze, ktore zdarzyly sie na serio i bylam ich swiadkiem ;)

Supermarket. Facet bierze pod pache surowego kurczaka i kieruje sie do kasy . Gdy juz stal w kolejce z kurczaka wylaly sie resztki z wnetrza. Kasjerka widząc ta sytacje, siegnela po mikrofon i na caly supermarket krzyknela:
- Ekipa sprzatajaca, ekipa sprzatajaca, proszona do stanowiska nr. 6 , bo panu ulalo sie z ptaka!

W jednym z odcinkow Klanu, ciocia Stasia i pan Wladyslaw siedza przy stole, a jak juz pewnie zauwazyliscie Stasia zamiast ł wymawia l, wiec:
Stasia: "Panie Wladyslawie, czy móglby pan mi podać śmietankę z laski swojej?"

Przepraszam za tresc ;)
ehh co tu pisac... GG-4952695 ;)
Awatar użytkownika
adir
Członek FFC
Posty: 1177
Rejestracja: 01 wrz 2005, 19:46
Lokalizacja: Radom

Postautor: adir » 18 cze 2006, 16:42

O boże, spadłem z krzesła jak to przeczytałem. NIEZŁE to z supermarketem i klanem.
After all is said and done,
One and one still is one.
When we cry, when we laugh,
I am half, you are half.
Awatar użytkownika
moniczka-s14
Członek FFC
Posty: 2105
Rejestracja: 30 sie 2005, 8:54
Lokalizacja: Radom

Postautor: moniczka-s14 » 18 cze 2006, 17:36

Ja juz z krzesła nie spadam bo to by był juz mój trzeci raz dzisiaj:P
Tennessee Williams napisał:
’’Kiedy tak wielu ludzi jest samotnych,
byłoby niewybaczalnym egoizmem,
być samotnym samotnie”
Awatar użytkownika
mar-r
Posty: 4485
Rejestracja: 04 maja 2003, 18:11
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: mar-r » 20 cze 2006, 15:10

4290300 14:25:05

MONIKAOSTRZEŻENIE
w sieci panuje graźny haker o numerze gg:6292651 i wysyła linki pod pretekstem że ma Twoje zdjęcie w ukrytej kamerze.Jego program niszczy cały dysk Twardy.TO NIE JEST ŻART.Wyślij to jak najszybciej do wszystkich ktorych masz na liścieTo było wcale nie tak dawno 14 letnia dziewczyna spadła z balkonu 9 piętra.Jej przyjaciółka która ja popchnęła cały czas powtarzała Hrasztivia-Der-Krtin.Jeśli juz te słowa przeczytałeś duch tej zabitej dziewczyny cie zamorduje.Jeśli chcesz pozbyć się klątwy wyślij to 10 osobom które masz na gg.. To nie może wrócić do mnie!

Ja 14:29:46

netykieta - proszę się zapoznać , następnym razem cię zablokuję. Jeśli masz ochotę rozsyłać takie idiotyzmy to rozsyłaj je swoim niedorozwiniętym koleżankom. Krótko mówiąc - koniec uprzejmości - wypierdalaj.

4290300 14:30:25

naprawde jestes mily dupku

Ja 14:30:43

staram się

Ja 14:30:56

szanuj innych to oni będą szanować ciebie

4290300 14:31:07

nie umiesz lepiej

4290300 14:31:27

to mogles napisac zebym ci nie wysylala

4290300 14:31:27

a nie musisz na mnie klną

4290300 14:31:27

klac

Ja 14:31:37

czego?/ rozsyłać debilizmów?/ nie umiem

Ja 14:32:28

wysyłasz bzdety obcemu facetowi

Ja 14:32:55

które są głupsze od całej armii fanów hh

Ja 14:33:04

i ja mam klaskać?

4290300 14:33:51

spoko zapamietam

4290300 14:33:51

obcemu jak kiedys gadalismy

4290300 14:33:51

dobra przepraszam wielmozny ksiąze(pasuje)

Ja 14:35:06

tylko roześlij to jeszcze 1000 osób bo przy spuszczaniu wody 13-letniej Joli pęd wody oberwał pupę

Ja 14:35:14

bo nie rozesłała

4290300 14:36:56

zachwile tobie urwie co innego boe nie wyslales sms do burdelu wiec lepiej sie staraj jesli nie chces stracic klejnotow<hahaha)

4290300 14:37:03

<hahaha.

4290300 14:37:54



Ja 14:40:59

ale ja mam pochwę

4290300 14:41:45

a skod wiesz o czym ja mowie

4290300 14:41:45

pedalku

Ja 14:42:58

wolę określenie geyu. i uważaj bo mój chłopak jest silny i zazdrosny

4290300 14:43:29

a co pobije mnie

4290300 14:43:38

oooohhhhh rany juz sie boje

Ja 14:44:35

i ma 3 paski na dresie i tatuaż

4290300 14:47:26

musze sobie bodygarda zalatwic

4290300 14:47:26

przestan mnie bawic

4290300 14:47:26

aha to ten widzialm go wczoraj jak *pier* psa sąsiadki

Ja 14:48:11

nie ma siatek

4290300 14:48:39

ze co

Ja 14:48:53

pytałaś czy są siatki

Ja 14:48:58

nie ma

4290300 14:50:13

mowilam ze walil spa mojej sosiadki debilu nie umiesz czytac

Ja 14:50:30

spa mojej sosiadki

Ja 14:50:38

to po angielsku

4290300 14:51:27

psa mojej sosiadki

4290300 14:51:43

spadaj

Ja 14:51:52

lool

4290300 14:54:02

czego chcesz

4290300 14:54:02

nie masz z kim pozaczynac

4290300 14:54:02

czy coc

4290300 14:54:02

co

Ja 14:54:19

ja zacząłem?/

Ja 14:54:38

zaczęło się od gróźb karalnych z twojej strony

Ja 14:54:48

wypadnięcie z 9 piętra

Ja 14:55:12

jeśli nie powkurwiam x osób

4290300 14:55:45

ja

4290300 14:55:46

napewno

Ja 14:55:54

pomijam że mieszkam na pierwszym

Ja 14:55:59

więc lipa

4290300 14:56:08

aha

Ja 14:57:00

idź rozśmieszać kogoś innego, ja mam wrażliwą wątrobę



Dłużej nie mogłem i bloka dałem :D
Podobno są granice głupoty - to nieprawda
Awatar użytkownika
Milka
Posty: 384
Rejestracja: 05 sty 2004, 22:57
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postautor: Milka » 20 cze 2006, 15:14

looooooool :lol: ja też sobie troszke z nią popisałam :lol:
Awatar użytkownika
adir
Członek FFC
Posty: 1177
Rejestracja: 01 wrz 2005, 19:46
Lokalizacja: Radom

Postautor: adir » 20 cze 2006, 19:52

After all is said and done,
One and one still is one.
When we cry, when we laugh,
I am half, you are half.
Awatar użytkownika
moniczka-s14
Członek FFC
Posty: 2105
Rejestracja: 30 sie 2005, 8:54
Lokalizacja: Radom

Postautor: moniczka-s14 » 20 cze 2006, 20:46

Marek to jest świetne:D:D:D
Tennessee Williams napisał:
’’Kiedy tak wielu ludzi jest samotnych,
byłoby niewybaczalnym egoizmem,
być samotnym samotnie”

Wróć do „Różne czyli Inne”