Na wesoło.

Sprawy nie związane z zespołem

Moderatorzy: Nemo, Małgorzata, Cień Anioła, Adrian-LZY, Dagmara

Awatar użytkownika
Emanuelnoire
Posty: 2058
Rejestracja: 20 lut 2005, 9:12
Lokalizacja: Szczecin/ Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Emanuelnoire » 12 lis 2006, 8:46

Damian, jestes okropny :lol:
Cosmic Love
Awatar użytkownika
gwiazdeczka
Członek FFC
Posty: 260
Rejestracja: 13 sty 2006, 21:50
Lokalizacja: Białystok

Postautor: gwiazdeczka » 12 lis 2006, 10:41

Był sobie facet, który bardzo dbał o swoje ciało.
Pewnego razu, stanął przed lustrem, rozebrał się i zaczął sie podziwiać. Ze zdziwieniem stwierdził jednak, że wszystko jest pieknie opalone, oprócz jego członka.
Nie podobało mu sie to, więc postanowił cos z tym zrobić.
Poszedł na plaże, rozebrał się i zasypał całe swe ciało, zostawiając członka sterczącego na zewnątrz.
Przez plaże przechodziły dwie staruszki.
Jedna opierała się na lasce.
Przechodząc obok zasypanego faceta ujrzała coś wystającego. Końcem laski zaczęła przesuwać to w jedną to w drugą strone
- Życie jest niesprawiedliwe- powiedziała do drugiej
- Dlaczego tak mówisz??- spytała tamta zdziwiona
- Gdy miałam 20 lat była tego ciekawa, gdy miałam 30 lat bardzo to lubiłam, w wieku 40 lat juz sama o to prosiłam , gdy miałam 50 juz za to płaciłam, w wieku 60 lat zaczęłam sie o to modlić , a gdy miałam 70 lat juz o tym zapomniałam, to teraz kiedy mam 80 lat, te rzeczy rosną na dziko, a ja ku* nawet nie moge przykucnąć...
Skoro już jestem tu, nie zatrzymujcie mnie
Jeśli mnie znasz, to wiesz, zrobię co chcę
__________________________________
gg:7031380:)
Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Posty: 11199
Rejestracja: 26 lut 2005, 18:54
Lokalizacja: Police
Kontaktowanie:

Postautor: Nemo » 12 lis 2006, 20:54

http://www.kononowicz.prv.pl/

Ulotka i sweterki najlepsze :twisted:

Po prostu MOC \m/
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...
-
...Nemo my name forevermore...
-
Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl
Awatar użytkownika
gwiazdeczka
Członek FFC
Posty: 260
Rejestracja: 13 sty 2006, 21:50
Lokalizacja: Białystok

Postautor: gwiazdeczka » 13 lis 2006, 9:08

Nemo pisze:http://www.kononowicz.prv.pl/

Ulotka i sweterki najlepsze :twisted:

Po prostu MOC \m/


Boże on z mojego miasta jest :shock: podobno w wyborach zajał 4 miejsce... :roll:
Skoro już jestem tu, nie zatrzymujcie mnie

Jeśli mnie znasz, to wiesz, zrobię co chcę

__________________________________

gg:7031380:)
Awatar użytkownika
adir
Członek FFC
Posty: 1177
Rejestracja: 01 wrz 2005, 19:46
Lokalizacja: Radom

Postautor: adir » 13 lis 2006, 15:39

gwiazdeczka pisze:Boże on z mojego miasta jest :shock: podobno w wyborach zajał 4 miejsce... :roll:


Tak, uzyskał 3,5%
After all is said and done,
One and one still is one.
When we cry, when we laugh,
I am half, you are half.
Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Posty: 11199
Rejestracja: 26 lut 2005, 18:54
Lokalizacja: Police
Kontaktowanie:

Postautor: Nemo » 14 lis 2006, 21:47

http://www.youtube.com/watch?v=fTB4KPKZLhE

Maciuś - "Ale o co chodzi" (The Ring remix) :twisted: \m/
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...

-

...Nemo my name forevermore...

-

Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl
Awatar użytkownika
mloda.jg
Członek FFC
Posty: 4784
Rejestracja: 15 cze 2002, 2:51
Lokalizacja: Zielona Góra/Łódź/ Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: mloda.jg » 14 lis 2006, 21:50

stare :P
"... Kochaj całym sercem wszystkich ludzi,
bo lepiej mieć w sercu ranę,
niż kamień zamiast serca..."
Awatar użytkownika
dziubek16
Posty: 674
Rejestracja: 01 maja 2006, 11:22
Lokalizacja: włoszakowice

Postautor: dziubek16 » 15 lis 2006, 8:43

co kładzie blondynka za uszy aby byc atrakcyjniejsza??
-nogi


dlaczego blondynka ma spuchnieta usta?
-od zdmuchiwania zarówki

co robi blondynkka rano?
-wstaje ,ubiera sie ,maluje i idzie do domu

:P:P:P:P:P:P:P

98-letni staruszek wybiera sie do lekarza na badania kontrolne. Lekarz pyta go o samopoczucie, na co staruszek odpowiada:
-Nigdy nie czulem sie lepiej.Mam 18-letnia narzeczona.Jest w ciązy i wkrótce bedziemy miec syna.
Doktor chwile mysli i mówi :
-Niech pan pozwoli ,że opowiem panu pewna historie: Pewien mysliwy, ktory nigdy nie zapomnial o sezonie mysliwskim, wyszedl raz z domu w takim pospiechu ze zamiast strzelby wzial parasol.Kiedy znalazl sie w lesie , z krzakow wyszedl ogromny niedzwiedz. Mysliwy wyciągnąl parasol wycelowal w niedzwiedzia i wypali.I wie pan co stało sie potem?
-Nie -odpowiada staruszek
-Niedzwiedz padł marwty jak kloda.
-Niemożliwe! - wykrzyknąl staruszek!- ktoś inny musial wystrzelic!
-I do tego punktu własnie zmierzalem... :twisted: :twisted:
"Weronika Bardzo Chciała Spróbować Jak To Jest Stoczyć Się Na Samo Dno Być Dla Innych Tylko Tłem"
Awatar użytkownika
Nemo
Zarząd FFC
Posty: 11199
Rejestracja: 26 lut 2005, 18:54
Lokalizacja: Police
Kontaktowanie:

Postautor: Nemo » 19 lis 2006, 12:29

http://www.kononowicz.com/

Kolejna strona o najpopularniejszym polityku;>
Stoję przed życiem, jak przed szybą zachlapaną farbami...

-

...Nemo my name forevermore...

-

Oficjalna strona FFC - www.ffclzy.pl
Awatar użytkownika
kasieńka
Posty: 2301
Rejestracja: 30 cze 2003, 16:09
Lokalizacja: G-wo

Postautor: kasieńka » 25 lis 2006, 13:44

Oto lista najśmieszniejszych nazwisk w Polsce...


http://img65.exs.cx/img65/7182/nazwiska3bg.jpg


Co wy na to? :lol:
Awatar użytkownika
gwiazdeczka
Członek FFC
Posty: 260
Rejestracja: 13 sty 2006, 21:50
Lokalizacja: Białystok

Postautor: gwiazdeczka » 25 lis 2006, 14:45

kasieńka pisze:Oto lista najśmieszniejszych nazwisk w Polsce...


http://img65.exs.cx/img65/7182/nazwiska3bg.jpg


Co wy na to? :lol:


hehe niektóre są niezłe :)
Skoro już jestem tu, nie zatrzymujcie mnie

Jeśli mnie znasz, to wiesz, zrobię co chcę

__________________________________

gg:7031380:)
Awatar użytkownika
Gabra
Posty: 467
Rejestracja: 10 lut 2004, 15:15
Lokalizacja: Lbn / W-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Gabra » 25 lis 2006, 14:53

gwiazdeczka pisze:hehe niektóre są niezłe :)

zwlaszcza jak sie skomponuja z imieniem :)
Awatar użytkownika
gwiazdeczka
Członek FFC
Posty: 260
Rejestracja: 13 sty 2006, 21:50
Lokalizacja: Białystok

Postautor: gwiazdeczka » 25 lis 2006, 14:57

no dokładnie :D np Stanisławów Lubomierz czy Kolano Narcyza :lol:
Skoro już jestem tu, nie zatrzymujcie mnie

Jeśli mnie znasz, to wiesz, zrobię co chcę

__________________________________

gg:7031380:)
Awatar użytkownika
dziubek16
Posty: 674
Rejestracja: 01 maja 2006, 11:22
Lokalizacja: włoszakowice

Postautor: dziubek16 » 25 lis 2006, 15:53

ja jestem za nazwiskiem nr 13 Porąbaniec Marek... dziwnie pasuje to takiej jednej osoby stąd :twisted:
Maruś bez obrazy:*
"Weronika Bardzo Chciała Spróbować Jak To Jest Stoczyć Się Na Samo Dno Być Dla Innych Tylko Tłem"

Wróć do „Różne czyli Inne”